nordicnest.nl
Beoordelingen:

1.827 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.079 beoordelingen in totaal  

4,58
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 20 jan 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
nordicnest.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

17 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
De lamp die ik had besteld werd wat later geleverd dan verwacht, mede veroorzaakt door feestdagen (Pasen). Heb de klantenservice gemaild en netjes antwoord gekregen op mijn vraag. Door de vele negatieve reviews had ik er echter geen vertrouwen in en heb mijn geld terug gevraagd. Het geld stond zeer snel op mijn rekening. Inmiddels was de lamp bezorgd en de bezorger van DHL vertelde dat het zeer druk was en het misschien ietsje langer had geduurd. Ik heb mij laten leiden door de reviews en voor mij waren ze onterecht. Lamp is binnen 3 weken geleverd, klantenservice erg goed bereikbaar via mail en direct antwoord. Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben over het bedrijf. Schaam mij, heb laten leiden door de negatieve reviews en voor mij niets van waar.

de meest kritische beoordeling

22 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik kocht een desk voor aan de muur en kreeg alleen de houten plank. Ik belde met Nest en kreeg een Nederlandse dame aan de lijn. Die noteerde mijn probleem. Kwam schroeven en het ophang systeem te kort. Kreeg daarna een vreemde e-mail van Nest over een defect en of ik van de auto een foto wilde maken. Ik schreef een e-mail in het Engels waar ik duidelijk uitlegde dat ze alleen een plank hadden verzonden. Niet het ophang systeem en de schroeven. Daarna kreeg ik een e-mail dat ze met de leverancier zouden contacten. Echter je doet zaken met Nest en ze hebben de Desk gewoon op voorraad. Dus waarom een klant zo lang laten wachten. Ik hebt als klant netjes betaald. Verwacht wel een heel product met ophang systeem en schroeven. Vervolgens krijg ik een review van nest, bijzonder vreemd. Ik ben totaal niet tevreden, want ik heb niet het volledige product. Belde na de e-mail of ik een review wou schrijven. Kreeg een Nederlandse man aan de lijn, die zou contacten met de persoon die mijn zaak in behandeling heeft. Niets daarna gehoord en nu weer een review van Trust pilot. Neem de klant serieus en los het probleem op. €334 is niet een klein bedrag en service verwacht je als Nordic het nalaat het volledige product aan te leveren bij de klant. Wat ik ook niet snap is dat er niet gebeld wordt, continu heb ik mijn telefoonnummer + landnummer bij de correspondentie geplaatst. Als klant krijg ik het idee, dat ik steeds aan de bel moet hangen. Aan het lijntje gehouden wordt. Communiceren is niet het sterkste punt. Het voelt niet goed. Uiterst vreemd gebeuren. Vanmorgen nogmaals een e-mail verzonden en dat ik graag voor 10 januari een oplossing wil. Anders wil ik mijn geld terug.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor nordicnest.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(67)
(42)
Resetten
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Helaas was de lamp die we besteld hadden defect. Daarbij heb ik na twee weken retour zending nog steeds geen ontvangst bericht ontvangen laat staan mijn geld bedrag van €111 terug gestort. Jammer dat we deze negatieve ervaring hebben bij onze eerste bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
11 dagen geleden
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Wij hebben contact gezocht via mail om deze situatie zo snel mogelijk voor u op te lossen. Ons excuses dat dit zo lang heeft moeten duren. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Matig

Heel vreemd steeds uitstel van verzending tot ik na een paar maanden een klacht indiende, toen was het ineens de volgende dag verzonden.
Beoordeling melden
12 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Retouren via budbee vergemakkelijken Graag Helder en duidelijk op de website vermelden Telefonisch contact in het Nederlands
Beoordeling melden
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kleur komt niet overeen met productfoto website .. retourneren verkoopt niet soepel
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
11 dagen geleden
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Mocht er iets niet in orde zijn met uw product helpt onze klantenservice u graag verder. Mogelijk heeft u reeds contact met ons opgenomen, maar helaas kunnen wij geen mail vinden met uw bestelnummer. Laat u onze klantenservice weten door middel van een foto wat er niet klopt aan het product? Dan zorgen wij voor een gepaste oplossing! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Alleen per mail bereikbaar. Engelse conversatie.
Beoordeling melden
12 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
11 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor uw feedback. We waarderen uw mening en zijn altijd op zoek naar verbetering. Als je nog vragen hebt, neem dan contact op met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Nordic Nest.
8 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Retourneren

