Meubelpootjes.nl- Logo - Beoordelingen

Meubelpootjes.nl

567 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.292 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 apr. 2019
Meubelpootjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 aug. 2023
Website is overzichtelijk en geeft duidelijke uitleg, toch lukte het me de verkeerde maat schroeven te bestellen die dus te klein bleken. Ik heb gemaild en gevraagd of ik ze mocht ruilen voor een grotere maat. Dezelfde dag zijn de goede bedpootjes met de juiste schroefmaat verstuurd plus een retoursticker voor de te kleine pootjes. Fantastische service.

19 jun. 2023
Zwarte x tafel poten besteld en snel geleverd! Maar 1 was beschadigd (een deuk) maar afgezien van dat vond ik de lasnaden niet mooi dus ik wilde ze terug sturen. Geen probleem alleen moet je als klant zelf de retour kosten betalen! Ook daar heb ik geen probleem mee, maar niet voor twee stuks een kwam al beschadigd binnen!! Het was netter geweest om mij 1 x retour kosten te laten betalen. Met andere worden kijk uit wat je daar besteld. Vandaar 1 ster

Beoordelingen voor Meubelpootjes.nl

1 feb. 2024

De verkeerde levering werd snel opgelost

De meubelpootjes waren snel en goed verpakt geleverd. Twee meubelpootjes waren niet de door mij bestelde pootjes. Ik heb snel twee andere pootjes geleverd gekregen. In het magazijn zou de medewerker beter moeten opletten of hij de juiste bestelde pootjes voor de klant verpakt en verzendt. Verder is alles goed gegaan.
4 feb. 2024
Geweldige service. Ik had een verkeerde bezorging aangeklikt waardoor het een paar dagen zou duren. Maar na chat contact had ik de volgende dag mijn bestelling al in huis met een speciale koerier. Fantastisch
8 feb. 2024
Mooie stevige pootjes boor onze bank Misschien handig er bij te vermelden dat er geen viltjes bij zitten. Deze alsnog hersteld en 1 dag later al in huis. Bestellen en snelheid leveren is top.
Ben zeer tevreden over de snelheid en afhandeling van mijn bestelling en de daaropvolgende communicatie om een foutje te herstellen.
Alles is correct verlopen zoals de leveringsdatum , en ook de kwaliteit van het materiaal. Ik zou zeggen doe zo verder
7 feb. 2024
Pootjes zien er prachtig uit en waren heel goed verpakt. Retourneren van een deel van de potjes verliep gesmeerd. Dank

Goede kwaliteit

Fijne website, goede kwaliteit pootjes, duidelijke informatie in beschrijving. Snelle levering
Op tijd geleverd in prima verpakking. Product is precies zoals op website vermeld staat.
Topkwaliteit. Goed afgewerkt. Ze zijn niet goedkoop. Je hebt hier jaren plezier van.
Het is alleen in eerste instantie niet geleverd,maar de 2e zending is goed gekomen.
Op tijd en goed verpakt geleverd product. Voldoet geheel aan de verwachtingen.
Dit is echt geweldige kwaliteit, ik ben er erg blij mee, precies wat ik wilde
27 jan. 2024

Ruime keuze van goede kwaliteit

- Snelheid van leveren - goede kwaliteit - degelijke transportverpakking
11 feb. 2024
Snelle levering en een goed product en telefonische hulp bij aanschaf
26 jan. 2024
Prima service. Snelle oplossing voor een probleem. Snelle levering.
9 feb. 2024
Prima snelle levering en tevens voor het afhandelen retourpakket

Snelle reactie en levering

Super snelle reactie bij vragen via de mail en snelle levering
Perfecte maat, degelijk en genoeg gaten om het vast te zetten.
5 feb. 2024
Goede omschrijving online, makkelijk bestellen, snel in huis.
WS
Willem S.
Sassenheim
Pootjes zijn erg stevig en voldoen aan alle verwachtingen.