BRAX- Logo - Beoordelingen

BRAX
Beoordelingen:

893 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.202 beoordelingen in totaal  

4,64
Uitstekend
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik ben tevreden over de (snelle) afhandeling van mijn bestellingen. Ik ben niet tevreden over de maatvoeringen bij het kiezen van een pantalon. Bij het bestellen van een katoenen pantalon met fijne ribstof hield ik mijn maten van de reeds gekochte denimbroeken aan. Bij het aanpassen bleek de tailleband 6à7cm te kort (te nauw). Na het terugsturen van de pantalon bleek achteraf dat ik anders dan bij denimbroeken zelf een andere maatvoering moest gebruiken. Dit stond er helaas niet bij.Een tip voor jullie?

de meest kritische beoordeling

13 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Op de website stond aangegeven dat op de SALE artikelen een extra korting van 20% zou worden gegeven, die met een bepaalde actiecodedoorgevoerd zou worden. Tezamen met enkele kortigsocdes had ik een aardige korting. Bij het afrekenen bleek echter dat de kortingen niet waren verrekend. Toen ik navroeg hoe dat zat met de extra korting, kreeg ik te horen dat deze al in de prijs verwerkt was. Dat klopte volgens mij niet. Dan zet je niet op de website dat je met een kortingscode extra korting krijgt (dat impliceert namelijk dat je actie moet ondernemen om die korting te verkrijgen, niet dat deze al in de prijs verdisconteerd zat). Ik voelde mij behoorlijk bedrogen. Op een klacht hierover heb ik geen reactie gehad. Ik doe geen zaken meer met deze online winkel.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor BRAX

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(20)
(18)
Resetten
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Rare maat, mooie stof

De maat valt slecht maar is in cijfers gelijk aan een andere Brax, die prima past. Mooi materiaal, goede stof, netjes gemaakt.
Beoordeling melden
18 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Maat komt niet overeen met mijn maat bij eerdere bestellingen. W36/L30. Wellicht dat W35/L30 nu beter zou passen.
Beoordeling melden
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik ervaar regelmatig problemen bij afrekenen. Krijg dan de gespaarde korting niet ingewisseld.
Beoordeling melden
17 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De pasvormen zijn veranderd. B.v. Cardiz is veel wijder geworden, zelfde model zelfde maat.
Beoordeling melden
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
13 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niet doen wat je belooft.

