pipstudio.nl
Beoordelingen:

710 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.865 beoordelingen in totaal  

4,55
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 14 okt 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
pipstudio.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

20 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik vind het jammer dat je bij een bestelling tot € 75 verzendkosten moet betalen en ook als je iets retourneert. Daardoor ben ik minder geneigd te bestellen. Niet dát ik wil retourneren, maar als je het toch moet doen dat het gratis is, omdat je meestaal ook al verzendkosten hebt betaald. Ik ben nu dus eerst mijn eerstvolgende aankoop gaan 'beoordelen' bij de Bijenkorf en waarschijnlijk bestel ik het dan toch bij Pip Studio of een andere webshop. De kleding van Pip valt klein, dus ook daar heb ik even wat van gepast. Dat kan dus bijna niet bij andere winkels, want het is veelal alleen via webshops te krijgen. Lang leve fysieke winkels! Fijn contact gehad met Donald van de klantenservice.

de meest kritische beoordeling

13 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Wat kunnen jullie doen? Bezorg mijn bestelde producten! Vorig weekend besteld. Ze zouden 10 okt bezorgd worden maar dat is tot nu toe (13 okt 16:30 uur) niet gebeurd. Een e-mail hierover op 11 okt is niet beantwoord. Telefonisch waren jullie vandaag (vrijdagmiddag 16 uur) niet bereikbaar, heb 2e klacht gestuurd. Dus het lijkt mij wel duidelijk wat jullie te doen staat. Met wat korting voor het aangedane leed (tijdsbesteding 2 e-mails en 1 mislukt telefoontje plus ik kan nu dit weekend NIET gaan behangen) zou aardig zijn.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor pipstudio.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(86)
(36)
Resetten
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Prachtige kop en schotels gekocht. Had ze voor de keuken besteld. Zijn verhuisd naar de kamer. Pasten precies in het interieur. Volgende probleem moet er nog wat voor gebruik in de keuken. Geef de voorkeur aan kop en schotel!!!!! Minder keus in die felle kleurtjes. Wel veel mokken.
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Mooie spullen weet geen verbeterpunten

Mooie spullen weet geen berbeterpunten
Beoordeling melden
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Prachtige kleuren en leuk verpakt
Beoordeling melden
3 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Perfecte koffiekopjes
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
12 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
12 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
3 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
I bought pip product at 27/03 but it didnt come yet.. it is lost, post nl losted it… But you are waiting answer from postnl… İt isnt my problem.. And normally, you have to send my order again! Because I paid it 13days ago!!
Beoordeling melden
Antwoord van pipstudio.nl
11 apr 2024
Hi Umare, Thank you for your review. Unfortunately, not all of your ordered items are in stock. We are working with Post-NL to get the original shipment located so we can forward this to you. Please accept our apologies for the inconvenience! Lots of Love, Pip
11 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik had een digitale cadeaubon besteld maar vond het invullen hiervoor erg onduidelijk want er wordt op het laatst aangegeven dat het cadeau binnen 2 dagen wordt verstuurd terwijl je het online krijgt. Dit is heel verwarrend. Ik sprak meer mensen op het feestje die een bon van jullie gaven en die vonden het ook erg onduidelijk. Misschien een tip om dit voor een digitale bon aan te gaan passen.
Beoordeling melden
27 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snelle bezorging, prettige mensen aan de telefoon
Beoordeling melden
26 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
19 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
18 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
6 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Jullie zijn niet eerlijk over jullie besteltijden. Ik heb drie orders geplaatst die alle drie 1-2 dagen te laat binnenkwamen. Als jullie daar eerlijk over zijn is het niet erg, maar nu heb ik er steeds voor niks rekening mee gehouden.
Beoordeling melden
Antwoord van pipstudio.nl
6 mrt 2024
Hoi Peter, Dank je wel voor je commentaar. We hebben hier op 29 februari ook per mail al even op gereageerd. Bestellingen worden eigenlijk altijd de volgende dag bezorgd. Het is ontzettend jammer dat dat bij jouw bestellingen keer op keer niet het geval is geweest. We bieden je daar, ook hier, graag onze excuses voor aan. Liefs, Pip
6 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Gelijk aangeven of iets leverbaar is ipv laten betalen en dan een paar dagen later aangeven dat ik iets geretourneerd heb?(wat niet geleverd is?) en mijn geld terug krijg.
Beoordeling melden
Antwoord van pipstudio.nl
10 mrt 2024
Hoi Deborah, Alles wat op de website staat is in principe leverbaar. Soms gebeurt het dat meerdere personen een bepaald artikel in hun winkelmandje hebben waarvan we er nog maar 1 op voorraad hebben. Helaas wordt 1 van deze mensen dan teleurgesteld. We begrijpen dat dit teleurstellend is, maar het is niet iets waar we wat aan kunnen doen. Het kredietnota dat je ontvangen hebt is een standaard format. We bieden je graag nogmaals onze excuses aan voor het ongemak. Veel liefs, Pip
14 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vaas besteld in sale Is er niet meer maar Staat gewoon in sale op site 😡😡😡😡 Niet reageren op mail
Beoordeling melden
Antwoord van pipstudio.nl
19 mrt 2024
Hoi Esther, We hebben het aankoopbedrag van deze vaas voor je teruggeboekt en je daarover een mailtje gestuurd. We hebben daarna nog een uitgebreid telefoongesprek gevoerd waarin we onze excuses hebben aangeboden voor de teleurstelling. De vaas staat sinds je bestelling niet meer op de website. Helaas komt het soms voor dat meerdere mensen een laatste artikel bestellen. Jammer genoeg moeten we dan een klant teleurstellen. Dat is niet leuk en niet de bedoeling maar kan natuurlijk voorkomen.
8 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn stalen nog niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van pipstudio.nl
11 mrt 2024
Hoi Diana, Wat vervelend dat je de bestelde behangstalen nog niet hebt ontvangen. We hebben je bestelling op 29/2 doorgezet naar Eijffiinger om te versturen. Het lijkt erop dat die eerste zending is kwijtgeraakt. We hebben de leverancier daarom gevraagd je bestelling opnieuw te versturen. Hopelijk heb je deze nu snel in huis. Onze excuses voor het ongemak! Liefs, Pip
20 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Jammer dat je (bijna) nergens de kleding kunt passen

Ik vind het jammer dat je bij een bestelling tot € 75 verzendkosten moet betalen en ook als je iets retourneert. Daardoor ben ik minder geneigd te bestellen. Niet dát ik wil retourneren, maar als je het toch moet doen dat het gratis is, omdat je meestaal ook al verzendkosten hebt betaald. Ik ben nu dus eerst mijn eerstvolgende aankoop gaan 'beoordelen' bij de Bijenkorf en waarschijnlijk bestel ik het dan toch bij Pip Studio of een andere webshop. De kleding van Pip valt klein, dus ook daar heb ik even wat van gepast. Dat kan dus bijna niet bij andere winkels, want het is veelal alleen via webshops te krijgen. Lang leve fysieke winkels! Fijn contact gehad met Donald van de klantenservice.
Beoordeling melden