diamondpaintingforyou.com- Logo - Beoordelingen

diamondpaintingforyou.com

79 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden268 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor diamondpaintingforyou.com

8 jul 2024
Prettig contact gehad en razendsnel een hele mooie diamond painting mogen ontvangen. Hier ga ik zeker vaker bestellen!
9 jul 2024
Bedankt voor je fantastische vijfsterrenbeoordeling! We zijn blij te horen dat je een prettig contact met ons hebt gehad en dat je razendsnel een hele mooie diamond painting hebt ontvangen. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn!
13 jul 2024
Goed en netjes verpakt. Snelle levering
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Bedankt voor je vijfsterrenbeoordeling! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de nette verpakking en de snelle levering.
6 jul 2024
Mooie complete inhoud van het pakket👍
9 jul 2024
Bedankt voor je vijfsterrenbeoordeling! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de mooie en complete inhoud van het pakket. 👍 Als je in de toekomst nog vragen hebt of meer wilt bestellen, staan we altijd voor je klaar.
Keurig verzorgd!,,
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Hartelijk dank voor je vijfsterrenbeoordeling en je feedback! We zijn blij te horen dat alles keurig verzorgd is.
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Hartelijk dank voor je vijfsterrenbeoordeling! We waarderen je vertrouwen in ons en zijn blij dat je tevreden bent met onze service.
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Bedankt voor je viersterrenbeoordeling!
CV
Chantal v.
Bruinisse
12 jul 2024
12 jul 2024
Wauw wat ben ik blij dat alles op een andere manier is ingepakt. En dan heb ik het over de steentjes, veel makkelijker open te maken, en niet vergeten in de potjes te doen. Ipv alles open te moeten knippen en hopen dat de zakjes niet scheuren. En met de “wax” ook een fantastische oplossing. Alles is heel netjes verpakt, geen kreukels dus dat word lekker werken. Ben erg tevreden, dochtertje weet nog niet dat dit voor haar is, plaatje is afgedekt. Zodra de painting vorm begint te krijgen ziet ze het snel genoeg. Hartelijk dank voor je vijfsterrenbeoordeling en de uitgebreide feedback! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de nieuwe manier van inpakken, vooral de steentjes en zonder kreukels is verpakt. Wat leuk dat je dochtertje verrast zal worden zodra de painting vorm begint te krijgen! We hopen dat ze er veel plezier aan beleeft.
1 jul 2024

een 9

Goedemorgen, Fijn dat ik een app kreeg of ik de foto die ik heb uitgezocht . Of dat het de goede foto was. Dat is vond ik prettig. Goede verpakking . Hoef niks te verbeteren voor mij.
2 jun 2024
Bedankt voor je fantastische feedback en de mooie score van 9! We zijn blij dat je onze service waardeert, vooral het extra controleren van je foto via de app. Het is fijn om te horen dat je tevreden bent met de verpakking en dat je geen verbeterpunten hebt. Als je in de toekomst nog meer wilt bestellen of vragen hebt, staan we altijd voor je klaar!
11 jun 2024
Goede fat back met de klant. Met de vraag of je de foto goed vind, zonodig word deze aangepast tot het gewenste resultaat.
26 jun 2024
Bedankt voor je feedback! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze klantgerichte service. We vinden het belangrijk om ervoor te zorgen dat je tevreden bent met de foto, en we passen deze graag aan om het gewenste resultaat te bereiken. Als je in de toekomst nog vragen hebt of meer wilt bestellen, staan we altijd voor je klaar.
11 jun 2024
Goede levering zelfs snel.Mooie steentjes,canvas prima folie.ik geef zeker een 10 op 10
26 jun 2024
Bedankt voor je geweldige feedback en de 10 op 10 beoordeling! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de snelle levering, mooie steentjes en de kwaliteit van het canvas en de folie. Als je in de toekomst nog vragen hebt of meer wilt bestellen, staan we altijd voor je klaar.
14 jun 2024
Snelle levering en kwaliteit van het product zoals verwacht.
26 jun 2024
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat de levering snel was en dat de kwaliteit van het product aan je verwachtingen voldoet. Als je in de toekomst nog vragen hebt of meer wilt bestellen, staan we altijd voor je klaar.
24 jun 2024
Heel fijn meegedacht met foto van het bestelde!
26 jun 2024
Bedankt voor je feedback! We zijn blij te horen dat je het waardeerde dat we met je hebben meegedacht over de foto van je bestelling. Als je in de toekomst nog vragen hebt of meer wilt bestellen, staan we altijd voor je klaar.
RK
Ruud K.
Sliedrecht
18 jun 2024
Snelle en correcte behandeling en verzending
26 jun 2024
Bedankt voor je feedback! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze snelle en correcte behandeling en verzending. Als je in de toekomst nog vragen hebt of meer wilt bestellen, staan we altijd voor je klaar.
3 jun 2024
Goede service en alles netjes verpakt
6 jun 2024
snelle levering en goed verpakt
10 jun 2024
10 jun 2024
2 jun 2024
Bedankt voor je vijfsterrenbeoordeling! Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze service en producten. Als je in de toekomst nog meer nodig hebt of vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar!