Gallery Color- Logo - Beoordelingen

Gallery Color

338 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.509 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jul 2020
Gallery Color voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 okt 2023
Al jaren klant bij Gallery Color en iedere keer sta ik weer van te kijken van de kwaliteit. Dit keer een Fine Art Print op dibond met een baklijst besteld. Deze moest naar Zweden en was zodanig ingepakt dat het de lange reis goed kon doorstaan. Complimenten!

23 jul 2023
De kwaliteit van de afdrukken is echt schitterend (verschillende materialen)!! Inpakwerk is al een waar kunstwerk op zich, dat is echt super goed geregeld, geen kans op transportschade. De communicatie laat echter wel te wensen over; onduidelijkheid over levertijd en tegenstrijdige antwoorden van de klantenservice. Pas na herhaaldelijk navragen kan de klantenservice melden dat er voor inlijsten 15 werkdagen levertijd bestaat, maar dat staat nergens op de site. Persoonlijk informeren waar in het proces de bestelling is en wat de verwachte levertijd gaat zijn gebeurt niet, ondanks dat dit wel op de site stond.

Beoordelingen voor Gallery Color

31 mrt 2024

Printkwaliteit is goed, verpakking kan beter

Printkwaliteit is goed, zeker door te softproofen met profiel van gallerycolor. Print scheelt een tint met mijn eigen afdruk (gekalibreerd scherm en printpapier) maar het is zo weinig dat ik heel tevreden bent met de print. Echter de verpakking kan beter. De foto komt in een driehoekige langwerpige doos, er zat een deuk en kleine scheur in de doos, waardoor ik de foto kon zien zitten zonder de doos open te maken. Waarom geen ronde koker die veel steviger is? Moet toch kunnen met een print van 67 euro?
Snelle afhandeling en mooie afdruk prima, bezorging niet goed. Ik had de dag om te bezorgen verplaatst waarbij ik een mail heb ontvangen dat dit verwerkt was maar het pakket werd toch op de niet gunstige dag bezorgd en aan de voordeur buiten neergezet. Het had zo door iemand meegenomen kunnen worden. Gelukkig dat het niet regende!
Door een ongelukje aan onze kant moest de foto opnieuw geprint worden. We hebben de situatie uitgelegd en kregen een mooie kortingcode. Dat is nog eens service! Super bedankt. Het eindresultaat mag er zijn!

Heldere site en goede afdrukken.

Een duidelijke site en door de duidelijke stappen te doorlopen kunnen aangeven op welke manier ik mijn foto's afgedrukt wilde hebben. De resultaten zijn geweldig, en op mooi papier afgedrukt.
JD
Jolanda D.
Wadenoijen
24 feb 2024
Met een gerust hart vertrouw ik mijn tekeningen toe aan de medewerkers van Gallerycolor. Steeds opnieuw verrast door de kwaliteit, de prachtige kleuren en blij met de geweldige service!
Een vergroting van 1 van je mooiste foto’s op plexiglas is prachtig geworden. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit en het ophangsysteem. Geniet er van als ik er naar kijk!
3 mrt 2024

Quality and speed

They delivered the art piece in a very good quality and was really fast, I will use them for all my NL fulfilments. I am glad I found them, hugs from Nigeria
Al meer dan 25 jaar zeer positief over Gallery Color. Altijd zijn de kleuren prachtig en de afwerking zeer precies. Voor mij geen andere drukker.
9 mrt 2024

Betaalbare goed foto's met afwijkend formaat

Top dat je hier afwijkende formaten foto's kunt laten afdrukken tegen een goede prijs! Snelle levering!
3 mrt 2024

Zeer tevreden!

Zeer tevreden over de uitvergrotingen en het meedenken van gallerycolor! Erg blij met het eindresultaat.

Snelle persoonlijke levering

Het bestelde werd een dag eerder dan gemeld, persoonlijk thuis afgeleverd i.p.v. met de post
Beschrijven dat de snelste levering vanuit Noordwijk is en de andere locaties langer duren
24 feb 2024

Persoonlijk contact

Dat ze persoonlijk even contact opnamen om te controleren of alles klopt ivm de kleur!
Mooie kwaliteit. Goed verpakt. Afwijkende maten voor acceptabele prijs
23 mrt 2024

Goed bedrijf

Dat ze mee denken, adviezen geven, goede service en mooie afwerking
Fijne hulp en uitleg, snelle levering en mooie resultaten!

persoonlijk en goede opvolg

persoonlijk en ook de snelle en goede opvolg en levering