Tokogembira.nl - Gembira Almere- Logo - Beoordelingen

Tokogembira.nl - Gembira Almere

231 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden231 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 aug 2023
Tokogembira.nl - Gembira Almere voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede en snelle service Ik had 2 artikelen niet geleverd gekregen Deze zijn keurig aan mij heel snel terugbetaald Contact via de website gehad Echter, de telefoon nemen ze niet op , Ze kunnen een melding geven dat alle contact via de website gaat en niet telefonisch. Toch ben ik heel tevreden.
KM
Karin M.
Amsterdam

Alhoewel gevraagd om een ruime THT datum stuurde Toko Gembira mij blikjes vér over de datum. En niet 1, maar álle blikjes waren óók nog eens fors ingedeukt. Het voedingscentrum.nl zegt daar over: ingedeukte blikjes kunnen van binnen beschadigd zijn en metaal splinters bevatten, advies weggooien. Tot slot, Toko Gembira -met THT en deuken geconfronteerd- ontstond er een vervelende discussie, men was duidelijk niet bereid om meteen tot een oplossing te komen. Uiteindelijk heb ik van 4 blikjes het geld terug gekregen. Onnodig te zeggen -ik bestelde daar een eerste keer- dat het ook meteen de laatste keer was

Beoordelingen voor Tokogembira.nl - Gembira Almere

Overzichtelijke webshop. Levering binnen enkele dagen. Niet geleverd product direct via creditnota restitutie. Goede producten.
20 aug 2023
Heel goed verpakt! Veel keuze. De ene keer iets snellere verzending dan de andere keer maar dat ligt soms ook aan de voorraad.
15 sep 2023

Goede website met goede produkten!

Duidelijke website, goede produkten en snelle levering. Alles was goed verpakt. Zeker een een aanrader deze webshop.
1 sep 2023
Ondanks dat er 1 artikel niet was, is er een heke goede communicatie geweest en goed afwikkeling . Top!!
28 sep 2023
Wel jammer dat de tomatensambal Medium hot van roti Niet meer in de winkel in Zaandam te verkrijgen is
Vlotte bezorging, Bethesda ingepakt
Sambal Gledek en madam Janette besteld in glazen potjes, ze waren echt heel goed verpakt. Dank u.
14 sep 2023
Snelle levering En kreeg na 10 minuten al de mail dat mijn bestelling klaar was voor verzending
31 aug 2023

Blij mee

Verzendkosten vindt ik duur maar daar en tegen producten weer redelijk goed koop. Dus blij mee !!
JV
John v.
Abcoude, Holland
Uitgebreide webshop. Veel keus uit bijvoorbeeld het rijst assortiment. Snelle levering.
MS
Marcia S.
Capelle aan den IJssel
14 jan 2024

Goede toko met uitgebreid assortiment

Zeer uitgebreid assortiment en het wordt altijd snel verzonden. Ben er erg blij mee.
21 okt 2023

Snel verzonden - communicatie goed

Snel verzonden, zorgvuldig verpakt en communicatie over de bestelling helder.
Snelle levering. Mooie producten. Flesjes met vloeistof goed verpakt. Super
29 sep 2023

altijd weer

ruime keus, uitstekende produkten, aantrekkelijk geprijsd en netjes verpakt
goede service ben zeer tevreden van de aantal keren dat ik besteld heb
1 nov 2023
Veilig verpakt en snel geleverd. Volgende bestelling komt zeer zeker!
17 dec 2023
Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Daar houd ik van.
RL
30 aug 2023
Uitstekende producten; snelle levering. Van harte aanbevolen.
Assortiment heel uitgebreid en constant. Ik grijp nooit mis!
19 nov 2023
Toppers! Meer halal gecertificeerde producten zou fijn zijn.