Excluso.nl- Logo - Beoordelingen

Excluso.nl

255 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.385 beoordelingen in totaal

20 jul 2023
Om te beginnen een prima site, alles is duidelijk omschreven en goed te vinden. Als enige in Nederland het fel begeerde Seiko horloge op voorraad. Na een kort telefoon gesprek werden wij keurig netjes op het afgesproken tijdstip terug gebeld. Bestellen was een fluitje van een cent. De bevestiging volgde direct. Levering de volgende dag en nog gratis ook. Wat ons betreft een uitstekende ervaring, in één woord echt een aanrader.

16 jan 2024
Goedemiddag, Dat is fijn en daar ben ik inderdaad van op de hoogte. Ik wil wel nog even duidelijk maken ter informatie, dat ik zelfs een aflever code had ontvangen, om door te geven aan de bezorger, om mijn pakket veilig en met zekerheid in ontvangst te kunnen nemen. Hier wordt dus geen gebruik van gemaakt vanaf de bezorgdienst. Wellicht kan dit ook doorgeven worden aan de juiste afdeling voor in de toekomst.

Beoordelingen voor Excluso.nl

27 jun 2024
Hele goede service. Vrijdag besteld zou met een vervoerder komen die niet op zaterdag bezorgd. Vanwege een verjaardag van mijn vrouw had ik gehoopt dat hij op zaterdag binnen zou komen. Contact opgenomen met Excluso en ze hebben hem via een andere bezorger toch op zaterdag afgeleverd. Mooi verpakt. Bedankt Excluso voor de super service. Ook de medewerker van Excluso voor het regelen van de bezorging.
Wel prima Product was goed en zoals verwacht. Netjes verpakt. Het apparaat om de horloge band te verstellen was echter niet geschikt voor het type horloge. Dat had men beter moeten aangeven omdat het een aanbeveling was van de site bij dit specifieke item.
Snelle en adequate afhandeling Volgens de koerier kan je beter geen merk of naam van de afzender op het paketje zetten ivm eventuele diefstal
4 jul 2024

Netjes

Alles heel duidelijk aan gegeven op de site, de mails die je krijgt zijn ook mooi overzichtelijk.
CM
5 jul 2024

goede service, mooi product

goede, snelle levering. product keurig verpakt, product even mooi als afgebeeld op de website.

Snel geld retour

Bestelling ging probleemloos, het retour zenden ook en het geld was snel teruggestort. Top
GS
Ger S.
Muiderberg
20 jun 2024
Goeie service en lekkere snelle levering. En heel veel keuze uit mooie horloge's !
2 jul 2024

Gewoon top!

Mooie horloges voor goede prijs. Snelle verzending en netjes verstuurd!
DL
30 jun 2024

Goed product voor een mooie prijs

Goed product voor een mooie prijs. Snel en netjes geleverd.
1 jul 2024
Mooi horloge. Snelle levering. Goed verpakt.
Snel en goed geleverd en afgehandeld
CS
CM S.
Strijen
Goed assortiment en snelle levering
Snelle levering en goede service
28 jun 2024
Snelle levering en goed verpakt
28 jun 2024
Goede prijs, snelle levering.
Artikel was heel mooi verpakt
geweldig goed geholpen !
19 jun 2024