diamondpaintingforyou.com

82 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden240 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 mei 2023
diamondpaintingforyou.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Heldere communicatie. Snelle communicatie Afspraken worden nagekomen Snelle levering. Op website niet kunnen vinden dat bij kleinere afmetingen de kleurstelling kan afwijken. Na dit bespreekbaar gemaakt te hebben is er op een nette en snelle manier opgelost. Aangezien mijn zoon dit weekend gaat beginnen met het project kan er op dit moment nog geen foto gemaakt worden

5 jun 2023
Levertijd zou 1-3 dagen zijn, zitten nu al op 12 dagen…..

Beoordelingen voor diamondpaintingforyou.com

Makkelijk bestellen en snelle levering Mooi uitgebreid setje erbij zodat je meteen aan de slag kunt en alles is goed verpakt in makkelijke doos die je kan gebruiken om het op te bergen als je er niet aan werkt. Een minpuntje is dat de afdekfolie niet doorzichtig is, maar ja dan blijft het ook een verrassing.
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn verheugd dat je tevreden bent met het gemak van bestellen, de snelle levering en het uitgebreide setje waarmee je meteen aan de slag kunt. Het doet ons goed om te horen dat je de zorgvuldige verpakking waardeert en dat de doos handig is om alles in op te bergen wanneer je er niet aan werkt. We nemen je opmerking over de afdekfolie ter harte. Hoewel het een verrassingselement toevoegt, begrijpen we dat doorzichtige folie ook handig kan zijn. We zullen dit overwegen voor toekomstige producten. Als er in de toekomst nog meer nodig hebt of als er iets is waarbij we kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd voor je klaar!
Kwam goed aan op de juiste tijd,jammer dat het niet in een doosje of koker zat ik moet het cadeau geven aan iemand,dat toont beter
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle bezorging en dat alles goed en netjes verpakt was. Onze excuses voor het ongemak dat het niet in een doosje of koker zat voor het cadeau. We begrijpen het belang van een goede presentatie, en we zullen dit ter harte nemen. Het is goed om te weten dat je waarde hecht aan het behoud van de platheid van de paintings. We verpakken ze altijd in platte dozen om ervoor te zorgen dat ze in optimale staat aankomen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of als er iets is waarbij we kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd voor je klaar!
7 apr 2024
Snelle reactie en levering. Ik had 2 bestellingen achter elkaar gedaan maar werd als 1 pakket geleverd.
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met onze snelle reactie en levering, evenals het bundelen van je bestellingen tot één pakket. We streven ernaar om het winkelen bij ons zo gemakkelijk en efficiënt mogelijk te maken. Als je in de toekomst nog meer wilt bestellen of als er iets is waarbij we kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd voor je klaar!
Prijs-kwaliteit is goed. Mooie spullen, de extra's die erbij zitten zijn altijd fijn!
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met de prijs-kwaliteitverhouding van onze producten. Het is ons doel om hoogwaardige items aan te bieden tegen betaalbare prijzen, en het doet ons goed om te horen dat je dat waardeert. We zijn ook verheugd dat je blij bent met de extra's die bij je bestelling zitten. We streven ernaar om onze klanten een complete ervaring te bieden, en de extra's zijn een manier om dat te bereiken. Als je in de toekomst nog meer nodig hebt of als er iets is waarbij we kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd voor je klaar!

Snelle bezorging en alles voldoet zoals het hoort

Snelle bezorging Alles is goed en netjes verpakt . Ook een super communicatie
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn verheugd dat je tevreden bent met de snelle bezorging, de zorgvuldige verpakking en onze communicatie. We streven ernaar om een uitstekende service te bieden aan al onze klanten. Als je in de toekomst nog meer nodig hebt of als er iets is waarbij we kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd voor je klaar!
Snel en kwalitatief een goede kwaliteit, vooral de Canvas onderlaag
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelheid en de goede kwaliteit van onze producten, vooral de canvas onderlaag. Het is ons doel om hoogwaardige materialen te leveren, en het doet ons goed om te horen dat onze canvas onderlaag aan je verwachtingen voldoet. Als je in de toekomst nog meer nodig hebt of als er iets is waarbij we kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd voor je klaar!
Snelle reactie en levering. En 2 bestellingen bij elkaar geleverd.
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met onze snelle reactie en levering, evenals het bundelen van je bestellingen. We streven ernaar om het winkelen bij ons zo gemakkelijk en efficiënt mogelijk te maken. Als je in de toekomst nog meer wilt bestellen of als er iets is waarbij we kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd voor je klaar!
7 apr 2024
Mooie diamond paintings Steentjes ook perfect.
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn verheugd dat je blij bent met onze diamond paintings en dat je tevreden bent over de kwaliteit van de steentjes. Het is ons doel om hoogwaardige producten te leveren, en het doet ons goed om te horen dat we daarin geslaagd zijn. Als je in de toekomst meer nodig hebt of als er iets is waarbij we kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd voor je klaar!
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Bedankt voor de vijfsterrenbeoordeling! Het doet ons plezier dat je tevreden bent met onze service. Als je in de toekomst meer nodig hebt of vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar!

