vanharen.nl

7.981 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden60.078 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 aug 2021
vanharen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Heb onlangs 4 paar herenschoenen van de website besteld. De kwaliteit is uitstekend (weet ik uit vorige ervaring). Omdat ik als vegetarier geen schoenen van leer aanschaf, kan ik bij Van Haren uitstekend terecht voor kunstleren exemplaren. (hoeveel vegetariers weten dit?) Kan het bedrijf hier meer ruchtbaarheid aan geven? Er is echt een markt voor, want alle vegetariers zijn op zoek naar alternatieven voor leer. En de fraaie eigentijdse modellen zullen beslist klanten trekken die uit zijn op schoeisel waar geen dierenhuid voor gebruikt is. En bovendien zijn deze schoenen heel aantrekkelijk geprijsd.

Ik had 2 paar schoenen en 1 paar pantoffels in de actie besteld. Laten verzenden naar pakketpunt. Iemand bij vanharen distributie heeft het adres van het pakketpunt ingevoerd als zijnde huisadres. Vervolgens krijg ik van DHL 100 mails met "pakket is door de brievenbus bezorgd" (hoe dan). Even later, "bezorgadres niet gelocaliseerd". Even later, "we proberen het morgen nog eens". Dag erna "bezorgadres niet gelocaliseerd". Ik heb dhl gebeld, probleem wordt duidelijk. Retourzending is al aangemeld, kan niet worden teruggedraaid, dus pakket gaat terug naar vanharen. Daarna vanharen gebeld, vriendelijke vrouw aan de telefoon die me verzocht om het gehele boeltje opnieuw te kopen, gezien ze de retourzending niet kon annuleren. Ik zou m'n geld terugkrijgen. Dus ik vroeg of de items dan nog in de aanbieding zouden zijn, "ja dat is een nieuwe actie, dus zeker!". Eerst een mail dat retourzending is bevestigd. Daarna een mail dat ze 't morgen nog eens gaan proberen te bezorgen. Daarna een mail met €5 korting bij besteding van €20 ter compensatie (oorspronkelijk bedrag was hoger dan €20 dus aardige tegemoetkoming). Gisteren heb ik mijn geld terug ontvangen - daar heb ik wel op willen wachten. Vandaag wil ik opnieuw de items bestellen: alle acties verlopen. Dan laat ook maar.

Beoordelingen voor vanharen.nl

Redelijk

Bij de bestelling stond aangegeven dat de pantoffels op dinsdag aan zouden komen. Ik heb geen bevestiging gehad, geen code via de mail, of factuur helemaal niks, maar het pakketje kwam wel netjes op dinsdag binnen. De maat van de pantoffels is zeer afwijkend, ze waren veelste klein. Ik ben naar een andere stad gegaan om een grote maat te passen, de juiste grote zat er voor mij niet bij. Ik heb de pantoffels terug gebracht in de winkel en kreeg het bedag terug gepint, maar een dag later staat het nog niet op mijn rekening. Wel krijg ik nu een e-mail dat mijn retour is ontvangen en of ik een beoordeling wil geven, mijn e-mail adres staat dat wel juist genoteerd bij van haren. Omdat het pakketje optijd binnen kwam en de klantenservice vriendelijk was geef ik toch een redelijk
internet met achteraf betalen Klarna is een fiasco! Je bestelt een paar schoenen aangezien in de winkel er een kras op zat. wat blijkt.....bij het afhalen internet bestelling dezelfde paar met kras. Beter in mail of internet site aangeven dat eerst de voorraad in de winkel zal worden gecheckt ipv ander magazijn! Duurt 4 wkn vertelde verkoopster Nieuwegein o.a. dat 'retour zou gaan nadat ze -tig minuten met hoofdkantoor had gebeld; deze hadden alleen maar klaaggedrag mbt Klarna. Retour bevestiging via Klarna account zal ik pas verkrijgen na 4 weken! Dit is o.a. een incident waardoor ik bijna nooit meteen betaal!
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor uw review. Wat jammer om te lezen dat het zo is mis gegaan met deze order en dat het concept van de click en collect optie niet helemaal duidelijk was. Een retourverwerking bij Klarna duurt maximaal 14 dagen, maar wanneer u ons per mail (klantenservice@vanharen.nl) of whatsapp (088 - 864 23 10) voorziet van het retourbewijs dat u heeft ontvangen in de winkel kijken we graag mee naar de mogelijkheid of we dit bij wijze van uitzondering handmatig al eerder voor u kunnen doorzetten. Wij vertrouwen erop dat een eventuele nieuwe bestelling naar uw verwachting mag verlopen.
EP
14 jan 2024
Zorgen dat je op de mail waarschuwingen krijgt wanneer je pakket af kunt halen. Per ongeluk kwam ik er achter dat hij op te halen was. Daar ik meestal thuis ben/werk had ik dat niet verwacht. En als men mij geen bericht stuurt dat ik het ergens op moet gaan halen, dan kan ik dat ook niet weten. Ik ben niet thelepatisch of zo. Op het einde laatste dag echt net voordat het teruggestuurd werd kwam ik er per ongeluk achter. Stond op punt teruggestuurd te worden. Heel klantonvriendelijk
MB
Marijke b.
ENSCHEDE

hallo Heb nog geen bericht of jullie de…

hallo Heb nog geen bericht of jullie de schoenen terug hebben ontvangen heb ze de zelfde dag terug gestuurd rede zijn te klein . mvg, m pool
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor uw bericht. Uw retourzending is momenteel nog naar ons onderweg. Zodra deze is verwerkt, ontvangt u een nieuw email berichtje van ons.
20 jan 2024
Jammer genoeg voldoen de schoenen niet aan de kwaliteit die ik had verwacht. Ze voelen te groot!
WD
Willy D.
Loosdrecht
3 feb 2024
Omdat de 10 % korting er niet af ging iedere keer stond er onjuist
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Wellicht was je nog niet ingelogd tijdens het toepassen van de kortingscode? Wanneer de laarsjes naar wens zijn ontvangen horen we het graag via de email (klantenservice@vanharen.nl). We passen dan graag de korting met terugwerkende kracht voor je toe!
Stoppen met dhl Pakket zou maandag aankomen Dat werd donderdag 🤔
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Bij DHL kun je kiezen om de zending te herrouteren naar een DHL ServicePoint (zoals hier gedaan), maar dat zorgt helaas wel voor een vertraging in de levertijd. Onze excuses voor de verwarring hierover!
20 jan 2024
Mijn schoenen zijn maat paar dagen al stuk.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen, onze excuses hiervoor! Heb je al contact gehad met onze klantenservice? Zij kijken graag even met je mee: 088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl
28 jan 2024
Verkeerde maat gekregen. Snelle levering!
Antwoord van vanharen.nl
Wat vervelend dat je een verkeerde maat hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor! Heb je al contact gehad met onze klantenservice? Zij kijken graag even met je mee: 088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl.
Te klein terug gestuurd
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. We vinden erg jammer dat je ontevreden bent, maar het is ons helaas niet duidelijk waarover precies. Als we je ergens mee kunnen helpen, dan staat onze klantenservice voor je klaar op 088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. We zien dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice en dat er inmiddels een oplossing is gevonden. We bieden nogmaals onze excuses aan voor het ongemak en vertrouwen erop dat een eventuele volgende order netjes mag arriveren, zoals het hoort!