Meubelpootjes.nl- Logo - Beoordelingen

Meubelpootjes.nl

690 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.600 beoordelingen in totaal

14 aug 2023
Website is overzichtelijk en geeft duidelijke uitleg, toch lukte het me de verkeerde maat schroeven te bestellen die dus te klein bleken. Ik heb gemaild en gevraagd of ik ze mocht ruilen voor een grotere maat. Dezelfde dag zijn de goede bedpootjes met de juiste schroefmaat verstuurd plus een retoursticker voor de te kleine pootjes. Fantastische service.

31 mei 2024
Tot op heden wacht ik nog steeds op correcte en complete uitlevering van mijn order; 14 dagen na plaatsing. dit terwijl de website aangaf 'op voorraad' en 'volgende (werk) bezorgd. Wat uiteindelijk eergisteren binnen kwam bleek bij uitpakken verkeerd (twee verschillende frames), beschadigd (krassen en oneffenheden) en incompleet (helft van bestelling ontbreekt). Bij nabellen werd aangegeven geen zicht te hebben wanneer de bestelde producten weer binnen zouden komen. Erg slecht.

Beoordelingen voor Meubelpootjes.nl

MJ
Mart J.
Elsloo
Bestelde tafelpoot is mooi en kwaliteit is goed. Alleen de info over de snelle bezorging kan wat reëler opgenomen worden. Voor 23.59 besteld, morgen in huis. Bleek toch bijna een week later te zijn.
De geleverde producten deden volledig aan onze verwachtingen. De snelheid in levering was iets langer dan we gewoon zijn. Maar zeker geen probleem voor ons (België)
Snelle levering, goede prijs. Helaas kostte het terugsturen van verkeerd bestelde pootjes best veel geld. Een antwoordnummer zou vriendelijjer zijn
GC
Ghio C.
Lemmer
27 mei 2024

Absolute aanrader...

Geweldig bedrijf met persoonlijke support. Goede kwaliteit producten met een scherpe marktprijs. Dank voor de goede service.
Stevig, mooi materiaal, iets langer onderweg dan aangegeven, maar dik tevreden over de pootjes. Stoel is als nieuw.
4 jun 2024
Erg fijn bedrijf om zaken mee te doen! Ze lossen problemen snel en goed op met duidelijke communicatie! Bedankt!
Een mooi en kwalitatief goed product, precies goed voor onze linde plak hout! Snelle en keurige verzending.
6 jun 2024
De bestelling was goed aangekondigd wanneer te ontvangen, ook voor het ophalen was het bericht juist. 👍🏽
7 jun 2024
Overzichtelijke website, makkelijk bestellen en het wordt keurig verpakt afgeleverd. Aanbevelenswaardig!
De bestelde pootjes zijn tot volle tevredenheid de volgende dag goed verpakt geleverd. Heel fijn. Henny
24 mei 2024

Snelle verzending en product zoals afgebeeld

Snelle verzending en het metalen plankje was mooi afgewerkt. Hangt in de schoonheidssalon van dochter.

Snelle levering, product voldoet aan verwachting

Snelle levering, je krijgt precies wat je verwacht had. Niets op aan te merken dus, goed gedaan!
ik vond toch dat de pootjes op de foto slanker leken als dat ze in werkelijkheid zijn.

Prima geregeld

Duidelijke omschrijving op de website en alles op tijd bezorgd. Keurig verpakt, top!
6 jun 2024

Prima klantenservice

Één pootje was niet goed, nog dezelfde dag werd er een nieuwe verstuurd. Heel fijn

De meubelglijders zijn wat kleiner dan in webshop staat, maar voldoen prima.
JO
Goede kwaliteit en een mooie prijs. Het was de volgende dag in huis.
Goede kwaliteit en reageert snel op vragen. Levering is ook snel.
KH
Ko H.
Deventer
1 jun 2024
tafel is door de nieuwe poten en een mooi verfje weer als nieuw.
26 mei 2024
Stevig en goed te draaien op hoogte. Verders geen commentaar