Dartshopper.nl

5.678 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.225 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 jan 2020
Dartshopper.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jan 2024
Er is niet veel wat jullie beter kunnen doen, behalve dat je ook de beloofde personalisatiefoto's op darts kunt bestellen want dat is serieus onmogelijk! En dat terwijl jullie het wel aanbieden! Ook zou het misschien mogelijk moeten zijn om al in het bezit zijnde darts te laten voorzien van "personalisatie". Er is al meer gereageerd over de foto's laseren, maar daar hebben jullie tot nu toe nog niks aan gedaan wat serieus erg jammer is en ook niet conform de aanbieding.. Ik hoop wel dat dit snel zal veranderen en anders moet je die mogelijkheid uit jullie assortie halen. BEn erg tevreden over jullie, maar dit is een serieus minpuntje!!

3 jun 2023
Had 2 bestellingen geplaatst op dezelfde dag. De 2 bestellingen, waren op tijd besteld, zodat de levering de volgende dag plaats kon vinden. Ik kreeg 2 verzend bevestigingen van bpost. Echter werd de dag erna maar 1 pakketje geleverd. Hierna ging ik in contact met de klantenservice. Zij waren naar mijn mening zeer kort en onvolledig in hun antwoord en informatie naar mij toe. Volgens de klantendienst waren wel degelijk mijn 2 pakketjes geleverd, en moest ik nog eens goed rondhoren bij mijn huisgenoten en eventuele buren. Als ik antwoorde dat dit niet van toepassing was, kreeg ik een formulier van bpost opgestuurd dat ik moest invullen, en getekend terug moest sturen. Hierdoor leek het of zij de sculd bij bpost wouden leggen. Toch kreeg ik dan dinsdag ( 3 dagen later ) een bericht van bpost dat ze mijn pakketje gingen leveren diezelfde dag. Hierop heb ik dan een bericht gestuurd naar de klantendienst dat zij wel degelijk mijn 2e pakketje nog niet hadden geleverd aan bpost en dat zij dit hadden moeten zien in hun systeem, of dat hun systeem dan niet echt optimaal werkt in dit geval. Maar alle prullen en " problemen " opzij, vind ik het aanbod, en de prijs, het aangenaam winkelen bij dartshopper. Vlot bestellen en gooien. Enkel was ik wat verschoten van de klantenservice. Mvg Greg

Beoordelingen voor Dartshopper.nl

11 jun 2023
Nog steeds geen nieuws van mijn verloren pakket. Na een week geen actie richting de klant…
Antwoord van Dartshopper.nl
Beste klant, jammer dat u ons een zo slechte beoordeling geeft. Helaas hebben we geen directe invloed op het leveringsproces zodra de goederen ons magazijn hebben verlaten. De klantenservice doet er alles aan om het zo spoedig mogelijk voor u op te lossen, maar is ook afhankelijk van de reactie van het vervoersbedrijf. Onze excuses voor het ongemak.
4 jul 2023

