tuinflora.com- Logo - Beoordelingen

tuinflora.com

1.104 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.965 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb 2022
tuinflora.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Op de mailing gestaan totdat de voorraad aangevuld was. Ik was zeer onder de indruk van de dubbel ingepakte plantjes ,netjes met stokjes zodat er geen blaadje beschadigd raakte en geen aarde door de doos vloog.plantjes waren echt gelijk aan de beschrijving.weinig knopverlies wat gebruikelijk is met de lidcactus na aankoop. Alles perfect, was het niet de lang verwachte kleur. Na wat fotootjes in 2 dagen mijn centjes terug gestort! Nu terug op de mailinglijst voor nog een bestelling.

15 mei 2023
Een mooie volle plant besteld, helaas een miezerige stek ontvangen van iets van 5 cm met 4 blaadjes.. niets te maken met de geboden foto’s op de website.. redelijk schandalig!

Beoordelingen voor tuinflora.com

4 jun 2023
Ontevredenheid had MET met vervoerder te maken die pakket had geleverd. Beslist mee gegooid oud😱
13 jul 2023
Heel netjes aangeleverd. Alleen plantjes waren heel klein. Had een andere verwachting ervan
1 sep 2023

Geen mail mbt verzorging ontvangen

De verzorging van de bestelde planten zou gemaild worden maar dit is niet gebeurd
1 sep 2023
Bedankt voor uw feedback. Indien u vragen heeft over uw bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice.
21 okt 2023
Heb geen mail gehad over hoe ik het moet planten en dat hadden ze wel beloofd
Antwoord van tuinflora.com
Bedankt voor uw feedback. We sturen de plantinstructies per e-mail nadat we de bestelling hebben verzonden. Soms gebeurt het dat deze in de ongewenste mailbox terechtkomt. Indien u geen mail heeft ontvangen kunt u het best contact opnemen met onze klantenservice. We sturen u de mail graag nog een keer.
26 jun 2023
Goede verpakking en binnen 72 uur binnen..
9 jul 2023
Plantjes waren van mindere kwaliteit
16 jun 2023
Plant was veel kleiner dan verwacht.
31 mei 2023
Schade met bezorgen. Takje gebroken
27 sep 2023
Info over verzending is verwarrend.
28 sep 2023
We stellen uw feedback ten zeerste op prijs, en we willen graag meer inzicht krijgen in uw opmerking over de verzending. Kunt u ons alstublieft wat meer informatie verstrekken over wat u precies verwarrend vond met betrekking tot de verzending? Uw input is van groot belang voor ons om onze service te verbeteren en eventuele verwarring aan te pakken. We horen graag van u en zullen ons best doen om uw problemen op te lossen. Als u suggesties heeft, laat het ons dan weten via klantenservice@tuinflora.nl of klantenservice@tuinflora.com
10 mei 2023
Makkelijk bestellen, goede levering
19 mei 2023
Ik vond de plantjes wel heel klein
16 sep 2023
Te weinig bollen afgeleverd
20 sep 2023
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat er te weinig bollen zijn afgeleverd. AUB neem contact op met onze klantenservice zodat wij het kunnen oplossen.
22 sep 2023

Product zag er niet zo mooi uit,hopelijk komt t nog goed denk vervoerschade

Product zag er niet zo mooi
22 sep 2023
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat de bestelling niet aan uw verwachtingen voldoet. Wij leveren relatief jonge planten, die buiten zijn gekweekt, dus niet in een kas. De planten zien er bij levering nog niet zo volgroeid of in bloei uit. Mochten er planten zijn die zich niet naar wens ontwikkelen, neem alstublieft contact met onze klantenservice en wij regelen iets under uw garantie.
25 aug 2023
Ik vond de plant te klein
25 aug 2023
Dank voor uw feedback. Wij verlenen 2 maanden groeigarantie op onze planten. Als u niet tevreden bent met de kwaliteit verzoeken we u om contact op te nemen met de klantenservice.
12 mei 2023
Planten zijn erg klein.
7 jun 2023
Het product was oke
25 mei 2023
7 jun 2023

Buddleja davidii butterfly candy little Ruby helemaal uitgedroogd ontvangen- groeit niet

Ik heb de twee planten van de Buddleya davidii Gulliver ( artikel A14305) mid april 2023 ontvangen. De planten waren allemaal uitgedroogd en de kleine takjes braken gemakkelijk af. Er was geen teken van leven. Ik heb de instructies gevolgd die met de levering waren meegestuurd en al die tijd gewacht voordat ik mijn recensie plaatste. Helaas is er geen teken van leven geweest van beide planten. Volledig uitgedroogd zoals ontvangen. Dit is jammer, want ik hoopte dat uw informatie over het tot leven komen van de plant na het planten wel had plaatsgevonden.
11 jun 2023
De levering duurde best lang, het moest een duddleja zijn in een pot van 20 cm. Het waren een paar takjes, en de pot was 16 cm, zag er triest uit. Erg teleurstellend voor degene die hem cadeau kreeg. Heb wel foto´s in de app, als ik een mobiel nummer van hun heb, kan ik ze appen.
23 jun 2023
Dank voor uw feedback. We verzoeken u om contact op te nemen met de klantenservice, dan helpen we u verder.