vanharen.nl

7.970 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden60.095 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 aug 2021
vanharen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Heb onlangs 4 paar herenschoenen van de website besteld. De kwaliteit is uitstekend (weet ik uit vorige ervaring). Omdat ik als vegetarier geen schoenen van leer aanschaf, kan ik bij Van Haren uitstekend terecht voor kunstleren exemplaren. (hoeveel vegetariers weten dit?) Kan het bedrijf hier meer ruchtbaarheid aan geven? Er is echt een markt voor, want alle vegetariers zijn op zoek naar alternatieven voor leer. En de fraaie eigentijdse modellen zullen beslist klanten trekken die uit zijn op schoeisel waar geen dierenhuid voor gebruikt is. En bovendien zijn deze schoenen heel aantrekkelijk geprijsd.

Ik had 2 paar schoenen en 1 paar pantoffels in de actie besteld. Laten verzenden naar pakketpunt. Iemand bij vanharen distributie heeft het adres van het pakketpunt ingevoerd als zijnde huisadres. Vervolgens krijg ik van DHL 100 mails met "pakket is door de brievenbus bezorgd" (hoe dan). Even later, "bezorgadres niet gelocaliseerd". Even later, "we proberen het morgen nog eens". Dag erna "bezorgadres niet gelocaliseerd". Ik heb dhl gebeld, probleem wordt duidelijk. Retourzending is al aangemeld, kan niet worden teruggedraaid, dus pakket gaat terug naar vanharen. Daarna vanharen gebeld, vriendelijke vrouw aan de telefoon die me verzocht om het gehele boeltje opnieuw te kopen, gezien ze de retourzending niet kon annuleren. Ik zou m'n geld terugkrijgen. Dus ik vroeg of de items dan nog in de aanbieding zouden zijn, "ja dat is een nieuwe actie, dus zeker!". Eerst een mail dat retourzending is bevestigd. Daarna een mail dat ze 't morgen nog eens gaan proberen te bezorgen. Daarna een mail met €5 korting bij besteding van €20 ter compensatie (oorspronkelijk bedrag was hoger dan €20 dus aardige tegemoetkoming). Gisteren heb ik mijn geld terug ontvangen - daar heb ik wel op willen wachten. Vandaag wil ik opnieuw de items bestellen: alle acties verlopen. Dan laat ook maar.

Beoordelingen voor vanharen.nl

14 jan 2024
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. We vinden erg jammer dat je ontevreden bent, maar het is ons helaas niet duidelijk waarover precies. Als we je ergens mee kunnen helpen, dan staat onze klantenservice voor je klaar op 088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl

Matige service met nog slechtere excuses er achter aan.

Plus punten dat je uit verschillende bezorgservice kan kiezen . Maar wat een matige daadwerkelijke bezorging. Bij toeval kreeg ik me pakket wel goed bezorgd . Geluk gehad , want als die bij de buren was bezorgd , dan was ik het kwijt ( niet de eerste keer ) Bij bezorging via DHL. Claimt bedrijf dat DHL problemen heeft met adres toevoeging. Wat heel apart is , krijg me pakketten anders wel altijd met juiste adres er op . Bij contact met klantenservice, krijg je een halve excuse, met daarin probleem bij DHL neerleggen . Ze zijn er van op d hoogte maar vinden het niet nodig om dat ook aan consument duidelijk te maken , bijvoorbeeld tijdens afreken proces . Een berichtje met " onze pakketen worden door DHL niet altijd juist gelabeld.heeft u adres met toevoeging kunt u beter kiezen voor andere bezorg optie ." Dat zou al enorm veel problemen voorkomen. Als het idd daadwerkelijke probleem was . Het leek meer op dat ze dit keer zelf fout hebben gemaakt bij aanmaken van label en gewoon de toevoeging zij vergeten op te schrijven . IMHO... Bedrijf die wel aan consumenten denkt. Laat de weten of ze problemen ervaren met een of andere pakket bezorgd bedrijf .. maar geen waarschuwing op de website. ..dus ja in mijn ogen was dit matig .
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. We zetten je feedback door naar betreffende afdeling.
4 okt 2023
Vriendelijk maar niet echt klantgericht. Wat Kan Beter; Let op klanten, of ze hulp nodig hebben. Loop na een hulp-vraag niet weg maar kijk of je van dienst kan zijn . oa bij maat zoeken of alternatief tijdens het passen. Nu moet men op sokken of blote voeten zelf gaan zoeken, zelfs naar personeel. Je moet dus je spullen , tas(sen) etc onbewaakt achterlaten of alles weer aan en uittrekken om een andere maat of schoen opnieuw te passen. En ook meer en betere/duidelijkere spiegel plaatsen. Het voorliggende geldt nl ook bij het opzoek gaan naar een spiegel... nogal eens echt op een ander pad. Je gaat naar een winkel voor hulp en advies, anders heb je geen winkel meer nodig, dan is online voldoende. Echt een hedendaags probleem wat steeds irritanter wordt. Geen foto, niet gerelateerd aan een service gericht probleem
28 jul 2023

