mijnracket.nl- Logo - Beoordelingen

mijnracket.nl

88 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden632 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 dec 2021
mijnracket.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor mijnracket.nl

Blijf vooral zo doorgaan!

Duidelijke website, lage prijzen, duidelijke communicatie, snelle bezorging en goed verpakt. Blijf vooral zo doorgaan!
Snelle levering en leuk dat er een grip en demper bij het racket geleverd worden.
3 mrt 2024
Snelle levering en persoonlijke begeleiding hiervan.

Fijn en snelle afhandeling

Fijn, snel, deskundig en enthousiast contact gehad.
11 feb 2024
Prettig en deskundig advies, snelle levering. Top!
De persoonlijke service is een dikke plus!
JM
Jan M.
Veere
Prima service en snelle levering.
Profesional
Ga zo door
18 jan 2024
Ik heb een nieuw racket gekocht met bespanning. Een dag later werd ik gebeld omdat het aantal kilo’s voor de snaar te zwaar was. In een prettig telefoongesprek werd mij iets anders geadviseerd. Top. Het persoonlijke briefje bij de rackets was leuk. Dempertjes en overgripjes erbij. Super! Snelle levering. Mijnracket complimenten van mij!

Een winkel met een geweldige 1e service.

De enige winkel waar je een racket koopt waarbij je bij ontvangst ook meteen kan spelen met het racket. Gratis snaar naar keuze incl. bespannen. Gripje en demper meegeleverd. En dan ook nog mega snel geleverd.!
JM
Jan M.
Veere
Vlotte service en zeer attent. Prettig persoonlijk kontakt gehad via de telefoon. Een aanrader om bij mijnracket.nl te kopen.
Erg snelle levering en ook nog persoonlijk contact (via mail) over de bespanning. Jullie zijn een top bedrijf!
Persoonlijke touch ondanks online aankoop waardeer ik erg. En ook nog perfect bespannen.
21 jan 2024

Snelle levering en goed advies.

Snelle levering, goed assortiment. Goed advies bij keuze bespanning en bespangewicht.
Mike is very helpful and provides extra service, with a friendly demeanor. He organizes a racquet test day once a year, to which everyone is welcome. For racquets, unlike most shops, he will measure and provide actual specifications for each frame that he has in stock, which is essential given that most brands leave themselves a very wide manufacturing deviation tolerance around their stated specification. For example, for weight some give themselves a 3% tolerance around the spec. This means that a 305g racquet could be anywhere from 296g to 314g and still be considered "on spec" by some manufacturers - while these would play like completely different racquets - before one considers the effect on balance and swingweight. With Mike's measurements you know exactly what you are actually getting.