Reeceaustralia.com/nlReviews

Gecertificeerd sinds: 24-7-2017
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022
Reeceaustralia.com/nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Reeceaustralia.com/nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 24-7-2017
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022

Beoordelingen voor Reeceaustralia.com/nl

79 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Gewoon goed. Vooral het telefonische contact om het juiste product te vinden was fijn. Ik wil graag kleding van katoen, bijna alles is van kunststof. De katoenen producten zijn moeilijk te vinden, Na telefonisch contact kwamen wij eruit.

Reactie snelheid & vriendelijkheid zijn prima. Echter; ze gebruiken DHL en de doos en producten-verpakking waren zwaar beschadigd. Dat wetende heeft men "extra" tape toegevoegd aan de productverpakking wat heel amateuristisch is. Beter verpakken en/of andere transporteur zou zomaar 5 sterren kunnen opleveren!

Beoordelingen voor Reeceaustralia.com/nl

DHL was weer eens aan het blunderen met bezorging, maar met één mailtje met Reece was het opgelost, snelle reactie, een duidelijk antwoord en een goede oplossing. Wat wil je nog meer, los van een andere bezorgdienst.
Antwoord van Reeceaustralia.com/nl
Hi, Bedankt voor de mooie score en de positieve reactie. We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de service van Reece. We wensen je heel veel plezier van je nieuwe items en we zien je graag snel terug in onze webshop! Sportieve groet, Sophie - Reece
Snelle levering en goed product,ga hier zeker vaker bestellen,hier wordt ik blij van!
Antwoord van Reeceaustralia.com/nl
Hi, Bedankt voor de leuke reactie en de mooie score. We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de service en de producten van Reece! We wensen je dan ook heel veel plezier van je nieuwe items en we zien je graag snel terug in onze webshop! Sportieve groet, Sophie - Reece
Ze hebben me goed geholpen Dat is voor mij veel waard
Het pakketje was nog sneller binnen dan jullie zeiden
de bestelling was snel geleverd en goede kwaliteit.
Snelle levering, goede kwaliteit en mooie prijs
Snelle reactie en goede kwaliteit
Snelle levering en goede service!
Snel en betaalbaar
Van bestelling tot aflevering geweldig.
Snelle leverin, top kwaliteit
Gewoon goede service.
Mooier kwaliteit en snelle levering
Alles ging goed en snel. De manier van bestellen, betalen. De ontvangst. Het rokje was van een hele goede kwaliteit en paste perfect. Alles was perfect.
snelheid en kwaliteit vd materialen
Snelle service!
De jas zit comfortabel en niet te strak. De broek zit ook comfortabel en door de rits in beide broekspijpen kan de broek gemakkelijk aan en uit getrokken worden! Erg blij mee en heb het al aan anderen aangeraden!