profitent24.nl- Logo - Beoordelingen

profitent24.nl

595 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.919 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2016
profitent24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 mei 2023
In februari een tent alvast aangekocht voor een communie feest in mei. In mei opgebouwd en er kwam na 2 dagen staan al een gat in het zeil en een poot brak af. Gemailde foto’s tekst en uitleg wat er gebeurd is. Vrij snel mail terug met een hele goeie oplossing. Wij zijn dik tevreden.

snelle levering tent echt van goede kwaliteit . alleen de opbouwtekeningen wat waren bijgeleverd waren waardeloos . ik bestel een tent van 3 bij 4 meter krijg een beschrijving erbij van heel veel tenten. de hoeveelheid van materiaal klopte niet. gelukkig stond op de website bij mijn tent wel een goede beschrijving. dus een tip doe bij de levering een juiste beschrijving erbij of verwijs de mensen naar de website. Verder de tent is TOP

Beoordelingen voor profitent24.nl

Naar mijn idee hebben jullie een tweede hands tent geleverd, buizen beschadigd (Stickertjes beschadigd, alsof de tent al inelkaar heeft gezeten en een gaatje in het zeil , 1 ster is nog teveel
Antwoord van profitent24.nl
Beste Jan, Wat vervelend om te horen dat de tent niet naar verwachting is. Onze klantenservice heeft je meermaals geprobeerd te contacteren over je bestelling om zo samen naar een passende oplossing te zoeken. Helaas krijgen we geen gehoor. Mochten wij je nog kunnen helpen, horen wij dat graag. Groet, Profitent24
Zou een kwaliteitstent hebben gekocht. Nagenoeg alle koppelstukken van plastic kapot. Zijn een week verder nog niets vernomen.
Nadat mijn bestelling ergens is blijven liggen en werd geannuleerd en er een telefoontje aan gewaagd heb hebben ze alles op alles gezet om als nog mijn party tent te leveren binnen 24 uur mijn complimenten
18 jan 2024
Op tijd geleverd , maar moeilijk te volgen waar jullie juist waren tijdens levering . Ik moet de tent wel nog opslaan , dus ik hoop dat ik geen ster moet aftrekken . Ivan
Snelle levering Tent heeft 1 gaatje in het dakzeil ( leverancier nog in kennis stellen hierover) Wel condens aan de binnenkant….
28 jan 2024
Het telef contact met bijzonder nette hulp en uitleg. De art moet iknog uitpakken maar ff wachten op beter weer.
Snelle service
Dit is mijn 3e partytent, van profitent, de 1e was goed, de 2e van een zwaardere kwaliteit en nog steeds na jaren, uitmuntend, deze bestelling viel me qua kwaliteit wat tegen, zeker omdat hij toch prijzig is, hier en daar dubbel vast gestikt, en een enkel metalen oog wel hier dicht op de kant geponst, zal zeker niet zolang staan dus de andere denk ik. Maar de snelheid van levering is bewonderenswaardig, daar geef ik nog 4 sterren extra voor.
2 jun 2023
Het contact met de klantenservice was zeer goed! Op jullie website kan je alleen goederen ontvangen voor Nederland en België. Ik woon in Hongarije en hé daarom een proforma rek gekregen met een ordernummer. Nadat ik betaald heb ik geen info ontvangen over de betaling en de bezorging. Na 9 dagen stond ineens de vrachtauto met de tuinkas voor de deur. We waren gelukkig thuis, maar info verstrekken via deze manier zou beter kunnen!
16 apr 2024

Net geen 5 sterren !!

Telefonisch goed en vriendelijk antwoord gekregen op een paar vragen over kleur, kwaliteit en levertijd. Deze was “uit voorraad” maar na de bestelling blijkt de levertijd plm. 2 weken. Voor ons geen probleem maar voor iemand die een tent of paviljoen op korte termijn nodig heeft kan dat wèl vervelend zijn. Daarom deze keer net geen 5 sterren. Vr.gr. J. Huberts sr.
15 nov 2023

montage

de beschrijving vonden we pas nadat de tent al in elkaar stond.... in het technisch rapport hebben we de tekeningen proberen te gebruiken om de tent in elkaar te zetten. kopieën zijn erg onduidelijk . geen info over de buizen aan de onderzijde van het tentdoek. ook geen info over locatie windverbanden spanbanden zijn van slechte kwaliteit, laten makkelijk los.
RW
16 apr 2024

Snelheid van levering

Eerste keer bestelling hier gedaan van muurkas met levertijd van 1 tot 2 weken. Na ruim 2 weken niets te hebben vernomen e-mail aan klantenservice gestuurd, snelle reactie dat er iets mis was maar dat einde derde week de verzending zou plaatsvinden. Er is blijkbaar geen eigen controle op de leveringsperiode……..jammer.
21 jun 2023
Ja als de tentzeilen op gezet zijn en vast gemaakt worden aan de buizen en daar achter heb je bij elke paal stroken en omdat dat niet vast kan komt er toch wat regen erdoor heen door de wind klappert dat steeds open. Ik hoop dat je mij begrijpt met wat ik bedoel. Voor de rest ik ben zo tevreden, dank hiervoor 👍
16 nov 2023
Qualiteit van de materialen is goed Gemakkelijk opzetten met handleiding Aantal verbeterpunten gespot wat niet beschreven staat in handleiding Mis een aantal bevestigings punten bij voor en achterwand om doek beter te spannen Word aan gewerkt Na contact te hebben gehad👍 Voor de rest prima te doen Bedankt
26 jun 2023
De eerste dag, al gelijk de vuurdoop, ik vond het jammer dat de tent al gelijk condensvorming? aan de binnenkant liet zien! Ook de zijwanden zijn veel te lang waar we over gebeld hebben, helaas doen jullie daar niets aan ondanks dat jullie vaker deze klacht hebben!
29 aug 2023

product is goed, werd snel en goed geleverd - slechte communicatie over levering

product is goed, is ook snel en goed afgeleverd. maar de communciatie over de levering is héél slecht : de koerier stond onaangekondigd voor mijn deur. Ik verwacht ten minste toch een paar uur vooraf een melding over welk dagdeel de koerier komt.

Partytenten

Twee dure partytenten besteld. Met de levering ging het met de vervoerder niet helemaal goed. Uiteindelijk met de klantenservice van Profitent hierover kunnen spreken. Zij hebben passende compensatie gekomen. Dank hiervoor!
14 nov 2023

Kwaliteitvollere elastieken AUB

Ik hoop dat de huidige elastieken van een betere kwaliteit zijn. 50% van de origineel bijgeleverde hadden na minder dan 12 maanden, al hun elasticiteit verloren (en velen 'gewoon' doorgebroken).