Pakket zoek

Verschuilen zich achter chaos en wanbeleid bij DPD. Bieden geen passende oplossing.
6 jul 2023
Beste klant, Wij danken u voor uw bestelling helaas betreuren wij dat u problemen ondervindt. Onze klantendienst is voor u bezig om dit op telossen bij de pakketdienst en heeft u hiervan op de hoogte gesteld. Zodra de klantendienst meer weet vanuit de vervoeder wordt u direct verder geholpen. Jammer dat u niet tevreden bent van deze dienst. Helaas moet de klantendienst deze procedure doorlopen en zijn we afhankelijk van de vervoeder in deze situaties.
15 jun 2023
Pakket nog steeds niet geleverd. Het is al 2weken dat het geleverd moest zijn
15 jun 2023
Beste klant, wij betreuren dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Echter is deze site voor beoordelingen. Voor het oplossen van een probleem, verzoeken wij u per mail contact op te nemen met de klantenservice. Onze excuses voor het ongemak.
7 jan 2024
Pakje nog steeds niet ontvangen, sinds 27 december bij doe vast (06/01/24)
Ik heb de doos open toegekregen. Ik vraag me af of ik alles wel heb
Antwoord van Dartshopper.nl
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Het is jammer dat u de tijd neemt om hier een slechte beoordeling achter te laten, maar geen contact opneemt met Dartshopper om uw probleem te melden. Zo kunnen wij onze service niet verbeteren. Als er een probleem is met uw bestelling, kunt u een e-mail sturen naar de klantenservice via de webshop. Zij helpen u graag verder. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak en zouden het zeer op prijs stellen als u deze slechte beoordeling zou willen heroverwegen.
6 jan 2024
Heb het product nog steeds niet binnen woensdag bestel om 19:06
13 jan 2024
4e bestelling helaas nooit optijd leveren volgens de afspraak.
4 sep 2023
Niks gekregen en tot nu toe geen geld terug ergste slecht dit
Mijn bestelling opsturen of terugbetalen zou heel fijn zijn.
Antwoord van Dartshopper.nl
Beste, Spijtig dat u ons een slechte review geeft. We zien dat uw bestelling in backorder betrefte, dit is ook vermeld toen u een van de producten in uw winkelmandje plaatste. We hebben op uw verzoek op 17 November uw bestelling geannuleerd en een terugbetaling verricht, dus het bedrag zou inmiddels al terug op uw rekening moeten staan. Wij zouden het dan ook zeer op prijs stellen als u uw review zou aanpassen of verdwijderen, omdat dit niks te maken heeft met onze service en u zelf akkoord bent gegaan met het plaatsen van een backorder, Met vriendelijke groet, Dartshopper
15 sep 2023
Levering komt niet aan na 10 dagen en geen communicatie meer
Antwoord van Dartshopper.nl
Beste klant, wij betreuren dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Echter is het niet waar, dat er geen communicatie is! De klantenservice heeft u op de hoogte gehouden van het contact met het logistiek bedrijf en is daar nu ook nog mee bezig. Jammer dat u een zo slechte beoordeling geeft, terwijl er alles aan gedaan wordt om het voor u op te lossen.
12 nov 2023
Voor 23:00 uur besteld, volgende dag in huis ook waarmaken!
Antwoord van Dartshopper.nl
Beste klant, jammer dat u ons een zo slechte beoordeling geeft. Er staat nergens: Voor 23:00 uur besteld, volgende dag in huis Wellicht dat u deze slechte recensie wilt aanpassen of verwijderen?
6 jun 2023
Betaald voor snelle levering, bestelling kwam 3 dagen later
6 jun 2023
Beste klant, Helaas hebben we geen directe invloed op het leveringsproces zodra de goederen ons magazijn hebben verlaten. Onze excuses voor het ongemak.
27 sep 2023
We hebben nog altijd de bestelling NIET ontvangen.
27 sep 2023
Beste klant, vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Echter is deze site uitsluitend voor reviews, niet voor het oplossen van problemen. Wij zouden het op prijs stellen als u deze recensie verwijderd en even per mail contact opneemt met de klantenservice. Zij lossen het graag voor u op. Onze excuses voor het ongemak.
6 aug 2023
Ik heb een product die ik besteld heb niet gekregen
Antwoord van Dartshopper.nl
Beste klant, wat jammer dat u ons hier een zo lage score geeft. Uw bestelling is reeds op 28/7/2023 geleverd. Uw beoordeling hier vinden wij dus niet terecht.
26 nov 2023
Na 10 dagen mijn pakket nog steeds. NIET ontvangen
Antwoord van Dartshopper.nl
Beste, Spijtig om te horen dat uw pakket niet is geleverd. Wij hebben dit voor u nagekeken en zien dat DPD het pakket niet heeft kunnen leveren wegens een een foutief opgegeven adres, dit staat tevens in uw tracking vermeld. Ook wanner wij het door u opgegeven adres op google opzoeken, krijgen wij geen correct resultaat. Het pakket is inmiddels terug onderweg naar ons en wij zullen wanneer uw bestelling terug bij ons is een volledige terugbetaling uitvoeren. We vinden het jammer dat u op basis van een fout die u zelf heeft gemaakt ons een slechte review geeft, en vragen u dan ook vriendelijk uw review aan te passen of te verwijderen. Met vriendelijke groet, Dartshopper
31 mei 2023
Pakketje komt nar 12 dagen nog steeds niet binnen
1 jun 2023
15 mei 2023
Omdat ik mijn bestelling nog niet mocht ontvangen.
17 mei 2023
Beste klant, U kunt altijd via de link op de website contact opnemen met de klantenservice, als er een probleem is met uw bestelling. Zij helpen u graag verder.
Waardeloze beloftes en veel te lange levertijd
6 aug 2023
Ik heb de pijlen nog steeds niet binnen
Antwoord van Dartshopper.nl
Beste klant, wat jammer dat u ons hier een zo lage score geeft. In het contact met de klantenservice is u uitgelegd dat het even duurt, voordat een niet-ontvangst-verklaring wordt verwerkt. Dat is buiten de macht van de klantenservice en afhankelijk van de medewerkers van het logistiek bedrijf. Wij vinden het ook vervelend dat onze klanten dan langer op een reactie moeten wachten. De klantenservice doet zijn uiterste best het z.s.m. voor u op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.
13 jan 2024
Heb de punten nog steeds niet ontvangen…