Op de website stond aangegeven dat op de SALE artikelen een extra korting van 20% zou worden gegeven, die met een bepaalde actiecodedoorgevoerd zou worden. Tezamen met enkele kortigsocdes had ik een aardige korting. Bij het afrekenen bleek echter dat de kortingen niet waren verrekend. Toen ik navroeg hoe dat zat met de extra korting, kreeg ik te horen dat deze al in de prijs verwerkt was. Dat klopte volgens mij niet. Dan zet je niet op de website dat je met een kortingscode extra korting krijgt (dat impliceert namelijk dat je actie moet ondernemen om die korting te verkrijgen, niet dat deze al in de prijs verdisconteerd zat). Ik voelde mij behoorlijk bedrogen. Op een klacht hierover heb ik geen reactie gehad. Ik doe geen zaken meer met deze online winkel.
Beoordeling melden
WT
Will T.
Amstelveen
12 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Onmogelijk aan te geven dat je de zending op een Post.nl punt wens te ontvangen. Zelfs de klantenservice kan me niet helpen. Krijg de indruk, dat de klantenservice niet in Nederland zit.
Beoordeling melden
Antwoord van BRAX
11 apr 2024
Beste klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden was met onze telefonische service. Wij willen graag uw verzoek tot tevredenheid verduidelijken. Onze klantenservice heeft inmiddels contact met u opgenomen. Wij hopen dat u volledig tevreden bent met uw volgende bestelling en verheugen ons op uw bezoek in onze online shop. Uw BRAX team
WT
Will T.
Amstelveen
8 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Als je eenmaal hebt aangegeven de kleding op het huisadres te willen ontvangen, lukt het niet meer dit te wijzigen ineen post.nl punt, zelfs de klantenservice helpt je niet
Beoordeling melden
Antwoord van BRAX
14 mrt 2024
Beste klant, bedankt voor je bericht. We willen onze excuses aanbieden dat wij het adres niet kunnen aanpassen en de bestelling niet opnieuw kunnen versturen. Elke bestelling is gekoppeld aan een aparte factuur en leveradres bij het plaatsen van de bestelling. Wij kunnen dit helaas niet veranderen wegens veiligheidsredenen (fraudepreventie). We hopen op uw begrip. Uw BRAX team
9 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verbetering zou zijn als de maten kloppen
Beoordeling melden
Antwoord van BRAX
11 apr 2024
Geachte klant, het is spijtig te vernemen, dat de bestelde broek niet optimaal paste. Om de juiste maat te vinden, willen wij u onze voorbeeld maten in de product omschrijving aanraden. Deze zijn - samen met de maattabel - een goede ondersteuning. Bij verdere vragen kunt u graag contact opnemen met de service-line. Uw BRAX team
14 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Tijdens mijn bestelling heb ik me voor de zoveelste keer als brax-lid proberen op te geven en dat is me weer niet gelukt zelfs niet telefonisch Heb regelmatig iets besteld en gekocht loop dus voordeel mis, Dat is dus jammer, vriendelijke groet
Beoordeling melden
Antwoord van BRAX
28 mrt 2024
Beste klant, bedankt voor uw feedback. De reden waarom u zich niet kunt registreren op BRAX.com is omdat u sinds 2020 geregistreerd bent. Het spijt ons dat dit niet is gecommuniceerd tijdens uw telefoongesprek. We hebben u al een e-mail gestuurd om een nieuw wachtwoord toe te wijzen en de bestelling aan uw account toegevoegd. Uw BRAX team
WT
Will T.
Amstelveen
1 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Moeilijk aan te geven dat je de bestelde artikelen op een PostNL punt wilt ontvangen, ook later wijzigen is moeilijk
Beoordeling melden
Antwoord van BRAX
16 apr 2024
Geachte klant, wij zijn blij dat het u is gelukt om een bestelling te plaatsen en wij willen u bedanken voor uw feedback. We hebben dit al doorgestuurd naar ons team van specialisten. Als u ondersteuning nodig of heeft u vragen, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij verheugen ons op uw telefoontje of uw volgende bestelling. Uw BRAX team
18 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Komt de order nog ooit?

Een dag na bestwlling wen mail van brax: ingepakt en klaar voor verzending aangemeld bij PostBL. De levering zou 2 a 3 dagen duren. Na een week de klantenservice gebeld;wr kon geen antwoord op mijn vragen worden gegeven. Ik moest een dag later nogmaals bellen. Weer geen antwoord. Mail gestuurd. Mail terug: ze gaan het uitzoeken. Ik ben anderhalve week verder, heb alles betaald en ontvang nog niets. Bij postnl is de melding nog steeds :aangemeld maar niets ontvangen. Ik hoop eerdaags het bestelde te mogen ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van BRAX
29 feb 2024
Geachte klant, hartelijk dank voor uw feedback. Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en het is spijtig te vernemen dat er onregelmatigheden zijn ontstaan tijdens de levering. Onze klantenservice heeft inmiddels contact met u opgenomen. Uw BRAX team
13 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Select & Teleurstelling!

