Meubelpootjes.nl- Logo - Beoordelingen

Meubelpootjes.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 29 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022
Meubelpootjes.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Meubelpootjes.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022

Beoordelingen voor Meubelpootjes.nl

690 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

11 okt. 2022
Mooie strakke pootjes besteld, maar die bleken veel breder dan ik had verwacht. Hier miste dus een duidelijke frontaal-aanzicht-foto ... Is ook bere lastig overigens: LxBxH is nl niet genoeg in het geval je een L-vormige poot hebt waarbij je het haakse/gebogen stuk onder je meubel schroeft. Ik miste dus de info mbt bevestiging. Tip: LxBxH = frontaal aanzicht en daarnaast expliciet vermelden hoe de bevestiging werkt (in dit geval was dat een ca. 10cm brede en ca. 9 cm 'diepe' plaat met grote M8 schroefgaten). Voor een aantal andere producten die ik heb bekeken was dit overigens al prima geregeld met schematische tekeningen met maten (dat is het allerbeste!!!) Anyway, het terugsturen werkte prima en het geld was binnen een paar dagen weer teruggestort en op dat moment had ik ook al andere pootjes via hun in huis die wel goed pasten!

18 jan. 2022
slechte klantenservice. Er wordt niet gereageerd op mailtjes indien er een bestelling te laat wordt geleverd. dan worden er een aantal dagen later (zonder bericht) toch de meubelpootjes verzonden. blijkt dat de helft geleverd is. probeer nu al op meerdere manieren een week contact te krijgen met klantenservice. Ik heb nog steeds mijn meubelpoten niet, en het lijkt erop dat ik ook die laatste niet krijg.

Beoordelingen voor Meubelpootjes.nl

5 nov. 2022
Telefonisch voorafgaand aan de bestelling fijn geholpen, ik werd netjes te woord gestaan & er werd meegedacht aan de oplossing voor mijn ‘dansende’ tafel. De communicatie was goed, de levering snel. Poot was her en der beschadigt (tijdens transport?) Hier heb ik geen melding van gemaakt, ik wilde hem meteen in gebruik nemen en niet op een ruiling wachten. Ik ben tevreden en heb Meubelpootjes inmiddels ook bij andere aangeraden.
Snelle levering en product zoals omschreven. De mail voor de ontvangstbevestiging niet gekregen. Telefonisch contact opgenomen en gelijk goede uitleg gekregen en bevestiging dat de order was binnen gekomen. Erg klantvriendelijk aan de telefoon. Volgende dag waren de tafelpoten al in huis!
8 nov. 2022
Er werd binne 1 uur contact met ons opgezocht hoe wij de artikelen aangeleverd zouden krijgen. of met 1 pallter of 6 losse dozen. en werd keurig bij verteld, pallet ivm gewicht, levertijd 2 dagen. of losse dozen, levertijd 1 dag. Super netjes. en tevens nagekomen.
2x gebeld voor informatie/advies en beide keren een zeer servicegerichte medewerker aan de telefoon. Ook met retourneren totaal geen probleem! Helaas voor mijn tafel geen geschikte pootjes, maar zou bij een volgende gelegenheid hier zeker weer bestellen.
13 nov. 2022
Goede customer service. Had meerdere producten besteld. Een van de producten was niet van goede kwaliteit, maar werd goed opgelost (retour en terugbetaald). Was dit product wel van juiste kwaliteit geweest waren het 5 sterren geworden
5 nov. 2022
Zeer servicegericht, na overleg werden de door mij bestelde poten direct omgeruild voor een ander model, zonder dat ik eerst de oude moest opsturen. Zat netjes een verzendlabel bij. Een echte aanrader deze webwinkel.
Verkeerde bestelling gedaan dit werd snel opgepakt. Daarna juiste bestelling gedaan. Snel geleverd mooie pootjes degelijke kwaliteit
17 nov. 2022
Ik vind alleen de bezorging (Trunkrs) niet echt klantvriendelijk. Doosje bij de deur achterlaten na bellen (22:00)
11 nov. 2022
Foutieve poten besteld, zonder moeite kon ik ze ruilen. Snel antwoord en de juiste poten kreeg ik snel geleverd.
Alles van de bestelling tot de bezorging oke. Een ding, tijdens vervoer is doos stuk gegaan...
Goede kwaliteit, snelle levering en duidelijke communicatie. Wel erg duur voor wat het is.
10 nov. 2022
Tafelpoten zijn snel geleverd en makkelijk te bevestigen. Ziet er geweldig uit.
van P B.
Product ziet er goed uit en heeft een redelijke prijs. Levering snel en ok.
Goede constructie en beschrijving. Snel geleverd. Gewoon goed!!
8 nov. 2022
Mooi afgewerkte tafelpoten, snel bezorgd, prima leverancier.
Snelle levering; product prima en volgens verwachting.
9 nov. 2022
Snelle reactie en belofte nakomen. Dat is uitstekend.
21 nov. 2022
Goede prijs kwaliteit verhouding, snelle levering.
9 nov. 2022
Bestelling en levering volgens afspraak toppy
7 nov. 2022
Geweldige pootjes en supersnelle levering