Meubelpootjes.nl- Logo - Beoordelingen

Meubelpootjes.nl

679 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.575 beoordelingen in totaal

14 aug 2023
Website is overzichtelijk en geeft duidelijke uitleg, toch lukte het me de verkeerde maat schroeven te bestellen die dus te klein bleken. Ik heb gemaild en gevraagd of ik ze mocht ruilen voor een grotere maat. Dezelfde dag zijn de goede bedpootjes met de juiste schroefmaat verstuurd plus een retoursticker voor de te kleine pootjes. Fantastische service.

31 mei 2024
Tot op heden wacht ik nog steeds op correcte en complete uitlevering van mijn order; 14 dagen na plaatsing. dit terwijl de website aangaf 'op voorraad' en 'volgende (werk) bezorgd. Wat uiteindelijk eergisteren binnen kwam bleek bij uitpakken verkeerd (twee verschillende frames), beschadigd (krassen en oneffenheden) en incompleet (helft van bestelling ontbreekt). Bij nabellen werd aangegeven geen zicht te hebben wanneer de bestelde producten weer binnen zouden komen. Erg slecht.

Beoordelingen voor Meubelpootjes.nl

MJ
Mart J.
Elsloo
Bestelde tafelpoot is mooi en kwaliteit is goed. Alleen de info over de snelle bezorging kan wat reëler opgenomen worden. Voor 23.59 besteld, morgen in huis. Bleek toch bijna een week later te zijn.
GC
Ghio C.
Lemmer
27 mei 2024

Absolute aanrader...

Geweldig bedrijf met persoonlijke support. Goede kwaliteit producten met een scherpe marktprijs. Dank voor de goede service.
Erg fijn bedrijf om zaken mee te doen! Ze lossen problemen snel en goed op met duidelijke communicatie! Bedankt!
De bestelling was goed aangekondigd wanneer te ontvangen, ook voor het ophalen was het bericht juist. 👍🏽
Overzichtelijke website, makkelijk bestellen en het wordt keurig verpakt afgeleverd. Aanbevelenswaardig!
24 mei 2024

Snelle verzending en product zoals afgebeeld

Snelle verzending en het metalen plankje was mooi afgewerkt. Hangt in de schoonheidssalon van dochter.

Snelle levering, product voldoet aan verwachting

Snelle levering, je krijgt precies wat je verwacht had. Niets op aan te merken dus, goed gedaan!

Prima klantenservice

Één pootje was niet goed, nog dezelfde dag werd er een nieuwe verstuurd. Heel fijn
20 mei 2024
precies de afmetingen die ik nodig had. Levering snel en adequaat.
KH
Ko H.
Deventer
tafel is door de nieuwe poten en een mooi verfje weer als nieuw.
26 mei 2024
Stevig en goed te draaien op hoogte. Verders geen commentaar

Stipt geleverd en netjes verpakt.

Stipt geleverd, netjes verpakt om beschadiging te vermijden.
Communicatie kan beter Terugbetaling ging zonder problemen
Goed materiaal en redelijk van prijs! Snel verstuurd.
21 mei 2024
Goed product, snelle levering, duidelijke website
TV
Theo v.
Amsterdam

Pootjes bankstel.

Product zoals omschreven en mooi op tijd binnen.
29 mei 2024
Prachtige pootjes, valt niets aan toe te voegen
Snel verzonden en de tafelpoten zijn prachtig
21 mei 2024
Uitgebreid assortment en snelle levering.
Duidelijke site, snelle nette levering