Bestelling niet thuis gekomen maar naar dhl gegaan!

De bestelling zou bij mij thuis worden opgestuurd. Aleen is dat niet gebeurt en moest ik 3 dozen van de postkantoor ophalen. En ook heb ik geen retour label meegekregen? Wel een blaadje met je kan het retouren bij dhl of postnl en dat zij het retour label erop plakken. Dat klopt voor geen meter. Ik heb beide postkantoren benaderd in mijn gebied en beide zeggen dat ze niks kunnen doen zonder een retour label of qrcode. En als ik via return ga retourneren kost dat mij geld! Waar slaat dat op ? Kan ik retour label ontvangen. Want ik heb niks aan schoenen die mij niet passen en daarnaast mijn voeten ook pijn doen!
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Onze excuses voor de onstane verwarring over de levering en het retourproces, graag helderen we dat voor je op. Bezorgen De bestelling is conform je bezorgvoorkeur geleverd bij een DHL servicepoint. Wellicht heb je in het verleden een vaste bezorgvoorkeur aangegeven in MijnDHL en heb je dit niet meer gewijzigd? Totdat je het zelf aanpast, blijft DHL bezorgen bij het gekozen servicepoint. Retourneren Omdat je bestelling via DHL is geleverd, is retourneren via PostNL niet van toepassing. Dit betekent dat je de retourzending simpelweg aan kunt bieden bij een DHL servicepoint bij jou in de buurt (daar hebben zij geen QR-code of retourlabel voor nodig; er wordt ter plekke een gratis retourlabel voor je gemaakt). Indien het DHL servicepoint niet bekend is met dit proces, kunnen zij hiervoor contact opnemen met hun contactpersoon binnen DHL. Uiteraard mag terugbrengen in één van onze filialen ook. Lukt het toch niet? Dan raden we je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl). Onze collega's helpen je graag!

