mijnracket.nl- Logo - Beoordelingen

mijnracket.nl

88 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden632 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 dec 2021
mijnracket.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor mijnracket.nl

20 jun 2023

Absoluut perfect!!

Beter kan gewoon niet naar mijn mening. Na persoonlijk contact te hebben opgenomen, merkte je gelijk de klantvriendelijkheid, de ervaring en de tijd die ze voor je hebben om op al je vragen een fijn deskundig antwoord te geven. Nogmaals,….beter kan niet. Dank jullie wel voor alles en de geweldige service!!
20 sep 2023

Persoonlijk bedankje doet 't 'm voor mij..., 😊

Het is vooral opvallend en fijn hoe snel en goedkoop de bezorging is èn dat je een vriendelijk handgeschreven bedankje krijgt. Doet persoonlijk aan en dat siert ze vind ik!
30 jul 2023

Top service

Onlangs de drukte was mijn racket snel bespannen, opgestuurd en daarnaast kreeg ik ook advies over het gewicht van de bespanning. Goede prijs, gratis verzending etc...
6 okt 2023

Vriendelijk en attent.

Snel, vriendelijk en verzendkosten die op maat worden berekend, dus een klein product kost daardoor weinig in verzending, mooi in verhouding dus..., 😊
5 okt 2023
Goede service en vriendelijke medewerkers met verstand van zaken. 2e keer dat ik hier een tennisracket besteld heb en een volgende keer opnieuw!
8 mei 2023
Super snelle bezorging en dat zat zelfs een handgeschreven tekst bij ‘bedankt voor uw bestelling en veel succes op de baan’. Super leuk!
25 dec 2023
Verzekerde en snelle verzending voor een heel mooi bedrag...! Het handgeschreven bedankje op de bon maakt het voor mij helemaal af.

Snelle levering!

Maandag 11/09 Babolat racket besteld met een RPM Blast besnaring, donderdag 14/09 reeds geleverd en netjes verpakt. Top service!
Snelle afhandeling van mijn order. Zelfs telefonisch contact over mijn wensen. Heel tevreden, dus.
25 okt 2023
Snelle attente mensen die dit bedrijf runnen! Ook is de verzending super goedkoop èn verzekerd...!
Het briefje wat er bij was. Sinds op geschreven veel plezier op de baan. Leuk toch. Zo persoonlijk
2 okt 2023

Goede ervaring mee!

Goed geholpen op afstand over racket keuze. Racket wat ik heb gekocht bevalt erg goed. Aanrader!
18 okt 2023
Fijn winkel. Eerlijk, persoonlijk en professioneel advies. Ruim assortiment en snel levering.
6 sep 2023
Goed assortiment, snelle levertijd en een persoonlijke boodschap op de pakbon!
7 mei 2023
Snelle levering en goed bespannen Persoonlijke boodschap erbij helemaal leuk
Prettig om telefonisch te kunnen ontvangen, goed advies en prima service !
15 jun 2023
Snelle levering en dank voor het handgeschreven berichtje van Mike
20 sep 2023
Ik ben netjes en correct te woord gestaan en geholpen.
12 jul 2023
Goed advies en uitstekend product voor een prima prijs.
8 jul 2023
Leuk handgeschreven verhaaltje op de factuur. Top