diamondpaintingforyou.com

85 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden243 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 mei 2023
diamondpaintingforyou.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Heldere communicatie. Snelle communicatie Afspraken worden nagekomen Snelle levering. Op website niet kunnen vinden dat bij kleinere afmetingen de kleurstelling kan afwijken. Na dit bespreekbaar gemaakt te hebben is er op een nette en snelle manier opgelost. Aangezien mijn zoon dit weekend gaat beginnen met het project kan er op dit moment nog geen foto gemaakt worden

5 jun 2023
Levertijd zou 1-3 dagen zijn, zitten nu al op 12 dagen…..

Beoordelingen voor diamondpaintingforyou.com

7 jul 2023
Ik kwam wat steentjes te kort en na het aangeven werden de missende steentjegratis opgestuurd. Hele mooie painting verder.
7 jul 2023
Bedankt voor uw positieve feedback! We vinden het jammer dat u wat steentjes tekort kwam, maar we zijn blij dat we dit hebben kunnen oplossen door de missende steentjes gratis naar u op te sturen. Het is belangrijk voor ons om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw bestelling en dat u alle benodigde materialen heeft om uw painting af te maken. We waarderen uw begrip en zijn blij dat u de painting verder als mooi heeft ervaren. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of verdere hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u verder te helpen. Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback en we hopen dat u veel plezier beleeft aan uw painting!
26 mei 2023
Zeer goede service en zeer snelle levering! Zeker een aanrader voor kwaliteit en vriendelijkheid! Ronduit TOP!!!
26 mei 2023
Dank u wel voor uw geweldige beoordeling! We zijn verheugd om te horen dat u zeer tevreden bent met onze service en snelle levering. Bij ons streven we ernaar om hoogwaardige producten en vriendelijke service te bieden aan onze klanten, en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Bedankt voor uw aanbeveling en uw vriendelijke woorden. We blijven ons best doen om u een topervaring te bieden. Als u in de toekomst nog vragen of hulp nodig heeft, staan we altijd voor u klaar. Nogmaals bedankt en we hopen u binnenkort weer van dienst te kunnen zijn!
27 aug 2023
Zoals altijd en zeer goede communicatie, en snelle levering. Doe zo voort. Jullie zijn supergoed bezig.
27 aug 2023
Dank je wel voor je vriendelijke woorden! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze communicatie en snelle levering. We blijven ons best doen om een geweldige ervaring te bieden aan onze klanten. Als je in de toekomst nog meer vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er altijd om je te helpen. Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!
26 mei 2023
Van eigen foto een diamantpainting laten maken...erg mooi en snelle levering. Zijn er blij mee
26 mei 2023
Wat geweldig om te horen dat u tevreden bent met de diamantpainting die van uw eigen foto is gemaakt! We streven ernaar om hoogwaardige en persoonlijke producten te leveren, en het is fantastisch om te horen dat u de resultaten mooi vindt. We zijn ook blij dat de levering snel en efficiënt was. Als u in de toekomst nog meer vragen heeft of hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar om u verder te helpen. Bedankt voor uw positieve feedback en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!
Goede kwaliteit,snelle bezorging. En zeer klantvriendelijkheid. Ook qua snelle reaktie
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent met de goede kwaliteit, snelle bezorging, klantvriendelijkheid en snelle reacties van Diamond Painting for you. Het lijkt erop dat ze zich inzetten om een uitstekende service te bieden aan hun klanten. Als er in de toekomst iets is waarvoor je mijn hulp nodig hebt of als je verdere feedback hebt om te delen, laat het me dan gerust weten. Veel plezier met je diamond painting-projecten en bedankt voor het delen van je positieve ervaring! 😊
je heeft het zo binnen en als je een vraag heeft dan krijg je netjes antwoord
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Dat is geweldig om te horen! Snelheid in levering en responsiviteit op vragen zijn beide belangrijke aspecten van goede klantenservice. Het lijkt erop dat Diamond Painting for you waarde hecht aan het bieden van een efficiënte en vriendelijke ervaring voor hun klanten. Als er in de toekomst nog iets is waarvoor je mijn hulp nodig hebt of als je meer feedback hebt om te delen, aarzel dan niet om contact op te nemen. Veel plezier met je diamond painting-projecten! 😊
Top service,goede kwaliteit. En snelle levering. Zou geen ander meer willen
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met de service van Diamond Painting for you! Top service, goede kwaliteit en snelle levering zijn zeker belangrijke factoren bij het kiezen van een winkel. Als je in de toekomst meer hulp nodig hebt of als er iets is waarover je met mij wilt praten, aarzel dan niet om contact op te nemen. Veel plezier met je diamond painting-projecten en bedankt voor het delen van je positieve ervaring! 😊
7 jul 2023
Contact vooraf aan de bestelling, vlotte levering. Keurig bedrijf!!
7 jul 2023
Dank u wel voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met het contact dat u voorafgaand aan uw bestelling heeft gehad en dat de levering vlot is verlopen. Bij ons hechten we veel waarde aan een goede communicatie en een soepele levering, en het is geweldig om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. We waarderen uw vriendelijke woorden over ons bedrijf en streven er altijd naar om een keurige en betrouwbare service te bieden. Als u in de toekomst nog meer vragen heeft of verdere hulp nodig heeft, staan we altijd voor u klaar. Nogmaals bedankt en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!
26 mei 2023

