Aardbeiplantje.nl

2.479 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.479 beoordelingen in totaal

3 apr 2024
Prima ontvangen en meer plantjes dan ik had verwacht. Staan nu een week in de potten en zetten al aan. Nu wachten op mooi weer. Foto is van de dag dat ik ze heb geplant. Zelfs nog een boekje voor de verzorging e.d. Hartelijk dank hiervoor 🍓

6 apr 2024
Ik sorteer al 30 jaar aardbeienplanten in de winter bij een van jullie collega's, en ik herken het probleem van nieuwe mensen, die kort moeten snijden. Zij houden het rhyzoom niet op gelijke hoogte en snijden dan een aantal koppen kapot. Dat is precies wat er met mijn planten gaande was. Van de 42 planten heb ik er 7 weggegooid. De rest was trouwens te kort, te risico vol afgesneden. Met kort snijden ruim je wel de oude bladresten en bloemen op, maar heeft ook risico's.

Beoordelingen voor Aardbeiplantje.nl

(2042)
17 mei 2024
De kwaliteit van de aardbeien was uitstekend! Na een week zijn ze al aan de groei. Misschien een goede tip voor het verpakken om tussen de bovenste planten en het plastic in de doos ruimte te houden. Nu worden enkele bovenste bladeren van de planten helemaal zwart door vocht en geen lucht. Verstikking. Bij aankomst heb ik ze gelijk uitgepakt. Het viel nog mee maar als ze langer in de doos zitten gaat de kwaliteit hierdoor terug uit. Foto heb ik niet heb de zwarte bladeren verwijderd. Groet Gert Jan de Vries
MV
Maud V.
Nederweert-Eind
17 mei 2024
Gekoelde Korona powerplants besteld, toen deze binnen kwamen schrokken we van de ‘kwaliteit’. Bladeren helemaal bruin of zelfs geen bladeren, contact opgenomen met de klantenservice. Dit hoorde bij het proces van de plantjes en ze gingen snel groeien met nieuwe bladeren. Dit is ook echt het geval, de planten groeien uitstekend en zien er geweldig uit! Nu aan het wachten tot we over een paar weekjes lekkere aardbeien kunnen eten. Zeker een aanrader om aardbeienplantjes te bestellen.
17 mei 2024
Goedemiddag. Ik had de plantjes besteld maar niet nagedacht dat wij nog twee weken op vakantie zouden gaan ( hij was een beetje dom ! ) maar na een mail gestuurd te hebben zijn ze gewoon op een later tijdstip geleverd dus dat was super geregeld en nu maar afwachten of wij ook aardbeien krijgen.
Zeer fijn bedrijf Wordt Zeer goed ondersteud Je kan met alle vragen terecht Zelfs kan je foto's sturen als je denkt dat het niet goed gaat met de plantjes en krijg je advies Je kunt echt met alle vragen terecht En het zijn ook nog eens zeer goede plantjes die hun lever Gr Edwind 55 jaar
31 mei 2024

Snelle en nette levering

Snelle reactie op mijn e-mail over een verkeerde bestelling. Was zo geregeld en geld teruggestort. De geleverde plantje (frigo) waren netjes verpakt en voorzien van duidelijke plantinstructies. Eenmaal geplant sloegen ze direct aan. Ik zie uit naar een lekkere en goede oogst.
17 mei 2024
Snelle levering, goeie tips (boekje meegeleverd), mooie plantjes, allemaal goed opgekomen. Hopelijk geven ze ook allemaal vruchten. (Jammer dat ik geen digitale brochure kan vinden, omdat je de hardcopy snel kwijt raakt) Maar dat mag de pret niet drukken.
Antwoord van Aardbeiplantje.nl
17 mei 2024
Bedankt voor je mooie worden en goed recensie. De digitale versie van de brochure vind je onderaan de startpagina in onze webshop. Of kopieer deze link => https://www.aardbeiplantje.nl/aardbeiplantje-brochure/ Zo kun je alle informatie en tips ook altijd teruglezen via je telefoon, tablet of pc.

Verzending op tijd zoals afgesproken.

Verzending op tijd, zoals afgesproken. Planten zijn goed en vochtig aangekomen. Zijn nu 10 dagen geplant en de eerste bloemen komen er al in. Planten staan nu ca. 10 cm boven de grond. Gaan na 3 dagen beginnen met bemesten en water geven.

Goede ervaring met de frigo planten!

Super planten! Had een smulpakket met frigo planten besteld, ze zagen er precies zo uit als op de website, setjes van bijeengebonden kale wortels 🙈 29 mei geleverd nu 1 week later zien ze er al uit als mooie plantjes!! Wat gaat dat snel!

hartstikke mooi bedrijf met zeer goede vakmensen zowel op administratief gebied, als alles over de aardbeien. Een bedrijf dat klopt, zou ik zeggen. Lekker doorgaan. heb de gebruiksvoorwaarden niet gelezen dus ga ik ook niet akkoord.
Bijzonder goede ervaring. Heb zelfs een boekje er bij gekregen hoe de plantjes te verzorgen enz. Er is een plantje bij die het moeilijk heeft, maar ik heb er 1 extra gekregen die het mooi compenseert.
overzichtelijke website . vlotte afhandeling van de bestelling en snel geleverd. 1e groei kun je nu al zien in de planten , mogelijk over 7 weken arbeien . Nogmaals dank voor de goede service.
SD
Sjaak d.
nieuwerkerk
24 mei 2024
Mooie planten waar een duidelijke handleiding bijzat. Het weer heeft meegezeten dus ik hoefde geen water te geven en ze zijn allemaal aangeslagen. Kortom goede kwaliteit voor een nette prijs!
MC
marij c.
venray
23 mei 2024
Ze hebben mooie en goede producten. De keuze aan aardbeien is echt top. Als je dan een combinatie pakket koopt, dan proef je ook echt allerlei smaken. Ik blijf in ieder geval klant.
Al 2 keer hier besteld (frigoplanten). Steeds snel uitgekomen, mooie groei en lekkere aardbeien! Echt een aanrader en rechtstreeks van bij de boer is altijd gewonnen!
30 mei 2024
Het beviel mij zeer dat de plantjes na het planten snel verder groeiden dat is voor mij een teken van gezonde planten en bewaring, de verzending was uitstekend.
26 mei 2024

Geweldig

Kwaliteit is super ,de plantjes doen het heel erg goed . Gewoon zo doorgaan zou ik zeggen. Heb hier al eens eerder besteld , kortdragend . Nu assorti erbij.
MH
26 mei 2024
Ik ben heel tevreden goeie oogst gehad..in de kas ..nu een nieuw soort bij jullie besteld die je later in het seizoen kan oogsten Ik ben benieuwd..
23 mei 2024
Goede kwaliteit - zelfs een paar meer in de verpakking ! Slaan goed aan. Nu nog wachten op de vruchten. Levering ontvangen zoals beloofd. Dus TOP !
17 mei 2024
Planten kwamen goed verzorgd aan, nu een week later groeien al aardig. Ga zeker volgende keer weer bestellen om wat andere soorten uit te proberen.
Snelle levering op de dag die was afgesproken. Product zag er goed uit . Ook een goede beschrijving hoe om te gaan met de geleverde plantjes.