Reece Nederland- Logo - Beoordelingen

Reece Nederland

138 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden547 beoordelingen in totaal

25 mrt 2024
De juiste lengte shirt voor een lang en tenger meisje. Alle voetbal kleding is passend in de breedte en te kort in de lengte of veel te breed maar juist van lengte. Dus deze reece past dus perfect , mooi getailleerd en lekker lang laat dat nou ook nog in een mooi kleurtje zijn ze is totaal in de gloria zo blij! Ik als moeder ook geen shirts meer maken of aanpassen maar kopen, wassen ,aantrekken en voetballen maar... dat scheelt veel gedoe!

14 feb 2024
Ik heb een zwart trainingsjack besteld, die beviel heel goed dus heb ik er nog een rode bijbesteld. In dezelfde maat natuurlijk. Helaas viel hetzelfde jack in het rood een heel stuk langer en breder uit, waar ik achter kwam toen het te laat was en ik alle bonnetjes had weggegooid. Ik ging er immers vanuit dat de tweede hetzelfde was als de eerste. Beetje jammer

Beoordelingen voor Reece Nederland

8 jul 2024
Duidelijke informatie en stipte levering.

Goed product voor een goede orijs

Goed product voor een goede prijs
AS
Anne S.
Bussum
6 jul 2024
snelle service, zorgvuldig verpakt
1 jul 2024
Snel en goed op de hoogte gehouden
5 jul 2024

2 jun 2024
2 jun 2024
31 mei 2024
16 jun 2024

Te weinig voorraad is niet opgemerkt

Ik had 17 sleutelhangers besteld…ik kreeg er maar 1 geleverd. Na een belletje van mijn kant bleek er naar 1 op voorraad te zijn geweest. Ik heb het geld (minus die ene) met 2 dagen terug op de rekening gestort gekregen. Maar dat het bij binnenkomst van mijn bestelling en verzending niet is opgemerkt vind ik heel slordig
Antwoord van Reece Nederland
17 jun 2024
Beste klant, Allereerst vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met jouw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Wij werken met een automatisch voorraadsysteem dat gekoppeld is aan meerdere van onze webshops. Op het moment dat u de bestelling plaatste dacht het systeem dat deze sleutelhangers nog op voorraad waren, maar dit bleek niet zo te zijn omdat er op één van onze andere webshops ook een bestelling werd geplaats op deze artikelen. Hier is dus helaas iets misgegaan. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We hopen je in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen op onze webshop en zullen ons uiterste best doen om je een betere ervaring te geven! Gijs- team Reece NL