Shellac4u.nl- Logo - Beoordelingen

Shellac4u.nl

428 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden434 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 apr 2023
Shellac4u.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 jun 2023
Had een vraag, kreeg goede uitleg ,ander product aangeschaft en kreeg ook goede tips. Dus de gellak zit er nu twee en halve week op. ben dus heel tevreden. Beter doen ja nou vindt het heel fijn dat ik gewoon kan bellen en iemand kan spreken die ook echt weet waar ze het over heeft. Dus heb geen verbeter punten zolang dat dus niet verandert. Ben uiteindelijk niet de makkelijkste klant. Ben zelf 28 jaar werkzaam geweest in de schoonheidssalon en drogisterij . Heb dan ook gellak gezet en bij OPI training gehad. Dus weet wel waar ik over praat. Het is heel fijn om dan goed te kunnen overleggen met iemand die er verstand van heeft.

1 jun 2023
Ik koop niet meer bij dit bedrijf, omdat de laatste keren de kleuren niet op die van de kleurenkaart lijken. Het bedrijf komt dan op geen enkele manier tegemoet. 1x keer kan ik inkomen maar wanneer het vaker gebeurd is het echt een teleurstelling.

Beoordelingen voor Shellac4u.nl

19 jul 2023
Retourneren aardig aan de prijs door percentage wat ingehouden wordt. Nog nooit meegemaakt.
2 nov 2023
Heb het 26-10 besteld en heb het nu nog steeds niet binnen het is nu 2 nov.
5 nov 2023
Hi Nikki, Volgens de tracking code is je pakket de 31ste al geleverd. Kun je even contact opnemen met onze klantenservice? Info@shellac4u.nl
De rubberbase is erg zacht. Zelfs na 3 lagen 60 sec onder de lamp.
8 aug 2023
In zijn algemeenheid dient de Gelzz rubber base erg dun aangebracht te worden en het is erg belangrijk dat de rubber base met een juiste ledlamp wordt uitgehard. Voor advies mag u altijd telefonisch contact met ons opnemen! 074-3579676. Met vriendelijke groet, Team Shellac4u
10 jun 2023
Verzendingstijd duurt lang naar België toe.
Ik heb mn bestelling nooit ontvangen
25 okt 2023
Zou je een mailtje kunnen sturen met de gegevens van de bestelling naar Info@shellac4u.nl, dan gaan we uitzoeken waar het fout is gegaan!
25 aug 2023

Duur

Flink aan de prijs voor wat je krijg
12 aug 2023
6 jun 2023