tuinflora.com- Logo - Beoordelingen

tuinflora.com

1.120 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.073 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb 2022
tuinflora.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Op de mailing gestaan totdat de voorraad aangevuld was. Ik was zeer onder de indruk van de dubbel ingepakte plantjes ,netjes met stokjes zodat er geen blaadje beschadigd raakte en geen aarde door de doos vloog.plantjes waren echt gelijk aan de beschrijving.weinig knopverlies wat gebruikelijk is met de lidcactus na aankoop. Alles perfect, was het niet de lang verwachte kleur. Na wat fotootjes in 2 dagen mijn centjes terug gestort! Nu terug op de mailinglijst voor nog een bestelling.

25 mei 2023
Planten kwamen 5 dagen later pas aan, maar dat had wellicht ook te maken met hemelvaartsdag en het wknd. Ze kwamen gelukkig net optijd want we waren de tuin al aan het doen. Ik heb zo'n 14 planten besteld. En er kwam een doosje aan. Ik was wat verbaasd. Er kwamen allemaal stekkies uit. Babyplantjes. Nu ben ik helemaal nieuw in de tuinwereld en zag ik op de site wel de grote staan. Op een 1 of andere manier heb ik dat niet goed gelezen. Ik ben benieuwd naar het resultaat. Ik vind dat tuinflora als verbeterpunt ook het stekkie als foto moet plaatsen ipv alleen maar foto's van de prachtige planten/struiken. Ik voel me wel een beetje misleid daarin. Nu staat mn tuin vol met babystekkies. Dus het zal nog wel een paar jaar duur voordat ik van de mooie planten mag genieten. :)

Beoordelingen voor tuinflora.com

The order has not been delivered, as it said it would be. No trace of it. Does this mean it will never be delivered? I want my money back or the plants delivered asap
Zorgen dat wat je krijgt goed is en niet alleen een leeg zakje met wat aarde of al een dood plantje of wortels waar geen uitloop is!
30 mrt 2024
Betere kwaliteit leveren voor dit geld, kom zelf uit agrarische sector maar zou voor de helft deze producten nog niet leveren.
16 apr 2024
Ik dacht struikjes van ca 20 cm te krijgen. Deze waren geheel teruggesnoeid. Was handig geweest hierop voorbereid te zijn
Antwoord van tuinflora.com
Bedankt voor uw feedback! Helaas moeten wij soms wat van de plant afhalen om het zo goedmogelijk te kunnen versturen. Het is of goed verzenden of minder goed kunnen verpakken. Wij hopen dat u dit begrijpt.
Eigenlijk geen.met 2 mensen moesten we zekf het pakketje zoeken bij een dpd punt zond eer resultaat.heb dus ni e ts.
16 apr 2024
Ik heb 2 eucalyptus bestellen, echt niet leuk, een is 3 keer groter dan tweede. En zijn echt slecht kwaliteit
Antwoord van tuinflora.com
Bedankt voor uw feedback! Wat vervelend om te horen. Wij adviseren u om contact op te nemen met de klantenservice als u nog ergens vragen of een klacht over heeft. We kunnen dan kijken naar een goede oplossing voor het probleem.
31 mrt 2024
Plantje komt totaal niet overeen met de foto. Heel klein plantje in een foeilelijke pot.

Niet zoals verwacht

Waren veel kleiner dan verwacht en niet zoals de foto. Gewoon een stekje.
14 apr 2024
Lavendel gekocht die zo klein is dat hij zelfs moeilijk te planten is. Voel me echt afgezet
Antwoord van tuinflora.com
Dat het planten zijn die je besteld hebt kreeg ze heel slecht binnen 1 was helemaal verrot
13 apr 2024
Wanneer de advertentie een maat aangeeft deze ook verstrekken. Anders een reductie.
EK
Evelien K.
Coevorden
Ik heb mijn ervaring al gedeeld met het bedrijf en wacht nog op reactie
Leveren matige kwaliteit. Klantenservice doet moeilijk bij garantie.
Planten zouden 30-40 cm groot zijn, haalden net de 20 cm
De bezorging was niet volgens afspraak
13 apr 2024
Plantjes gaan dood, verschrompelen.
Antwoord van tuinflora.com

Lang moeten wachten en de plantjes van slechte kwaliteit

Lang moeten wachten en wat he kreeg
Reageren en een oplossing bieden