shop.somfy.nl- Logo - Beoordelingen

shop.somfy.nl

146 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden568 beoordelingen in totaal

Deskundige mensen aan de telefoon en geven het juiste advies. Be n prima geholpen en snelle levering.

15 mei 2023
Is het nu een vraag over het product of over de site? Het is me niet duidelijk. Hierbij over beide mijn mening + Somfy protect app. Het gebruikersgemak van de site is slecht. Vooral als je via je mobiel aan het rondneuzen bent voor Somfy producten of juist iets wilt zoeken/filteren. Via pc heb ik het niet geprobeerd. Dit kan ongetwijfeld vele malen beter, vooral voor zo'n grote naam. Maar als we over de producten praten en het gebruikersgemak daarvan, dat is dan weer fantastisch! Laat dat duidelijk zijn! ;) Alleen de bouwkwaliteit van de Somfy buitencamera vind ik erg onder de maat. 1 klein slap ontworpen plastic beugeltje houdt de hele camera bij elkaar. Zodra die loskomt of afbreekt is de verbinding met je camera weg en hangt het alleen nog aan 1 schroefje. En aangezien dit een buitencamera is, die in weer en wind staat, geloof ik niet dat deze lang heel blijft. De app werkt wel super fijn en de setup is geweldig makkelijk.

Beoordelingen voor shop.somfy.nl

WV
Ik heb het onderdeel nog steeds niet ontvangen van DHL
Helemaal niets ontvangen na een week.
23 nov 2023
Veel beloftes maar niks waar komen!
8 sep 2023
Wil geeen revieuw mails krijgen.
Nog niets binnen en wel betaald
28 aug 2023
Wachttijd is veel te lang
4 okt 2023