Bezorging

Op de website staat dat als je voor 23.00 uur besteld de schoenen de volgende dag binnen zijn. Ik kon dan ook kiezen voor een bezorging de volgende dag maar omdat ik overdag niet thuis ben heb ik gekozen voor een avondbezorging en ik moest hier 2 euro extra voor betalen. Uiteindelijk kwamen de schoenen niet op de gekozen avond en kon ik daarna ook niet meer kiezen voor een avondbezorging maar alleen overdag. Ik heb dit aangegeven bij Van Haren en toen kreeg ik een kortingsbon van 2 euro bij besteding van 50 euro... Dat vond ik erg teleurstellend.
23 nov 2023
1e Had in winkel schoenen uitgezocht maar die verschilden van kleur. 2e Dan ga ik.online bestellen en laat ze in winkel bezorgen. 3e Vervolgens hoor ik paar dagen helemaal niks en moet ik zelf bellen. Zegt die mevrouw ohh, die kunt u al afhalen in de winkel, die hebben ze daar nog. Ik zeg, ja maar die waren verschillend van kleur, die hoef ik niet. Ik dacht ik krijg online een paar nieuwe..... Nee dit is alleen als je ze naar huisadres had laten sturen. Écht héél stom
23 nov 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer dat je dit zo hebt ervaren. Onze excuses hiervoor. Bij een click en collect bestelling kijken we altijd eerst of het paar in de gekozen winkel voorradig is, op die manier kunnen we de bestelling namelijk het snelste voor je klaar zetten. Wanneer de winkel de gekozen producten niet meer op voorraad heeft, dan zullen de items worden opgestuurd vanuit de webshop naar het filiaal toe. Het spijt ons dat dat hierover onduidelijkheid is ontstaan, dat is niet onze bedoeling geweest! Wanneer je online het paartje opnieuw besteld met thuislevering, dan zul je de bestelling vanuit het centrale magazijn ontvangen.
15 mei 2023
Ik kreeg maat 40 wat een 38 moest zijn toen kon ik het gaan ruilen bij binnenwegplein Rotterdam alles telefonisch geregeld helemaal daarheen stond er 1schoen klaar de andere was zoek na 20 min hadden ze de 2e schoen gevonden en was er een heel groot kleur verschil tussen beide schoenen waardoor ik nog voor niks was gekomen ik moest de schoenen zelf opnieuw online bestellen die komen als het goed is dinsdag binnen en de medewerksters waren totaal niet klantvriendelijk
15 mei 2023
Bedankt voor je review. Het spijt ons echt dat je zo’n vervelende ervaring hebt gehad met je bestelling en in onze winkel in Rotterdam. Dat is niet zoals we het graag zien en we bieden onze excuses aan voor het ongemak. We gaan ervan uit dat je nieuwe bestelling goed aankomt en als je nog problemen hebt, laat het ons dan weten zodat we je kunnen helpen (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl).
Hele leuke schoenen van verschillende merken in verschillende prijsklasses. Het jammere is dat als je een paar keer schoenen besteld en die weer retourneert je wordt uitgesloten voor het gebruik van betaalmethode Klarna. Ik heb dit nog nooit bij geen enkele andere webshop meegemaakt terwijl ik alleen maar online shop en vaak met Klarna betaal. Het is nu al een jaar geleden dat dit is gebeurd en nog steeds kan ik niet met betaalmethode Klarna afrekenen
RA
Roel A.
Almere Niederlande
18 jul 2023
Al tien jaar koop ik één paar schoenen per jaar bij Van Haren. Met zo'n paar doe ik dan precies een jaar en dan zijn ze op. Elk jaar koop ik hetzelfde paar, dat ook elk jaar duurder wordt, hetgeen ik begrijp. Dit jaar kocht ik in april zoals gebruikelijk weer een paar. Ze zien er elk jaar iets anders uit nu ook, deze had zelfs elastiek aan de zijkant, dat was voor het eerst. In april gekocht en nu al een gat in de zool. Heel jammer.
21 jul 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat er iets mis lijkt met je recente aankoop. Heb je al contact gehad met onze klantenservice? Zij kijken graag even met je mee. (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl)
15 mei 2023
Er was geen retourlabel bij, dus had ik de helft van het meegezonden bestelformulier op de doos geplakt. Bij de boekhandel namen ze het niet aan omdat er geen adres opstond. In het centrum op een bankje gebeld naar Van Haren en met de doos teruggegaan naar de winkel. Daar met pen het adres erop vermeld. Dus u begrijpt dat ik niet blij was. Ik had de schoenen graag willen hebben, maar ze waren te groot.
15 mei 2023
Bedankt voor je review. We zien dat de bestelling middels DHL is geleverd. In principe dient het label dat bij ontvangst op de doos zit ook als retourlabel. We vinden het erg jammer om te horen dat dit is misgegaan bij het servicepunt. Indien we je nog ergens mee kunnen helpen, dan staat onze klantenservice graag voor je klaar (klantenservice@vanharen.nl of 088 - 864 23 10)
31 aug 2023
Ik wacht al een week op levering terwijl de levering bij een postnl adres zou worden bezorgd. Iedere dag krijg ik mail dat ze mij hebben gemist terwijl het niet aan huis maar bij een bedrijf geleverd zou worden. Het zou bij de Atep geleverd worden in Beegden maar het adres is ook vreemd. Slecht geregeld en ondertussen nog steeds geen pakket ontvangen
1 sep 2023
Bedankt voor je review. Jammer om te lezen dat er vertraging bij de vervoerder is ontstaan. Heb je al contact gehad met onze klantenservice? Zij kijken graag met je mee (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl).
17 okt 2023
Eerst een produkt controleren of het goed is, daarna opsturen naar de klant. Zilveren rondje bij de vetergaatje zat los. Ik heb het schoen al retour gedaan, helaas geen foto gemaakt. Retourneren ging makelijk bij van haren filiaal. Geld was ook snel terug gestort. Jammer dat je niet veel keuzes had in de winkel. Het ging om een skecher schoen.
KV
Kim V.
Udenhout
24 jul 2023