Bestelling op 28 nov. terug gestuurd doordat qualiteit niet overeenkomt met prijs. Postkantoor gaf geen retour bewijs en zei dat deze per e-mail. wordt gestuurd door Brax. 30 nov. Brax gebeld voor de retour bewijs. Mij wordt verteld dat ‘t wordt verstuurd. Tot op heden nog steeds niets ondanks een tweede telefoongesprek ook niets terug betaald na 14 dagen zoals ‘Relay’ mij had verzekerd.
Beoordeling melden
Antwoord van BRAX
14 mrt 2024
Geachte klant, wij kunnen begrijpen dat u de terugbetaling graag zo spoedig mogelijk ontvangt. Dit is pas mogelijk zodra wij een retourzending verwerkt hebben. U zult hierover per e-mail op de hoogte worden gesteld. Houdt u er rekening mee dat een retourzending buiten de landsgrenzen tijd nodig heeft, evenals het boeken van retourneringen in ons magazijn. Wij hopen op uw begrip. Uw BRAX team
13 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een broek besteld die bij brax is zoekgeraakt. Ze zijn nu aan het uitzoeken waar de broek is en laten mij (de klant) gewoon wachten (stikken). Je zou toch verwachten dat er gewoon met spoed een nieuwe broek wordt toegestuurd en dat ze dan gaan uitzoeken wat er bij hun is fout gegaan.
Beoordeling melden
Antwoord van BRAX
14 mrt 2024
Geachte klant, hartelijk dank voor uw feedback. Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en het is spijtig te vernemen dat er onregelmatigheden. zijn Onze klantenservice heeft inmiddels al contact met u opgenomen. Wij hopen op uw begrip. Uw BRAX team
4 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik begrijp het niet. Wanneer ik een Brax jeans via Peter Hahn koop is het altijd goed en wanneer ik dezelfde via Brax koop niet en moet ik het terugsturen. Dit is mij al een paar keer overkomen
Beoordeling melden
Antwoord van BRAX
29 feb 2024
Geachte klant, de productie van kleding van hoge kwaliteit vergt nog steeds veel handenarbeid. Dit geldt in het bijzonder voor de kwaliteit die wij eisen. Dit kan in individuele gevallen tot afwijkingen leiden, die echter binnen duidelijk gedefinieerde en lage tolerantiegrenzen liggen. Bovendien kan een afwijkend materiaal tot een gewijzigd draagcomfort leiden. Uw BRAX team
26 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Oplossen probleem

Nou dat is heel simpel Ik doe een bestelling tot 3x toe en ook steeds wordt de bestelling geannuleerd .. En waarom ? Weet niemand binnen Brax Ik zou er over terug horen maar nog niet gebeurd
Beoordeling melden
Antwoord van BRAX
11 sep 2023
Beste klant, hartelijk dank voor uw bericht. Het spijt ons dat de bestelling niet kon worden verwerkt. Voor meer informatie over dit probleem vragen wij u telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. We kijken uit naar uw telefoontje. Uw BRAX team
9 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
bestelling is nog niet geleverd, hierover is ook geen informatie gestuurd. bestelling zou een week geleden verzonden zijn maar is volgens post.nl nog niet verzonden.
Beoordeling melden
5 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Retourlabel dat bij het pakket zat werkte na 3 dagen al niet meer. Moest daardoor weer met andere firma contact opnemen om pakket alsnog te kunnen terugsturen.
Beoordeling melden
Antwoord van BRAX
30 nov 2023
Geachte klant, hartelijk dank voor uw feedback. Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en het is spijtig te vernemen dat er onregelmatigheden. zijn Onze klantenservice heeft inmiddels al contact met u opgenomen. Wij hopen op uw begrip. Uw BRAX team
17 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Broek retour gestuurd met de mededeling dat ik de broek graag in het zwart wil ontvangen ipv geld retour. Helaas nog steeds geen enkele reactie ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van BRAX
14 mrt 2024
Geachte klant, hartelijk dank voor uw feedback. Op dit moment is het, door technische mogelijkheden, niet mogelijk om artikelen te ruilen. Artikelen die niet passen, of niet aan uw verwachtingen voldoen, kunt u kosteloos aan ons retour sturen. Wij hopen op uw begrip en verheugen ons op uw volgende bezoek. Uw BRAX team
15 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Hadden een riem besteld met lengte 120 en kregen 135. Op de bon stond ook echt 120. Aan de telefoon was een persoon heel aardig. Maar omruilen gaat niet.
Beoordeling melden
Antwoord van BRAX
17 mei 2023
Geachte klant, dank u voor uw feedback. Het spijt ons dat de riem u niet paste. Houd er rekening mee dat de lengte van de riem altijd wordt gemeten vanaf de gesp tot het middelste gat. U kunt dus uw tailleomvang als referentie gebruiken en in beide richtingen ruimte houden. Uiteraard kunt u ongeschikte goederen retourneren. Uw BRAX team