Meubelpootjes.nlBeoordelingen

Meubelpootjes.nl- Logo - Beoordelingen
Meubelpootjes.nl- Logo - Beoordelingen

Meubelpootjes.nl - De specialist in tafel- en meubelpoten

Wij zijn de specialist voor tafel- en meubelpoten. Wij hebben een ruim assortiment van meer dan 500 verschillende producten. Wij leveren bijna ons gehele assortiment uit onze eigen voorraad en kunnen daardoor zeer snelle levertijden garanderen.
Furniture Legs Europe
Willem de Zwijgerstraat 12
5161HC Sprang-Capelle
Marcel den Hartog

Beoordelingen voor Meubelpootjes.nl

4.69/5.00

1.176 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

De door mij gezochte pootjes heb ik snel en gemakkelijk kunnen vinden via de goed opgezette site. Vervolgens mijn bestelling geplaatst en betaald. Vanwege drukte werd mijn bestelling niet de volgende dag maar de daarop volgende dag netjes thuis afgeleverd. Hierbij werd ik steeds keurig op de hoogte gehouden van wanneer de levering zou plaatsvinden. Kortom: een professionele aanpak. Erg tevreden.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Bestelling is twee manden niet geleverd, geen reactie op een e-mails en contactformulier van website. Ook betaling niet teruggestort. Producten welke op website worden aangegeven op voorraad te zijn werkelijk niet op voorraad. Dus ik zou eerst uitzoeken of deze bedrijf gezond is voor dat u een bestelling doet. Ik wacht nog paar weken af voor dat ik verder stappen gaan nemen tegen deze bedrijf.
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over Meubelpootjes.nl

Filter  Sorteren Relevantie
De bestelling is snel gereed gemaakt voor verzending en daar werd ook goed over gecommuniceerd. Ook de mails over overdracht voor verzending naar DPD en bevestiging dat het product afgeleverd was, hebben een toegevoegde waarde. Alleen jammer dat de link niet werkt in de mail met Track and Trace. Ik kwam dan op een site uit met een foutmelding.
De tafelpoten 80 x 80 mm zijn mooi en strak gemaakt en zijn een prima vervanger voor de bestaande houten poten. Alleen is de bevestigingsplaat groter dan verwacht waardoor het buiten het tafelblad valt. Nu dien ik deze zelf aan te passen. Tip: vermeld in je catalogus ook de afmeting van de bevestigingsplaat.
Ons beviel het prettige contact en de oplossingsgerichte aanpak van de klantenservice, die ons behulpzaam heeft geholpen bij het wegnemen van het nare gevoel dat een beschadigd pakketje veroorzaakt.
snelle levering, goede prijs, alleen jammer dat ( in mijn geval ) ik maar 4 rampamoeren nodig heb en helaas per zakje moet bestellen.
Geweldige service! Er is een poot beschadigd door de postbezorger wss en meubelpootjes heeft het uitstekend en snel opgelost! Top!
Groot assortiment, en snel verzonden. Wel aardig aan de prijs al je er 6 nodig hebt voor 1 meubel, maar de kwaliteit is wel hoog.
We zijn zeer te vreden. Ze staan zo mooi onder onze tafel. Een duidelijke website en een snelle levering. Dankjewel
De producten staan goed omschreven op de site. Kwaliteit voldoet aan mijn verwachtingen. Snelle levering.
Snel geleverd, passen precies, niet duur; moest minimaal 8 bestellen en had er maar 4 nodig, dat wel....
Supersnel en prima kwaliteit, de pootjes van 2 banken en 1 stoel in 15 min. vervangen
Duidelijke website, redelijke prijzen en snelle levering
De snelle levering en de uitvoering van het pootje
Snelle levering en afspraken worden nagekomen
Precies geleverd wat besteld was en op tijd
Oerdegelijke kwaliteit en een goede prijs!
Snel en goed verpakt geleverd. Top!!
Vlugge levering en prima materiaal.
Snelle levering en antwoord op vraag
Prima geregeld en snel geleverd!
Snelle afhandeling en bezorging