Jammer, niet gewend deze onvriendelijke service van Van Haren

Pakket is schijnbaar geleverd bij een dhl punt en ik ben daarvan totaal niet op de hoogte gebracht. Niet van dhl en niet van Van Haren. Ook niets te zien in je account, dat op 'onderweg' blijft staan en niet wordt bijgewerkt. Ik moest zelf bellen waar het pakket bleef. Klantenservice van Van Haren ook ronduit onvriendelijk en niet empatisch.
25 jul 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend! Onze excuses hiervoor. We raden je aan om even contact te zoeken met onze klantenservice (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl)
4 jun 2023
Bestelproces ging goed, maar de afhandeling minder. Ik kreeg geen mail dat mijn bestelling klaar lag en een paar dagen later wel een mail dat ik nog steeds mijn pakket moet ophalen en daar nog maar 3 dagen de tijd voor heb. In de track en trace was mijn pakket niet gevonden, dus daar kon ik ook niet zien dat mijn pakket al op bestemming was.
5 jun 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat je onterecht de ophaalmelding blijft ontvangen. We hebben onze collega's op de hoogste gesteld van dit voorval, zodat zij betreffende bestelling correct kunnen afmelden in de kassa. Onze excuses voor het ongemak!
26 dec 2023

laarsjes besteld maar bleek niet voorradig

bestelling afgerond en betaald en zelfs een bevestiging wanneer de schoenen zouden worden afgeleverd. Nog voor de kerst, super blij.. Maar helaas een dag voor de bezorging het bericht dat de laarsjes niet voorradig waren en dus werd het geld netjes teruggestort. Maar wel teleurgesteld...geen tijd meer om voor andere laarsjes te kijken😪
27 aug 2023

Schoenen online gekocht en via klarna betaald

Schoenen gekocht en via klarna betaald, was dus te klein, wou ruilen in de winkel voor 1 maat groter. Maar dan moet je de online bestelling terug sturen, en de nieuwe schoenen ook betalen..en wachten op.je geld terug van de onlineshop. Wat om slachting, je zou het gewoon moeten kunnen ruilen zonder dat gedoe met betalen.
28 aug 2023
Bedankt voor je review. Wanneer er voor Klarna wordt gekozen (en de betaling dus ook aan Klarna wordt voldaan) is het helaas niet mogelijk om direct het item om te ruilen in de winkel. Wanneer je voor iDeal kiest, is deze optie er uiteraard wel
Tijdens het bestellen is de vraag voor welke bezorgdienst je wil.kiezen misleidend.ik heb daar een mail over gestuurd en krijg er niet eens antwoord op. Helaas waren de laarzen te groot,ging het terug brengen in de winkel heel makkelijk en had ik met 1 werkdag deze keer mijn geld weer terug Dat was erg fijn!
27 jul 2023
Door mij het juiste adres opgegeven t.w adres 11 D en nu blijkt dat door jullie 11 is opgegeven op de adressering , de bewoner heeft aangegeven mij niet te kennen en derhalve is de bezorging niet gelukt. Daardoor ben ik mijn bestelling misgelopen en niet ontvangen en geen verdere mededelingen van Van haren
27 jul 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het mis is gegaan met de adressering van je zending. We hebben het voor je gecontroleerd en het is inderdaad aan onze kant misgegaan, waarvoor onze excuses. We raden je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl), dan helpen we je hier graag mee verder.

Bredere/wijdere schoenen,hakken,Enkellaarzen,pumps.

Jullie zouden Bredere schoenen moeten gaan verkopen. Ik kan echt alleen nog maar in sneakers en dan moet ik vaak nog 2 maten groter kopen wil ik erin passen. Maar de enkellaarzen,pumps, stilleto en hakken moet ik laten staan. Ik pas in geen 1. En daar mag echt wel wat aan gedaan worden! Breder en wijder.