Reece Nederland

102 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden488 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 jul 2017
Reece Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 nov 2023
Zeer snelle levering en omruilen gaat ook supersnel. Aangezien bij mij in de buurt geen Reece dealer of winkel zit, ben ik genoodzaakt eea online te kopen maar passen kan dan pas thuis enz. Maar zeer tevreden over en snelle levering en snelle omruilen/retourneren
PK
PFGM K.
Goirle

Ik heb een zwart trainingsjack besteld, die beviel heel goed dus heb ik er nog een rode bijbesteld. In dezelfde maat natuurlijk. Helaas viel hetzelfde jack in het rood een heel stuk langer en breder uit, waar ik achter kwam toen het te laat was en ik alle bonnetjes had weggegooid. Ik ging er immers vanuit dat de tweede hetzelfde was als de eerste. Beetje jammer

Beoordelingen voor Reece Nederland

18 feb 2024
Zeer tevreden Bestelling was binnen een dag in huis, adequate klantenservice en ook het omruilen ging soepen; volgende keer bestel ik hier weer!
Antwoord van Reece Nederland
Beste klant, Bedankt voor de mooie woorden én de 5-sterren review! Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent over de bestelde producten en onze service! We wensen je veel plezier met de sportkleding en verwelkomen je graag nog een keer op onze webshop! Met sportieve groet, Jens - team Reece NL

Bestelling proces was fijn en de levering was volgende dag in huis. Zou hier zeker nog een keer bestellen!
18 feb 2024
Past goed en blijkt goede kwaliteit

PrimA

Duidelijke website. Snel bezorgd.
Goed product snelle levering
20 jan 2024
Fijne site om hockeyspullen te bestellen, goede en snelle service.

Trainingsjack

Mooi Jack, zit lekker, prijs kwaliteit 👍 en lekker snel binnen

Prima kwaliteit en levering

Snelle, correcte levering van prima sportkleding
DB
Dick B.
OLDENZAAL
Goed product en correcte snelle levering
HH
Hans H.
Dordrecht
28 jan 2024
Netjes verpakt en mooie kwaliteit
snel geleverd en goede kwaliteit
Vlotte service , zeer tevreden.
3 feb 2024
28 jan 2024

Dezelfde maat, maar niet hetzelfde

Antwoord van Reece Nederland
Beste Karen, Allereerst vervelend om te horen dat je niet geheel tevreden bent. We hebben je eerste bestelling er even bij gepakt en deze vergeleken met je laatste bestelling. Het blijkt dat je een andere variant hebt besteld. Er zijn namelijk 2 varianten van de Varsity TTS Top Full Zip. Wij bieden een 'ladies' variant en een 'unisex' variant aan op onze webshop. De eerste keer is er een ladies variant besteld en de tweede keer een unisex variant. Deze twee jacks hebben beide een andere pasvorm. Dit verklaart waarom het jack anders valt. Het rode jack in de ladies variant is nog steeds op voorraad, dus mocht je nog hetzelfde jack willen aanschaffen, kan dit op onze webshop. We hopen je hiermee geholpen te hebben. Mocht je verder nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met sportieve groet, Jens - team Reece NL

Accuraat en snel

Snelle reactie op gestelde online vraag. Bestelprocedure (aankoop tot levering) eenvoudig, accuraat en snel.