Aardbeiplantje.nl- Logo - Beoordelingen

Aardbeiplantje.nl

2.603 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.603 beoordelingen in totaal

Prima ontvangen en meer plantjes dan ik had verwacht. Staan nu een week in de potten en zetten al aan. Nu wachten op mooi weer. Foto is van de dag dat ik ze heb geplant. Zelfs nog een boekje voor de verzorging e.d. Hartelijk dank hiervoor 🍓

Ik sorteer al 30 jaar aardbeienplanten in de winter bij een van jullie collega's, en ik herken het probleem van nieuwe mensen, die kort moeten snijden. Zij houden het rhyzoom niet op gelijke hoogte en snijden dan een aantal koppen kapot. Dat is precies wat er met mijn planten gaande was. Van de 42 planten heb ik er 7 weggegooid. De rest was trouwens te kort, te risico vol afgesneden. Met kort snijden ruim je wel de oude bladresten en bloemen op, maar heeft ook risico's.

Beoordelingen voor Aardbeiplantje.nl

Behoorlijk goed!

Ik krijg snel antwoord op vragen, men is flexibel, beleefd en benaderbaar, de verzending is ook altijd keurig op tijd en netjes verpakt. Echter de prijs van verzending ´weegt echt teveel door´ in bv een kleine bestelling. Daar is verbetering mogelijk door naar een concurrent te zoeken van de PTT. En die zijn er voldoende, desnoods particulier.
8 jul 2024

Super plantjes!

Plantjes kwamen netjes aan, goed ingepakt. Ze zagen er wel een beetje kwetsbaar uit, maar dat trok snel bij toen ze in de bakken stonden. Zeer tevreden over deze plantjes die er een kleine maand later prachtig bij staan.

bestelling en bezorging

alles ging goed, ook een extra toevoeging aan de oorspronkelijke bestelling. De bezorging ging ook goed, ook was het naar een ander adres dan het factoor adres. ga zo door en handhaaf de goede kwaliteit.

Knap werk

De geleverde planten zijn steeds goed verzorgd , de omschrijving is correct. Bij exta vragen komt er steeds snel een antwoord. Moesten ze goed weer op bestelling hebben zou het beter dan perfect zijn.

Zeer tevreden

20 plantjes enkel met wortel besteld twee weken geleden geplant en lijken het allemaal (op misschien 1 na) te doen! Dus erg tevreden. Krijgt er ook een boekje met handige tips bij.
27 jun 2024
De gekochte 'frigo' aardbeienplantjes, die eruit zien als bijna alleen wortels, slaan meteen aan. Er zit bij de zending een mooi info boekje over aardbeien kweken. Ik vind het top!
28 jun 2024
Plantjes perfect geleverd. Goede beschrijving erbij hoe dit te poten. Na een week begonnen de plantjes te groeien en dragen het begin van de vrucht.
PK
Petra K.
S' Hertogenbosch
4 jul 2024
Hele mooie aardbeienplanten ontvangen! Goed geworteld, mooie kleur en stevige planten. Ook netjes verpakt. Ik ben erg tevreden en kom zeker terug.

Zeer tevreden.

Besteld, snel geleverd en goed verpakt. Instructies gelezen in de grond en groeien maar. Ik ben zeer tevreden. Ga zo door mannen. Groetjes Rob.
4 jul 2024
Aardbeien plantje goed geleverd. Ze staan nu een week in de grond en ze beginnen goed uit te lopen. Nu wachten tot ze vrucht gaan dragen.

Fijne ervaring.

Fijn contact, levering volgens afspraak, duidelijk instructies en plantjes slaan goed aan! Helemaal tevreden met mn frigo plantjes.
Snelle levering en groeien goed, nu voor de 2e keer de bloemen er af gehaald, dus nu wachten op de aardbeien, dat word smullen
4 jul 2024
Nog laat planten besteld . Heel mooie planten toegekregen staan nu toch nog in bloei Snelle levering en een goede uitleg
28 jun 2024

Netjes verpakt

Ik ben erg blij met de plantjes.Duidelijke beschrijving er bij ,netjes verpakt en slaan ondanks het hete weer goed aan.
5 jul 2024
Jammer dat het blad afgeknipt is, het eerste aanzicht ziet er armoedig uit. Loopt inmiddels weer uit
27 jun 2024
goed verzorgde plantjes, 2 ik zou het niet weten Ik bestel wel meer als deze goed worden
4 jul 2024
Vlotte levering, mooie gezonde plantjes, prima communicatie en veel planttips.
5 jul 2024

It giet oan!

De plantjes direct geplant en je zag de volgende dag al: ze hebben er zin in.
12 jul 2024
bestellen ging goed. bezorging ging goed en de planten groeien super snel.
27 jun 2024
Prima planten, snelle levering, steeds een antwoord op de gestelde vragen