Meubelpootjes.nl- Logo - Beoordelingen

Meubelpootjes.nl

753 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.696 beoordelingen in totaal

14 aug 2023
Website is overzichtelijk en geeft duidelijke uitleg, toch lukte het me de verkeerde maat schroeven te bestellen die dus te klein bleken. Ik heb gemaild en gevraagd of ik ze mocht ruilen voor een grotere maat. Dezelfde dag zijn de goede bedpootjes met de juiste schroefmaat verstuurd plus een retoursticker voor de te kleine pootjes. Fantastische service.

31 mei 2024
Tot op heden wacht ik nog steeds op correcte en complete uitlevering van mijn order; 14 dagen na plaatsing. dit terwijl de website aangaf 'op voorraad' en 'volgende (werk) bezorgd. Wat uiteindelijk eergisteren binnen kwam bleek bij uitpakken verkeerd (twee verschillende frames), beschadigd (krassen en oneffenheden) en incompleet (helft van bestelling ontbreekt). Bij nabellen werd aangegeven geen zicht te hebben wanneer de bestelde producten weer binnen zouden komen. Erg slecht.

Beoordelingen voor Meubelpootjes.nl

27 jun 2024
Duidelijke website. Snelle levering, netjes en goed verpakt. De meubel pootjes kwamen overeen met de beschrijving, goede kwaliteit. Ben blij met de nieuwe pootjes onder de fauteuil, ziet er top uit.
Tuinbank zat niet lekker omdat die te laag was met de verhoging van 5 cm zit die nu een stuk lekkerder 8cm breed en dezelfde kleur zeer goed en vriendelijk geholpen

Top service en snel

De eerste levering zat wat schade op, direct gemeld per mail en nog dezelfde dag hebben ze reactie gegeven en een nieuwe set opgestuurd, savonds was het al in huis!
3 jul 2024
Prachtige pootjes voor een hele scherpe prijs. Ik gebruik ze voor een salon tafel maar heb een set extra besteld voor een nieuw bijzet tafeltje.
5 jul 2024
Snelle en correcte verzending en afhandeling. Mijn salontafel heeft nu echt een upgrade gekregen met de nieuwe pootjes. Heel blij mee.
DK
Danny K.
Genk-Belgie
29 jun 2024
De poten waren beschadigd door pakjes leverancier, gemeld en snel opgelost door Meubelpootjes. Goede service.
Altijd vlotte levering en ruim assortiment waardoor altijd passende pootjes te vinden zijn.
1 jul 2024

Uitstekend geholpen

Ik had zelf de verkeerde pootjes besteld maar ben uitstekend geholpen door meubelpootjes.nl
Heel prettige service. Pootjes kwijtgeraakt en onmiddellijk nieuwe opgestuurd gekregen.
27 jun 2024

Makkelijk te plaatsen ,passen goed en geen krassen meer op de houten vloer

Makkelijk te plaatsen ,passen goed en geen krassen meer op de vloer ( hybrides
30 jun 2024
Top produkt. Zien er stevig uit. Exact zoals beschreven. Stipte levering
Snelle levering en goede kwaliteit van de poten en stevig verpakt.

Top!

Goede website, veel op voorraad en supersnel geleverd!
5 jul 2024
Op tijd geleverd en ze staan mooi onder onze kast
2 jul 2024
Makkelijk te bestellen en snel geleverd.
Snelle afhandeling en levering
Snelle en correcte levering