Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Meest relevante positieve beoordeling
27 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik ben een liefhebber van hobbyen rondom het huis. Een nieuwe schutting van hardhout, een vlonder op het balkon van hardhout, een pergola. En elke keer heb ik de kleine bestellingen via Gadero gedaan. De kwaliteit van het hout is gewoon super. Probeer maar eens een rechte hardhouten paal te kopen bij een grote bouwmarkt, dan snap je het verschil. En dát is gewoon het verschil!
Alvorens te bestellen is het verstandiger om vooraf goed na te denken wat je nodig hebt en vervolgens de goede video’s te bekijken. Dat voorkomt extra bestellingen omdat blijkt dat bepaalde onderdelen belangrijk zijn. Contact via Whatsapp is gemakkelijk, kundigheid varieert, soms iets langer wachten maar dat is begrijpelijk bij drukte, het wordt aangegeven dat het druk is. Voor dakbedekking het advies krijgen om een bepaald pakket te bestellen, met een dakdoorvoer, hetgeen overbodig is met een aflopend dak. Overbodige kosten. Nazenden van een pakketje, incl. verpakking 800 gram, verzendkosten €39.
Alvorens te bestellen is het verstandiger om vooraf goed na te denken wat je nodig hebt en vervolgens de goede video’s te bekijken. Dat voorkomt extra bestellingen omdat blijkt dat bepaalde onderdelen belangrijk zijn. Contact via Whatsapp is gemakkelijk, kundigheid varieert, soms iets langer wachten maar dat is begrijpelijk bij drukte, het wordt aangegeven dat het druk is. Voor dakbedekking het advies krijgen om een bepaald pakket te bestellen, met een dakdoorvoer, hetgeen overbodig is met een aflopend dak. Overbodige kosten. Nazenden van een pakketje, incl. verpakking 800 gram, verzendkosten €39.
Beoordeling melden
21 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Slechte partij
De hardhouten planken waren niet allemaal even breed en veel waren gespleten. Ze werden ook een dag te vroeg geleverd. Gelukkig was ik wel in de buurt maar ben snel naar huis moeten rijden.
Al met al is het wel een nette vlonder geworden en ze hebben wat met de prijs gedaan.
Beoordeling melden
19 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Vind het vreemd dat men "klaarzetkosten" moeten betalen voor afhalen. Daar komt ook nog eens bij dat de hoogte van de kosten per filiaal verschillen. Zo is filiaal Breukelen bijv duurder als filiaal Groningen
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
20 sep 2024
Beste Bert,
Als ik in de bestelling kijk, zijn er geen afhaalkosten gerekend.
19 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
De Excluton L-elementen waren schots en scheef. De tuinman heeft 2 dagen staan godveren over hoe scheef de elementen waren. Normaal zet hij zoiets op een halve dag.
We zijn dus en extra uren aan geld kwijt aan de tuinman, en we hebben een shots en scheve keermuur van L-elementen.
Daarom slechts 1 ster.
Beoordeling melden
27 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Verzendkosten betalen bij afhaal.
€9,99 moeten betalen voor ‘orderpicken’ terwijl je ter plaatse staat om tuinpalen zelf af te halen. Deze kosten worden dan ook verschuild onder de noemer verzendkosten. Lekkere kosten op een bedrag van €30,- ..
Beoordeling melden
12 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Afhaalkosten?
Het is dat de producten nergens anders te krijgen waren. Maar 9,95 rekenen voor afhaalkosten?
Beoordeling melden
13 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Verzendingskosten naar Begie zijn te hoog
Beoordeling melden
12 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Slechte service en communicatie
- onjuiste informatie website
- zeer slechte klantenservice
- slechte communicatie
- slecht leveringsproces met deel leveringen
- te dure bezorgkosten
Ik koop nooit meer bij gadero
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
12 sep 2024
Beste Sander,
Dank voor je beoordeling en feedback.
We zullen intern onderzoeken hoe we ons op de genoemde punten kunnen verbeteren.
Groetjes Charlotte
12 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
14 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Slechte levering, slechte opvolging, bellen niet terug en laten issues lopen in de hoop dat de klant afhaakt en het laat gaan!
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
15 nov 2023
Beste Sjoerd, bedankt voor uw review en beoordeling. In onze mailbox zie ik dat we adequaat op uw melding hebben gereageerd en ook spoedig samen tot een passende oplossing zijn gekomen. Daarom begrijp ik uw omschrijving niet over het hopen dat onze klanten afhaken en het laten gaan. Aftersales staat bij ons hoog in het vaandel en zie bij de conversaties met u geen aanleiding die erop duiden dat we u geen oplossing zullen bieden. We hopen dat u een mooie schutting heeft kunnen maken van de door ons geleverde materialen. We zien u graag terug bij Gadero.