diamondpaintingforyou.com

85 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden243 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 mei 2023
diamondpaintingforyou.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Heldere communicatie. Snelle communicatie Afspraken worden nagekomen Snelle levering. Op website niet kunnen vinden dat bij kleinere afmetingen de kleurstelling kan afwijken. Na dit bespreekbaar gemaakt te hebben is er op een nette en snelle manier opgelost. Aangezien mijn zoon dit weekend gaat beginnen met het project kan er op dit moment nog geen foto gemaakt worden

5 jun 2023
Levertijd zou 1-3 dagen zijn, zitten nu al op 12 dagen…..

Beoordelingen voor diamondpaintingforyou.com

26 mei 2023
het is snel geleverd en ziet er netjes uit
26 mei 2023
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat uw bestelling snel is geleverd en dat alles er netjes uitziet. Bij ons streven we ernaar om een snelle en zorgvuldige levering te bieden, zodat onze klanten tevreden zijn met hun aankoop. Als u in de toekomst nog vragen heeft of hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u verder te helpen. Nogmaals bedankt en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!
Mooi en goed materiaal, ook goed verpakt.
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Wat geweldig om te horen dat je tevreden bent met zowel de kwaliteit van het materiaal als de verpakking bij Diamond Painting for you! Een goede kwaliteit van materialen en zorgvuldige verpakking zijn zeker belangrijk voor een positieve winkelervaring. Als er nog iets specifieks is waarover je enthousiast bent of als je verdere vragen hebt, laat het me dan gerust weten. Veel plezier met je diamond painting-projecten! 😊
26 mei 2023
het ziet er goed uit en snel geleverd
26 mei 2023
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling en dat het er goed uitziet. We streven ernaar om onze producten van goede kwaliteit te leveren en ze op een snelle en efficiënte manier bij onze klanten te krijgen. Als u in de toekomst nog vragen heeft of hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u van dienst te zijn. Nogmaals bedankt en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!
5 okt 2023

Ben tevreden over jullie producten. Doe zo verder.

Ben tevreden over jullie producten
5 okt 2023
Bedankt voor je vriendelijke woorden! Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent met de producten van Diamond Painting for you. We zullen ons best blijven doen om kwaliteitsproducten en service te leveren. Als je in de toekomst meer vragen hebt of meer wilt bestellen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn hier om te helpen. Veel plezier met je diamond painting
7 jul 2023
Snelle reactie, en snelle levering
7 jul 2023
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze snelle reactie en snelle levering. Bij ons doen we ons best om onze klanten zo snel mogelijk te helpen en hun bestellingen op tijd af te leveren. We begrijpen dat een snelle service belangrijk is en we waarderen uw opmerkingen hierover. Als u in de toekomst nog vragen heeft of verdere hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u verder te helpen. Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!
Snelheid en contact over ontwerp.
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent over de snelheid en het contact met betrekking tot het ontwerp bij Diamond Painting for you. Snelle service en goede communicatie zijn belangrijke aspecten van een positieve winkelervaring. Als er nog meer manieren zijn waarop het bedrijf je ervaring kan verbeteren, aarzel dan niet om het hen te laten weten. Als je verdere vragen hebt of hulp nodig hebt, sta ik ook tot je beschikking! Veel plezier met je diamond painting-projecten! 😊
Mooie painting en netjes verpakt
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Dat is geweldig om te horen! Een mooie painting en een zorgvuldige verpakking dragen zeker bij aan een positieve winkelervaring. ben je van harte welkom om eventuele verdere feedback te delen of als er specifieke zaken zijn waar je aandacht aan wilt besteden. Als er iets is waar ik mee kan helpen, laat het me dan gerust weten!
Snelle levering goed materiaal
7 jul 2023
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn verheugd om te horen dat u tevreden bent met de snelle levering en de kwaliteit van het materiaal dat u heeft ontvangen. Bij ons streven we ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk af te leveren en om hoogwaardige materialen te leveren, zodat u het beste resultaat kunt behalen met uw project. Mocht u in de toekomst nog meer vragen hebben of verdere hulp nodig hebben, staan we altijd klaar om u te helpen. Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!
26 mei 2023
Super snel en super service
26 mei 2023
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met zowel de snelle levering als de service die u hebt ontvangen. Bij ons streven we ernaar om onze klanten een geweldige ervaring te bieden, zowel qua snelheid als klantenservice. Als u in de toekomst nog vragen heeft of verdere hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u verder te helpen. Nogmaals bedankt en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!
Altijd veilig verpakt.
26 mei 2023
Bedankt voor uw opmerking! We zijn blij om te horen dat uw bestelling altijd veilig verpakt is. Bij ons hechten we veel waarde aan het zorgvuldig verpakken van onze producten om ervoor te zorgen dat ze veilig bij onze klanten aankomen en in goede staat verkeren. Als u in de toekomst nog vragen heeft of hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u verder te helpen. Nogmaals bedankt en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!
Goede service
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent met de service van Diamond Painting for you! Goede service is essentieel voor een positieve winkelervaring, we doen ons best om aan je verwachtingen te voldoen. Als er iets specifieks is waarover je enthousiast bent of als er nog andere zaken zijn waar ik je mee kan helpen, laat het me dan gerust weten. Veel plezier met je projecten en bedankt voor het delen van je positieve ervaring! 😊
Communicatie
26 mei 2023
Bedankt voor uw reactie, maar het lijkt erop dat u het woord "communicatie" heeft vermeld zonder verdere context. Kunt u wat specifieker zijn over welk aspect van communicatie u graag feedback zou willen geven of waar u vragen over heeft? We willen graag zorgen voor een duidelijk en effectief communicatieproces, dus alle informatie die u kunt verstrekken zou nuttig zijn.
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Dank je wel voor je waardering met 5 sterren! Als er in de toekomst iets is waarvoor je mijn hulp nodig hebt of als je meer feedback hebt, laat het me dan gerust weten. Veel plezier met je diamond painting-projecten en bedankt voor je positieve feedback! 😊
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Bedankt voor je beoordeling met 5 sterren! Als er nog meer manieren zijn waarop ik je van dienst kan zijn of als je specifieke feedback hebt, laat het me dan gerust weten. Ik waardeer je positieve feedback en wens je veel plezier met je diamond painting-projecten! 😊
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Bedankt voor je waardering met 5 sterren! Als er verder nog iets is waar ik je mee kan helpen of als je specifieke feedback hebt, laat het me gerust weten. Ik wens je veel plezier met je diamond painting-projecten! 😊
7 okt 2023
7 okt 2023
Bedankt voor je waardering met 5 sterren! We waarderen je positieve feedback en zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Als je in de toekomst nog meer vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er altijd om je te assisteren. Nogmaals bedankt en we hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!
25 jul 2023
25 jul 2023
Bedankt voor uw positieve waardering met 5 sterren! We waarderen uw steun en zijn blij dat u tevreden bent met onze service. Als u in de toekomst nog vragen heeft of hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er altijd om u van dienst te zijn. Nogmaals bedankt en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!
8 jul 2023
Bedankt voor uw positieve beoordeling en waardering met 5 sterren! We waarderen uw steun en zijn blij dat u tevreden bent met onze service. Als u in de toekomst nog vragen heeft of hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u verder te helpen. Nogmaals bedankt en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!
7 jul 2023
Bedankt voor uw beoordeling en waardering met 5 sterren! We zijn blij dat u tevreden bent met onze service. Als u in de toekomst nog vragen heeft of verdere hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er altijd om u van dienst te zijn. Nogmaals bedankt en we waarderen uw support!