Kwaliteit en waar voor je geld

Goede en snelle levering met goede kwaliteit canvas en steentjes
26 mei 2023
Bedankt voor het benoemen van de aspecten kwaliteit en waarde voor uw geld. We streven ernaar om producten van hoge kwaliteit te leveren die voldoen aan de verwachtingen van onze klanten. We willen er ook voor zorgen dat onze producten een goede waarde bieden voor de prijs die u betaalt. Als u specifieke vragen heeft over de kwaliteit van onze producten of als u meer informatie wilt over de prijsstelling, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om u verder te helpen en ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop.
8 jul 2023
Źeer goed verzorgd snelle levering goede kwaliteit zeer tevreden
8 jul 2023
Dank u wel voor uw positieve feedback! We zijn verheugd om te horen dat uw bestelling zeer goed verzorgd was, dat de levering snel verliep en dat u tevreden bent met de goede kwaliteit van onze producten. We streven ernaar om de beste service en producten aan te bieden aan onze klanten, en het doet ons goed om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Als u in de toekomst nog meer vragen heeft of verdere hulp nodig heeft, staan we altijd klaar om u te helpen. Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!
29 mei 2023
mooie paintings en vriendelijke personen,goede service/levering
29 mei 2023
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn verheugd om te horen dat u tevreden bent met de mooie paintings en de vriendelijke service die u heeft ontvangen. Bij ons streven we ernaar om hoogwaardige producten te leveren en een vriendelijke en professionele service te bieden aan al onze klanten. Het doet ons goed te weten dat u tevreden bent met zowel de kwaliteit van onze paintings als de levering van uw bestelling. Als u in de toekomst nog meer vragen heeft of verdere hulp nodig heeft, staan we altijd voor u klaar. Nogmaals bedankt voor uw positieve woorden en we kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!
29 okt 2023
netjes ingepakt heel veilig en alles erbij geweldig gewoon
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Dat klinkt als een geweldige ervaring! Het is belangrijk dat bestellingen veilig worden ingepakt om ervoor te zorgen dat alles in goede staat aankomt, en het is goed om te horen dat je bestelling netjes was ingepakt en dat alle benodigde onderdelen aanwezig waren. Een soepele en zorgvuldige afhandeling van bestellingen draagt zeker bij aan een positieve winkelervaring. Als je in de toekomst meer wilt bestellen of vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen. Ze lijken klaar te staan om je verder te helpen. Veel plezier met je projecten en bedankt voor het delen van je positieve ervaring! 😊
27 mei 2023
Steeds een mooi afgeleverde painting en snelle levering.
27 mei 2023
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn verheugd om te horen dat u steeds tevreden bent met de geleverde diamant schilderijen en dat de levering snel verloopt. Bij ons doen we ons best om ervoor te zorgen dat onze producten van hoge kwaliteit zijn en dat ze zorgvuldig worden afgeleverd. Het is geweldig om te horen dat we aan uw verwachtingen voldoen. Als u in de toekomst nog meer schilderijen wilt bestellen of als u vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u van dienst te zijn. Bedankt voor uw positieve feedback en we kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!
op tijd geleverd keurig verpakt geenoeg steentjes
17 dec 2023