Ik wilde wat retourneren maar dat kost € 10,00 wat ik belachelijk vindt dus ik bestel niet meer bij jullie.
Beoordeling melden
22 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling heeft lang op zich laten wachten en daar ben ik slecht over geïnformeerd
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
11 dagen geleden
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Helaas hadden de producten die u besteld heeft al vorens een langere levering, dit stond aangegeven in de orderbevestiging. Ook hebben wij regelmatig informatie emails gestuurd om u op de hoogte te houden van de leveringstijd. Het spijt ons dat u het gevoel heeft gehad dat u slecht bent geïnformeerd. Wij nemen uw feedback serieus, en zullen onderzoeken of wij op een andere manier informatie kunnen delen. Mocht u nog advies hierover hebben hoor wij dit natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
22 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
NordicNest is telefonisch op de zogenaamde bereikbare uren, soms niet bereikbaar.
Beoordeling melden
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
It took Customer Services 3 weeks to reply despite several reminders.
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
11 dagen geleden
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons zeer dat het zo lang heeft geduurd tot dat u daadwerkelijk geholpen bent. Wij hopen dat wij u de hulp hebben kunnen bieden die u nodig had. Voor de toekomst doen wij ons uiterste best u sneller te helpen! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Trage levering.. geen kontakt mogelijk.
Beoordeling melden
8 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
11 dagen geleden
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons om te zien onze hulp niet 5 sterren waard was. Mochten wij nog iets voor u kunnen doen om dit beter te kunnen maken, mag u altijd onze klantenservice benaderen. Wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
2 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Retour wordt zeer traag verwerkt

Mijn retour pakket is op 15 januari opgehaald door Budbee. Op de site van Nordic Nest staat dat mijn retour ontvangen is. Een e-mail met ontvangst melding heb ik na bijna drie weken nog niet ontvangen. Ook Klarna krijgt geen bevestiging, waardoor mijn aankoopbedrag open blijft staan.
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
5 feb 2024
Beste klant, We bieden onze oprechte excuses aan voor de vertraging bij de verwerking van uw retourzending en voor eventueel ongemak dat dit voor u heeft veroorzaakt. Onze retourafdeling heeft na de drukke feestdagen te maken gehad met een hoger volume aan retourzendingen, wat heeft geleid tot langere verwerkingstijden dan normaal. We willen u verzekeren dat uw retourzending is ontvangen en dat we er alles aan doen om deze zo snel mogelijk te verwerken. Wees gerust dat uw terugbetaling snel zal worden verwerkt zodra uw retourzending volledig is geïnspecteerd en verwerkt. Nogmaals onze excuses voor het eventuele ongemak en dank u voor uw geduld en begrip. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
HF
Helen F.
nijmegen
26 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

beschadigde zending

deze beoordeling is gebaseerd op een minder positieve ervaring: ik heb een beschadigd artikel ontvangen en moet lang wachten op een nieuw exemplaar. De communicatie met de medewerker ( Jenni), is overigens wel prettig
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
5 feb 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Het spijt ons te horen dat u deze keer een minder positieve ervaring heeft gehad! Het is natuurlijk nooit onze bedoeling om iets beschadigd te leveren. Wij nemen uw feedback serieus en proberen hierin te verbeteren. Wel fijn dat u inmiddels uw vervangende artikel heeft ontvangen, alsnog veel plezier ervan! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
16 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Lange levertijd, zending in 3 etappes en beschadigd artikel gekregen. Ons is beloofd een vervangend exemplaar na te sturen maar tot op heden niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
19 feb 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback! Wat ontzettend spijtig om te horen dat u deze negatieve ervaring heeft gehad! Wij nemen direct contact met u op om deze situatie op te lossen! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
16 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Mooie producten, maar klantenservice is slecht

Mooie producten, maar bij een defect product reageert de klantenservice niet binnen de gestelde 2 tot 3 werkdagen en zelfs niet binnen een week.
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
19 feb 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Het spijt me te horen dat wij u een defect product hebben gestuurd! Dit is uitraard niet de bedoeling en wij zullen dit zo snel mogelijk oplossen. Onze claimsafdeling heeft op het moment een iets langere antwoordtijd, maar ik heb mijn collegas direct gevraagd of ze vandaag een reactie kunnen sturen met een goede oplossing. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
9 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verzenden gaat niet fijn, retourneren is allerbelabberdst. Dure spullen en lange levertijd.
Beoordeling melden
23 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden