Reeceaustralia.com/nlReviews

Gecertificeerd sinds: 24 jul. 2017
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022
Reeceaustralia.com/nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Reeceaustralia.com/nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 24 jul. 2017
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022

Beoordelingen voor Reeceaustralia.com/nl

80 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

17 sep. 2022
Ik kreeg een mail, na mijn order, dat een shirt niet meer beschikbaar was. De rest van de bestelling was echter al verzonden. Wel fijn dat er gemaild werd, maar eigenlijk had dat al op de website moeten staan. Er werd aangegeven dat het shirt niet meer beschikbaar was en niet terug zou komen. Ik heb hem daarna op een andere hockeywebsite nog gewoon kunnen bestellen. Verder zijn de producten goed, mooie prijs-kwalteitsverhouding.

23 okt. 2022
Heb nog steeds niks ontvangen! 16e besteld en 17e bericht van jullie dat pakket verzonden is. 17e ook bericht DHL pakket wordt morgen bezorgd. Het is nu de 23e en DHL blijft maar wijzigen van bezorgdag voor de 4de keer. DHL is niet betrouwbaar in dit geval. Dus helaas negatieve feedback op dit moment voor jullie. Hoop dat pakket morgen wel wordt bezorgd en niet weer wordt uitgesteld anders bel ik jullie dinsdag de 24e. Groet M

Beoordelingen voor Reeceaustralia.com/nl

16 nov. 2022
Lekker traininspak, zit goed, fijne pasvorm, snel bezorgd, voor een leuke prijs. Ivm groei gewoon weer een maatje groter besteld.
17 nov. 2022
Beste klant, Bedankt voor de review! Goed om te horen dat je tevreden bent over onze producten en service. We wensen je veel plezier van de bestelling en hopen je nog een keer te mogen verwelkomen op onze webshop! Met sportieve groet, Nick - team Reece NL
13 nov. 2022
Snel geleverd en een prima prijs Ik zag de tas elders goedkoper maar uiteindelijk, met verzendkosten erbij, toch weer duurder.
14 nov. 2022
Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze producten en service. We wensen je veel plezier van de bestelling en hopen je nog een keer te mogen verwelkomen op onze webshop! Met sportieve groet, Nick - team Reece NL
Het bestelde product werd snel binnen de gestelde levertijd ook daadwerkelijk geleverd.
Antwoord van Reeceaustralia.com/nl
Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. We wensen je veel plezier van de bestelling en hopen je nog een keer te mogen verwelkomen op onze webshop! Met sportieve groet, Nick - team Reece NL
14 nov. 2022
Snelle levering en goede kwaliteit product.
15 nov. 2022
Beste klant, Bedankt voor de review! Goed om te horen dat je tevreden bent over onze producten en service en dat je ons zou aanraden aan anderen! We wensen je veel plezier van de bestelling en hopen je nog een keer te mogen verwelkomen op onze webshop! Met sportieve groet, Nick - team Reece NL
Top product! voor een goede prijs.
Antwoord van Reeceaustralia.com/nl
Beste klant, Bedankt voor je review! We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met het bestelde product. We wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag een keer terug op onze webshop! Met sportieve groet, Nick - team Reece NL
2 nov. 2022
Perfect. Supersnel geleverd!
3 nov. 2022
Hi Jasper, Bedankt voor je beoordeling! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service. We wensen je veel plezier van de bestelling en hopen je nog een keer te mogen verwelkomen op onze webshop! Met sportieve groet, Nick - team Reece NL
Snelle verzending
12 okt. 2022
3 okt. 2022
23 okt. 2022
24 okt. 2022
Goedemorgen M, Allereerst vervelend om te horen dat jij je pakketje nog niet ontvangen hebt. Ik heb de status van de verzending opgevraagd en hieruit blijkt inderdaad dat het pakket vertraging heeft opgelopen bij DHL. Wij hebben het pakket op de besteldatum meegegeven aan DHL, maar daarna is er iets fout gegaan. We hopen dat het pakket vandaag bezorgd wordt, want helaas is het uit onze handen. Met vriendelijke groet, Nick - team Reece NL
17 sep. 2022
20 sep. 2022
Product in prima staat en tijdig ontvangen
7 sep. 2022