Snelle levering & Goede klantenservice

3 mrt 2024
Bedankt voor je uitgebreide feedback! We waarderen het dat je de heldere en snelle communicatie op prijs stelt, en we zijn blij te horen dat afspraken worden nagekomen en de levering snel is verlopen. Onze excuses voor het ongemak betreffende de kleurstelling bij kleinere afmetingen. We waarderen het dat je dit hebt besproken en zijn blij dat we het op een nette en snelle manier hebben kunnen oplossen. We hopen dat je zoon veel plezier zal hebben met het project! Als er in de toekomst nog vragen zijn of als we ergens bij kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten.

Zeer mooie kwalitatieve producten!

Zeer mooie kwalitatieve producten. Ook zitten de steentjes reeds genummerd in zakjes en kreeg je genoeg lijm bijgeleverd. Er werd via mail een voorbeeld van ons bestelde product doorgestuurd met de vraag of deze ok was of dat we toch nog wilden wisselen . Een super service ook nog dus. Wij gaan hier nog bestellen
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Bedankt voor je vriendelijke woorden! Het doet ons echt goed om te horen dat je tevreden bent met onze producten en service. We zijn blij dat je de genummerde steentjes, voldoende lijm en de mogelijkheid om een voorbeeld te ontvangen waardeert. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn!
Snelle levering, compleet product
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn verheugd dat je tevreden bent met de snelle levering en dat het product compleet is aangekomen. Als er in de toekomst nog iets is waarbij we kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We streven ernaar om je de best mogelijke ervaring te bieden.
Ik vind het mooi werk
3 mrt 2024
Dank je wel voor je waardering! We zijn verheugd dat je ons werk mooi vindt. Als er iets specifieks is waarover je meer wilt weten of als je verdere vragen hebt, laat het ons gerust weten. We streven ernaar om je de best mogelijke ervaring te bieden.
17 mrt 2024
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Bedankt voor je beoordeling! We waarderen je feedback enorm. Als er iets is waar we aan kunnen werken om je de best mogelijke ervaring te bieden, laat het ons dan gerust weten.
10 mrt 2024
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Dank je wel voor de vijfsterrenbeoordeling! We waarderen het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld. Als er in de toekomst nog iets is waarbij we kunnen assisteren, laat het ons dan gerust weten. Veel plezier met je diamond painting-project!
Vriendelijke behandeling, snelle en goed verzorgde levering. En wat ik extra interessant vond is, dat ik hem ook zelf kon ophalen waardoor de levering al binnen 24 uur was.
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Wat fantastisch om te horen dat je tevreden bent met je ervaring bij Diamond Painting for You! Als eigenaar waardeer ik het enorm dat je de vriendelijke behandeling hebt opgemerkt, evenals de snelle en goed verzorgde levering. Het feit dat je ervoor koos om je bestelling persoonlijk op te halen en het binnen 24 uur kon ontvangen, maakt ons extra blij. We streven ernaar om onze klanten flexibele opties te bieden, en het is geweldig om te weten dat dit voor jou goed heeft uitgepakt. Mocht je in de toekomst meer projecten hebben of als er iets specifieks is waarbij we kunnen assisteren, staan we altijd voor je klaar. Bedankt dat je voor Diamond Painting for You hebt gekozen, en we kijken uit naar meer mooie momenten in de toekomst.
24 feb 2024

Prima

Heel verzorgd geleverd. (Fijn dat de canvas niet opgerold was. Heel goede kwaliteit.
24 feb 2024
Dank voor je waardering! Fijn om te horen dat je tevreden bent met de levering en de goede kwaliteit. Voor toekomstige projecten staan we voor je klaar.
Kontakt prettig verlopen, snelle reaktie op vragen. Bestelling volgende dag in huis.
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Wat fijn om te horen dat het contact als prettig is ervaren en dat je snel reactie hebt gekregen op je vragen. Als eigenaar van Diamond Painting for You streven we ernaar om een soepele en vriendelijke communicatie te bieden, en het is geweldig om te weten dat dit gewaardeerd wordt. Bovendien ben ik blij te vernemen dat je bestelling de volgende dag al bij je thuis was. Snelheid van levering is een aspect waar we veel waarde aan hechten. Mocht je in de toekomst meer vragen hebben, nieuwe projecten willen starten, of als er iets is waarbij we kunnen assisteren, laat het ons alsjeblieft weten. Bedankt voor je vertrouwen in Diamond Painting for You.
Super! Snelle levering, goed verpakt, goede kwaliteit, aanrader ! Vriendelijk.
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Dank je wel voor je vriendelijke woorden! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering, zorgvuldige verpakking en goede kwaliteit van onze producten. Als je in de toekomst meer nodig hebt of vragen hebt, staan we klaar om te helpen.