radbag.nl/be- Logo - Beoordelingen

radbag.nl/be
Beoordelingen:

568 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.472 beoordelingen in totaal  

4,30
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 2 dec 2016
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
radbag.nl/be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

14 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ze hebben ontzettend leuke artikelen en ik vond het eerst heel eng om te bestellen omdat ik nog nooit van Radbag gehoord had maar omdat ze aangesloten waren bij Trusted Shops durfde ik het aan. Het duurde een week voor de spullen binnen waren, dat was niet erg want we konden alles volgen. ik vond het ook fijn dat er nagedacht was bij het verpakken, dus geen enorme doos met vooral veel lege plek maar gewoon alles keurig en economisch ingepakt. Ik heb nu alweer zin om een nieuwe bestelling te plaatsen.

de meest kritische beoordeling

27 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestelde 12 dagen voor kerst 3 leuke artikels die ik als cadeau wou geven voor kerstmis. Na 7 dagen wachten op mijn bestelling, had ik nog altijd niets ontvangen. Na het bellen met de klantendienst (die heel snel bereikbaar is en heel vriendelijk was) bleek dat mijn bestelling 'on hold' was omdat er een artikel niet meer binnen was. Ik had hier geen mail of info rond gekregen en dit was ook niet te zien op de site of tijdens mijn bestelling, wat heel erg jammer was. Hierdoor werden mijn 2 andere artikels pas na mijn telefoongesprek opgestuurd. wat 7-8 dagen zou duren. te laat voor kerst dus :( Heel erg jammer!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor radbag.nl/be

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Veel te lange dan voorzien bezorg tijd, pakje kwam helemaal nat van regen (en producten ook) ! Toen ik vroeg voor tegemoetkoming want pakje was niet meer nodig door te late verzending, zeggen ze dat ik gratis mag terugsturen, maar karton was volledig doorweekt !!!!
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
7 dagen geleden
Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. :( Als de producten in het karton nog intact dan zouden wij het erg waarderen als je het toch terug zou kunnen sturen. desnoods in een nieuwe verpakking. Dat zou ons heel erg helpen en dan krijg jij gewoon je geld terug. Hartelijk groet van het radbag team.
MS
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn pakketje nog steeds niet ontvangen, GLS stuurt mij gewoon de laan uit, en bij jullie krijg ik niet eens feedback over mijn klacht. Ik betaal ook niets als ik niets ontvangen heb.
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
7 dagen geleden
Wat vervelend om te horen dat jouw pakketje nog niet geleverd is! Onze excuses hiervoor. Heb je al contact opgenomen met onze klantenservice? Klantenservice contact Nederland: klantenservice@radbag.nl / 0800-0202 757 Belgie: klantenservice@radbag.be / 0800-45004
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
7 dagen geleden
Dag Laura, wat vervelend dat we jou geen goede service hebben kunnen bieden. :( Zou je kunnen toelichten wat er precies mis is gegaan? Dan kunnen we je misschien verder helpen.
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Na 2 weken is mijn bestelling nog niet geleverd. De vermelde levertermijn klopt niet. Erg jammer.
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
7 dagen geleden
Dag Sofie, wat vervelend om te horen dat jouw pakketje nog niet is geleverd. :( Onze excuses hiervoor. Heb je onze klantenservice al benaderd hierover? Zo niet, hier heb je de contactgegevens: Klantenservice contact Nederland: klantenservice@radbag.nl / 0800-0202 757 Belgie: klantenservice@radbag.be / 0800-45004
26 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Veel te laat bezorgd!
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
7 dagen geleden
Wat vervelend om te horen dat jouw pakketje niet op tijd is geleverd. :( Onze excuses hiervoor! Dit is zeker niet onze standaard en we hopen dat je ons nog een kans geeft. Hartelijk groet van het Radbag team!
14 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling zomaar gecancelled