Fijn om te horen dat je bestelling op tijd is geleverd, keurig verpakt was, en dat er voldoende steentjes aanwezig waren! Een tijdige levering en zorgvuldige verpakking zijn belangrijk voor een goede winkelervaring, en het hebben van voldoende steentjes maakt je project natuurlijk veel aangenamer. Als er in de toekomst iets is waarvoor je mijn hulp nodig hebt of als je verdere feedback hebt om te delen, laat het me dan gerust weten. Veel plezier met je diamond painting-projecten! 😊
het is altijd netjes ingepakt en netjes bezorgd en snel
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Het is geweldig om te horen dat je bestellingen altijd netjes zijn ingepakt, tijdig worden bezorgd en dat je over de snelheid tevreden bent. Een goede verpakking en snelle levering dragen zeker bij aan een positieve winkelervaring. Als er iets specifieks is waarover je enthousiast bent of als je verdere vragen hebt, laat het me dan gerust weten. Veel plezier met je toekomstige diamond painting-projecten! 😊
8 jul 2023
vlotte levering en goede communicatie over het bestelde
8 jul 2023
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat de levering vlot verliep en dat u tevreden bent met de communicatie. Bij ons streven we ernaar om onze klanten op de hoogte te houden en een goede communicatie te bieden gedurende het hele proces. We begrijpen dat een vlotte levering en heldere communicatie belangrijk zijn voor een positieve winkelervaring. Als u in de toekomst nog meer vragen heeft of verdere hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u verder te helpen. Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!
13 aug 2023
Was onze eerste ervaring met dit bedrijf en was goed.
21 aug 2023
Bedankt voor het delen van uw ervaring! We zijn blij om te horen dat uw eerste ervaring met ons bedrijf goed is verlopen. We streven ernaar om aan de verwachtingen van onze klanten te voldoen en om een positieve ervaring te bieden bij elke bestelling. Als u in de toekomst nog meer vragen heeft of verdere hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u verder te helpen. Nogmaals bedankt en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!
27 mei 2023
Steeds een goede dienstverlening! Snelle levering!
27 mei 2023
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening en dat u de snelle levering waardeert. Bij ons streven we ernaar om een uitstekende klantenservice te bieden en ervoor te zorgen dat uw bestellingen zo snel mogelijk bij u worden afgeleverd. Als u in de toekomst nog meer vragen heeft of hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u verder te helpen. Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback en we kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!
ze zijn vriendelijk en je krijgt altijd antwoord
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Dat klinkt als uitstekende klantenservice! Het is geweldig om te horen dat je vriendelijk behandeld wordt en altijd snel antwoord krijgt van Diamond Painting for you. Goede communicatie is cruciaal voor een positieve winkelervaring. Als er nog andere manieren zijn waarop ze je ervaring kunnen verbeteren of als je specifieke feedback hebt, voel je vrij om het te delen. Als je verder nog vragen hebt of ergens mee geholpen moet worden, sta ik tot je beschikking! 😊
Correcte en snelle levering en communicatie
23 dec 2023
Dat klinkt als een geweldige ervaring! Correcte en snelle levering, samen met goede communicatie, zijn essentieel voor een positieve winkelervaring. Het lijkt erop dat Diamond Painting for you zich inzet voor uitstekende klantenservice. Als er in de toekomst iets is waarvoor je mijn hulp nodig hebt of als je verdere feedback hebt om te delen, aarzel dan niet om contact op te nemen. Veel plezier met je diamond painting-projecten! 😊