tuinflora.com- Logo - Beoordelingen

tuinflora.com

1.098 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.954 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb 2022
tuinflora.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Op de mailing gestaan totdat de voorraad aangevuld was. Ik was zeer onder de indruk van de dubbel ingepakte plantjes ,netjes met stokjes zodat er geen blaadje beschadigd raakte en geen aarde door de doos vloog.plantjes waren echt gelijk aan de beschrijving.weinig knopverlies wat gebruikelijk is met de lidcactus na aankoop. Alles perfect, was het niet de lang verwachte kleur. Na wat fotootjes in 2 dagen mijn centjes terug gestort! Nu terug op de mailinglijst voor nog een bestelling.

15 mei 2023
Een mooie volle plant besteld, helaas een miezerige stek ontvangen van iets van 5 cm met 4 blaadjes.. niets te maken met de geboden foto’s op de website.. redelijk schandalig!

Beoordelingen voor tuinflora.com

Antwoord van tuinflora.com
We hebben gezien dat u ons product een beoordeling van twee sterren heeft gegeven. We willen u bedanken voor het nemen van de tijd om feedback achter te laten, ook al heeft u geen bijbehorende opmerking geplaatst. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang, en we willen ervoor zorgen dat u de best mogelijke ervaring heeft met onze producten en service. Als er iets is wat we kunnen doen om uw ervaring te verbeteren, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Telefoon wordt niet opgenomen

Dat je meerdere dagen belt en geen telefoon wordt opgenomen. Dan staat er wel een email te kunnen sturen maar een telefoongesprek is direct antwoord, dan moeten ze wel opnemen. Op de site staat dat na 12 uur vrijdags wordt na het weekend bezorgd. Ik heb op donderdag een aankoop online gedaan, waarschijnlijk kan ik zelf geen verschil van vrijdag 12 uur zien. Want ik heb ruim na het weekend pas een bericht ontvangen en half in de week erna werd het bezorgd. Uiteindelijk gaat het erom dat het artikel (bloempot) zeer goed is verpakt en heel is ontvangen. Daar ben ik heel blij om.
Antwoord van tuinflora.com
Zoals vermeld op onze website, behandelen wij alleen aanvragen per e-mail binnen maximaal 48 uur. We verzenden in totaal naar 22 landen in Europa, en het gebruik van de telefoon zou alleen onze responstijd vertragen. Na verzending worden leveringen naar Nederland binnen 2 werkdagen uitgevoerd, exclusief weekends en feestdagen. Al deze informatie staat duidelijk vermeld op de website. Als u op donderdag een bestelling plaatst, wordt deze op vrijdag verwerkt en de volgende week afgeleverd, wat volledig in lijn is met onze normale procedure. Wij benadrukken het belang van het lezen van alle informatie op onze website om negatieve beoordelingen op deze manier te voorkomen.
Antwoord van tuinflora.com
Dank u wel voor uw feedback. We betreuren het ten zeerste dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. We willen graag begrijpen wat er precies is misgegaan en hoe we dit kunnen verbeteren. Zou u alstublieft contact met ons willen opnemen via onze klantenservice zodat we dit probleem kunnen bespreken en oplossen? We stellen uw eerlijke feedback op prijs en streven ernaar om onze dienstverlening te verbeteren.
15 mei 2023

Piepkleine stek ipv beloofde volle plant op websitw

23 jun 2023
Dank voor uw feedback. We verzoeken u om contact op te nemen met de klantenservice, dan helpen we u verder.
7 jun 2023

Buddleja davidii butterfly candy little Ruby helemaal uitgedroogd ontvangen- groeit niet