Een deel van mijn bestelling was niet leverbaar. Vervolgens annuleert Radbag eenzijdig en zonder overleg mijn hele bestelling. Mail naar klantenservice werd traag beantwoord.
Beoordeling melden
23 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Product kwam beschadigd aan. Na contact te hebben opgenomen met de klantenservice hierover heb ik nooit meer wat gehoord. Slecht
Beoordeling melden
22 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen
Beoordeling melden
23 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Slechte kwaliteit
Beoordeling melden
5 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Duurt al 3 weken voor ik mijn bestelling aankrijg. Mijn vorige bestelling wilde ik retourneren maar dit gaat enkel via een hele omweg
Beoordeling melden
3 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
kwaliteit van materiaal, in ons geval de binnenmat, is beneden alle peil. 3x voeten vegen en ze is stuk. En ook fouten in de mat/materiaal mat. foto's komen nog, momenteel problemen met gsm
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
5 jan 2024
Beste Nadine, stuur een foto van uw artikel naar onze klantenservice (klantenservice@radbag.be) zodat we het probleem kunnen oplossen. Onze klantenservice zal zo snel mogelijk een oplossing vinden. Vriendelijke groeten van het Radbag team.
3 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
5 jan 2024
Beste Daphne, uw pakket is gisteren verzonden. Helaas hadden we een voorraadprobleem voor het product dat u bestelde. We hadden u een automatische e-mail gestuurd, maar we hebben geen antwoord ontvangen. De bestelling zou volgende week moeten aankomen. Met vriendelijke groet, Het Radbag Team
31 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Niet geleverd.. achtergebleven in GLS depot

Items die bestemd waren als kerstcadeaus via GLS nog steeds niet geleverd .. meermaals contact opgenomen om de items die al 10 dagen in het GLS depot liggen te laten bezorgen maar zonder succes.
Beoordeling melden
28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
The product arrived broken which i reported on whatsapp, they dont even answering for it.
Beoordeling melden
28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Artikel wat ik besteld had was niet op voorraad. Ik had het wel betaald en was aan het wachten op mijn bestelling. Pas toen ik vroeg waar mijn bestelling bleef, kreeg ik de boodschap dat het er niet meer was en of ik dan een refund wou? Uiteraard wil ik mijn geld dan terug.. heel erg dat ze me zelf niet gecontacteerd hebben! Tot op vandaag nog geen geld terug ontvangen trouwens.
Beoordeling melden
27 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling 'on hold' zonder info te krijgen.

Ik bestelde 12 dagen voor kerst 3 leuke artikels die ik als cadeau wou geven voor kerstmis. Na 7 dagen wachten op mijn bestelling, had ik nog altijd niets ontvangen. Na het bellen met de klantendienst (die heel snel bereikbaar is en heel vriendelijk was) bleek dat mijn bestelling 'on hold' was omdat er een artikel niet meer binnen was. Ik had hier geen mail of info rond gekregen en dit was ook niet te zien op de site of tijdens mijn bestelling, wat heel erg jammer was. Hierdoor werden mijn 2 andere artikels pas na mijn telefoongesprek opgestuurd. wat 7-8 dagen zou duren. te laat voor kerst dus :( Heel erg jammer!
Beoordeling melden
27 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik kreeg een kortingcode die niet werkte. Na eindeloos heen en weer gemail geen oplossing. Dat kon dan bij de volgend bestelling. Die komt er uiteraard nooit.
Beoordeling melden
27 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nog steeds geen pakje ontvangen. Geen enkele reactie op mail of watsapp?? Maar wel onmiddellijk moeten betalen... Bestelling geplaatst op 13 december.
Beoordeling melden
26 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling leveren bijvoorbeeld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Beoordeling melden
25 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Radbag heeft verkeerd adres aan GLS doorgegeven en is daar geleverd. Ze vragen of ik daar kan gaan zien. (Is niet bij de deur) mits het daar is afgeleverd kunnen ze niets verder doen
Beoordeling melden