Zonnebrillen.com- Logo - Beoordelingen

Zonnebrillen.com

1.835 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.554 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 dec. 2018
Zonnebrillen.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 mei 2023
Het enige grote minpunt was Post NL. De door mij bestelde zonnebril ter waarde van € 145,00, is bij de buren achter ‘n plantpot bij de voordeur achter gelaten. (Wij waren op dat moment gewoon thuis.) Er is door de bezorger gewoon niet aangebeld. Terwijl dat er op het pakket ons juiste adres en huisnummer vermeld stond. Daarbij komt ook nog dat er getekend moest worden voor ontvangst. Dit is dus door de Post NL bezorger gedaan dat is een kwalijke zaak. Hopelijk kunnen jullie hier iets mee. Mvrgr.

16 aug. 2023
Kreeg voor mijn verjaardag een mailtje met een kortingscode. Na lang twijfelen gaf dit de doorslag en bestelde ik toch de bril die al héél lang op mijn verlanglijstje stond. Hij zou geleverd worden op dinsdag tussen 8-10 uur. dit was niet het geval, na wat mailwisselingen met de klantenservice ontving ik dat de bril uitverkocht was en de bestelling werd geannuleerd. Deze zou over 2 weken weer op voorraad zijn en kon ik dan opnieuw bestellen? Voorlopig mijn geld nog niet retour ontvangen en de bril staat nog steeds als zijnde op voorraad op de site?

Beoordelingen voor Zonnebrillen.com

6 feb. 2024
Ik heb de bril uitgezocht die ik wou hebben, vrijdagavond om 22:00 bestelt en een zaterdagmiddag om 13:45 werd het pakket bezorgd! Ik ben uiterst tevreden met mijn aankoop. De enigste aanmerking die ik heb is dat ze de pakketjes zouden moeten uitvullen met opvulpapier of luchtzakjes, dat het bestelde artikel klem in het pakketdoosje zit. Anders schudt het artikel door het hele doosje heen.
29 jan. 2024
Levering was super snel. Kon tot 23:00 uur bestellen en dan nog word het de volgende dag geleverd. Leuk dat er ook met de hand op de leverbon is geschreven. Maakt het toch persoonlijker. Kwaliteit en de prijzen zijn goed. Zou zo weer bestellen. (Geen ervaring met terug sturen. Maar staat dat je 100 dagen de tijd hebt en je mag het gratis retour sturen)
Bedankt voor je mooie review! - Team Zonnebrillen.com

Prima zonnebril, goede bezorging, klantenservice goed bereikbaar

De bestelde zonnebrillen zitten prima en kijken fijn. Bestellen ging eenvoudig. Toen de betaling niet lukte kreeg ik snel de klantenservice aan de lijn . Bij de 2e betaalpoging ging alles goed. Bezorging was snel en goed. Alles netjes verpakt
31 jan. 2024
Onwijs snelle verzending en mijn zonnebril is zo mooi, ben echt verliefd. Zelfs een persoonlijk berichtje op de factuur geschreven door een medewerker van Zonnebrillen.com Hoe attent is dat? Dik tevreden!
Wat fijn om te vernemen! Veel plezier met de zonnebril. - Team Zonnebrillen.com
Ik had donderdag avond mijn bestelling geplaatst en de dag erna al in huis. Ook mega snelle reactie op mijn e-mail die ik later die donderdag avond nog had gestuurd. Echt super goede service :)

Fijne ervaring, bedankt!

TF zonnebril gekocht voor mooie prijs. Overzichtelijke website en bestelling netjes en snel geleverd. Afterpay en retourneren werkt makkelijk. Mijn volgende zonnebril bestel ik weer hier!!
9 feb. 2024

Betrouwbaar en snelle levering

Zonnebril voor mijn vrouw besteld. De bril werd de volgende dag geleverd, zoals beloofd op de website. De zonnebril voldeed aan de verwachtingen.
8 feb. 2024

Goed product en service

Product is precies zoals omschreven en het juiste type. Verder ook keurig verzonden en duidelijke communicatie. Top!
29 jan. 2024
Snelle levering en goede communicatie. Helaas stond de bril mij niet en moest hij retour, dit ging ook heel soepel.
9 feb. 2024

Gucci zonnebril

Fijne ervaring, snelle verzending. Mooi verpakte bril met certificaat van echtheid. Ik ben er mega tevreden mee.
10 feb. 2024

Blij mee!!

Snel geleverd, goed verpakt, mooi koker voor de bril en hij staat mij geweldig ( maar dat is persoonlijk )
Wat me goed beviel de snel bezorging wow om 22 uur s’avonds besteld volgende dag om 12:30 in huis echt goed
4 feb. 2024
Snelle verzending, netjes verpakt. De persoonlijk geschreven boodschap maakt het pakketje nog leuker 😊
28 jan. 2024
Zo blij met de aankoop. Heb een bril voor heel goedkoop kunnen vinden. Hele snelle verzending ook!!
2 feb. 2024
Wat leuk, we hopen dat je veel plezier zult hebben met de zonnebril. - Team Zonnebrillen.com
30 jan. 2024

- Breed aanbod - Snelle levering - Nette en snelle retour afhandeling
2 feb. 2024
Fijn dat je zo tevreden over onze werkwijzes bent. We hopen dat jouw perfecte zonnebril ertussen zat! - Team Zonnebrillen.com
6 feb. 2024
Snel bezorgd mooie bril zoals precies staat beschrijven prachtig gewoon en top service ❤️
Snelle levering. Goed verpakt. Heel tevreden. Al meerdere zonnebrillen bij hun besteld.

Goede service

Mooie korting gekregen, snelle bezorgtijd, bril was goed beschermd en zag er goed uit 👍
KD
Katinka D.
Zandvoort
Snelle service!!! Heel blij met m’n bril precies zoals op de foto’s staat afgebeeld
4 feb. 2024
Super snel geleverd met persoonlijke boodschap erbij. Zeer klantvriendelijk.