Ik heb de twee planten van de Buddleya davidii Gulliver ( artikel A14305) mid april 2023 ontvangen. De planten waren allemaal uitgedroogd en de kleine takjes braken gemakkelijk af. Er was geen teken van leven. Ik heb de instructies gevolgd die met de levering waren meegestuurd en al die tijd gewacht voordat ik mijn recensie plaatste. Helaas is er geen teken van leven geweest van beide planten. Volledig uitgedroogd zoals ontvangen. Dit is jammer, want ik hoopte dat uw informatie over het tot leven komen van de plant na het planten wel had plaatsgevonden.
12 mei 2023
De bereikbaarheid is heel slecht. Met mijn order ging het eea mis. Deze zou de kweker zijn verlaten maar nooit bij DPD het depot hebben bereikt. Hoezo verstuur je planten via DPD, maar dat terzijde? Ik heb ze meerdere keren gebeld maar zijn voor vragen telefonisch niet bereikbaar. Ik heb ze een mail gestuurd maar daarop kwam geen reactie. Toen ik mijn geld terug eiste en anders aangifte ging doen bij de politie was het snel geregeld. Binnen 1,5 dag mijn geld terug. Nooit mee een bestelling bij deze partij.
11 jun 2023
De levering duurde best lang, het moest een duddleja zijn in een pot van 20 cm. Het waren een paar takjes, en de pot was 16 cm, zag er triest uit. Erg teleurstellend voor degene die hem cadeau kreeg. Heb wel foto´s in de app, als ik een mobiel nummer van hun heb, kan ik ze appen.
18 jun 2023
op de site staat levering na 2 werkdag geen 4 dagen levering op mijn adres ze leveren bij de buren zonder één melding na te laten in mijn bus tegen ik de bestelling had was avond en dit met temperaturen rond de 30°c
28 mei 2023
Het zijn stekkies, geen planten. Echt een schandaal, ga jullie werkelijk nooit aanraden. Wat een "moderne" vorm van oplichterij voeren jullie? Pure misleidende omschrijving, ze zijn 17 centimeter hoog???
11 jun 2023
mn planten waren er in geplet en nog niet in vorm , 2 keer besteld ging goed de derde keer kreeg ik geen mooie planten
21 jul 2023
Dwergsering op stam besteld. Dat werd wel erg letterlijk genomen. Aan de stam zat een de bovenkant een aantal takjes van ongeveer 15 cm. Ik begrijp heus wel dat je niet hetzelfde boompje krijgt als op het plaatje, maar hier moest ik een vergrootglas bij pakken. En terugsturen: dan zijn de kosten nogmaals voor de koper. Kortom, ze kunnen sturen wat ze willen. Slecht!
25 jul 2023
Onze planten zijn jonge kwekerijplanten die buiten zijn gekweekt. U ontvangt de plant altijd zoals beschreven, dat wil zeggen een minimale hoogte van 60cm met een 17cm pot. De foto op onze site toont nog het volwassen product. Wees gerust, eenmaal geplant zal deze Dwergsering Syringa meyeri Palibin op stam nog vele jaren groeien en bloeien.
24 mei 2023
Planten in plastic verpakt daardoor geen zuurstof, waren verlept, jasmijn plantje helemaal ingedeukt en geknakt, dus weg kunnen gooien, dit was mijn eerste bestelling en dus gelijk de laatste! Foto's heb ik niet meer aangezien dit a een paar dagen geleden is geweest en ik nu pas verzoek tot review kreeg maar heb via Trustpilot al review gegeven
13 mei 2023

Ik kreeg alleen wortels met soms 1 puntje

Ik vond de hosta planten erg klein, op zijn mist had er een blaadje op kunnen zitten. Nu waren het alleen wortels met een klein puntje. Dit had toch wel even vermeld kunnen worden in plaats van de foto's die jullie op de site laten zien. Ik begrijp als liefhebber van planten dat je geen volwassen planten krijg maar dit wat ik nu heb gehad,
24 mei 2023
De planten zijn niet de mooiste planten. Ik vind het een slechte kwaliteit. Heb wel 2 nieuwe gekregen maar dat ik kan zeggen nou nou die zijn prachtig nee ik ga volgende keer gewoon weer naar een gewone winkel. 1 malige bestelling voor ons
24 mei 2023
Ik heb drie plantjes besteld een ervan komt een klein beetje op de andere twee hebben totaal nog geen start gemaakt om te groeien of een blaadjes te ontwikkelen ik heb dit gemeld maar krijg geen reactie op ik vind dat erg jammer
13 mei 2023
Beide jasmijn plantjes waren al verdort, moet nog kijken hoe dit zal uitpakken maar ik zal geen plantjes meer online kopen, het kan nog meevallen de tijd zal het leren maar voor nu een tegenvaller vooral gezien de prijs.
12 mei 2023
Ik heb 5,95 euro extra betaald zodat ik de volgende dag mijn spullen zou krijgen. In de praktijk niets van waar. Heeft gewoon 3 dagen geduurd. En mijn 5,95 ook nog niet terug gehad. Dus zeer slecht in mijn ogen.
16 mei 2023
De plant is beschadigd. 1 tak is helemaal afgebroken en was verdord. Ik vermoed dat de tak dus al voor transport was afgebroken. Dat was jammer, want de plant had maar 3 grote takken. Nu nog maar 2 dus. 😏
30 jun 2023
De vlinderstruik die we besteld hebben, kwam meer dood dan levend aan. Een deel van het hout was dood. Ik zal hem opnieuw op proberen te kweken en dan kan hij op z’n vroegst volgend jaar pas de tuin in
7 jul 2023
Dank voor uw feedback. U heeft 2 maanden garantie. We verzoeken u om contact op te nemen met de klantenservice.
7 nov 2023
Niet alle knolletjes, zagen er gezond uit….bij diverse was totaal geen “ leven” in….uitgedroogd… Prijs in verhouding met kwaliteit van de knolletjes, ver onder de maat Dit is Tuinflora onwaardig.
7 nov 2023
Dank u voor uw feedback. De wortelgoed van de phlox worden gedroogd verkocht en worden onder constante geventileerde kou bewaard. Al deze wortelgoed worden aan het begin van het herfst-winterseizoen geïnspecteerd en vervolgens opnieuw geïnspecteerd en gecontroleerd voordat ze worden verzonden en verpakt door ons team. De controle van deze producten wordt uitgevoerd door professionals met jarenlange ervaring. Tenzij men een expert is en vele jaren in de wereld van bollen of wortels heeft gewerkt, is het uiterst moeilijk om met het blote oog te beoordelen of een wortel de uiteindelijke plant zal voortbrengen (tenzij deze tekenen van schimmel of rot vertoont natuurlijk na het transport, wat natuurlijk kan gebeuren). In de natuur reproduceren de meeste planten, struiken en bomen zich door hun zaadjes, soms slechts enkele millimeters groot, wat echter niet per se resulteert in kleinere exemplaren.