diamondpaintingforyou.com

85 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden243 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 mei 2023
diamondpaintingforyou.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Heldere communicatie. Snelle communicatie Afspraken worden nagekomen Snelle levering. Op website niet kunnen vinden dat bij kleinere afmetingen de kleurstelling kan afwijken. Na dit bespreekbaar gemaakt te hebben is er op een nette en snelle manier opgelost. Aangezien mijn zoon dit weekend gaat beginnen met het project kan er op dit moment nog geen foto gemaakt worden

5 jun 2023
Levertijd zou 1-3 dagen zijn, zitten nu al op 12 dagen…..

Beoordelingen voor diamondpaintingforyou.com

Kontakt prettig verlopen, snelle reaktie op vragen. Bestelling volgende dag in huis.
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Wat fijn om te horen dat het contact als prettig is ervaren en dat je snel reactie hebt gekregen op je vragen. Als eigenaar van Diamond Painting for You streven we ernaar om een soepele en vriendelijke communicatie te bieden, en het is geweldig om te weten dat dit gewaardeerd wordt. Bovendien ben ik blij te vernemen dat je bestelling de volgende dag al bij je thuis was. Snelheid van levering is een aspect waar we veel waarde aan hechten. Mocht je in de toekomst meer vragen hebben, nieuwe projecten willen starten, of als er iets is waarbij we kunnen assisteren, laat het ons alsjeblieft weten. Bedankt voor je vertrouwen in Diamond Painting for You.
Super! Snelle levering, goed verpakt, goede kwaliteit, aanrader ! Vriendelijk.
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Dank je wel voor je vriendelijke woorden! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering, zorgvuldige verpakking en goede kwaliteit van onze producten. Als je in de toekomst meer nodig hebt of vragen hebt, staan we klaar om te helpen.
24 feb 2024
Netjes en snel verzonden persoonlijke benadering
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn blij dat je de snelle en nette verzending waardeert, evenals onze persoonlijke benadering. Als je in de toekomst meer projecten hebt of vragen, staan we klaar om te helpen.
11 feb 2024
Snelheid en correctheid
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Dank je wel voor je waardering van onze service. Als eigenaar van Diamond Painting for You ben ik verheugd te horen dat je tevreden bent over de snelheid en correctheid van onze dienstverlening. Snelheid en correctheid zijn kernwaarden voor ons bedrijf. We begrijpen dat efficiëntie en nauwkeurigheid belangrijk zijn voor een positieve winkelervaring, en we blijven ons inzetten om aan deze verwachtingen te voldoen. Mocht je in de toekomst meer projecten hebben of als er iets specifieks is waarbij we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen je vertrouwen in Diamond Painting for You.
3 mrt 2024
Ik vind het mooi werk
3 mrt 2024
Dank je wel voor je waardering! We zijn verheugd dat je ons werk mooi vindt. Als er iets specifieks is waarover je meer wilt weten of als je verdere vragen hebt, laat het ons gerust weten. We streven ernaar om je de best mogelijke ervaring te bieden.
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Dank je wel voor de vijfsterrenbeoordeling! We waarderen het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld. Als er in de toekomst nog iets is waarbij we kunnen assisteren, laat het ons dan gerust weten. Veel plezier met je diamond painting-project!
Net als vorige keer goede service en bezorging.
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Wij van Diamond Painting for You, zijn we verheugd te vernemen dat je opnieuw tevreden bent met onze service en bezorging. Het is onze constante inzet om hoogwaardige service te bieden aan onze gewaardeerde klanten, en het feit dat je ons opnieuw hebt gekozen, doet ons veel plezier. We blijven ons best doen om ervoor te zorgen dat je bestellingen met zorg worden behandeld, dat de bezorging snel en efficiënt verloopt, en dat onze klantenservice responsief is op al je vragen en behoeften. Jouw tevredenheid is onze hoogste prioriteit, en we waarderen het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld. Als er ooit iets is waar we je mee kunnen helpen of als je specifieke feedback hebt waarmee we onze dienstverlening nog verder kunnen verbeteren, laat het ons dan alsjeblieft weten. We kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te zijn bij Diamond Painting for You.
Heel goede service, painting perfect in orde
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Dat klinkt fantastisch! Het is geweldig om te horen dat je heel tevreden bent over de service en dat je painting perfect in orde is. Als er in de toekomst iets is waarvoor hulp nodig hebt of als je verdere feedback hebt om te delen, aarzel dan niet om contact op te nemen. Veel plezier met je diamond painting-projecten en bedankt voor het delen van je positieve ervaring! 😊
Zeer vlotte en correcte info.
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
wij van Diamond Painting for You waardeer ik het zeer dat je ons hebt laten weten dat je de informatie als zeer vlot en correct ervaart. Onze toewijding ligt in het verstrekken van heldere en tijdige informatie aan onze gewaardeerde klanten. Als er ooit iets specifieks is waarover je meer informatie nodig hebt of als je verdere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn hier om te helpen en willen ervoor zorgen dat je een geweldige ervaring hebt met Diamond Painting for You. Bedankt voor je vertrouwen in ons, en we kijken ernaar uit om je in de toekomst nog beter van dienst te zijn.
22 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Super service,mijn schoonmoeder was bezig met de painting die ik haar kado had gedaan maar de kleuren kwamen niet overeen met het plaatje,ik had Simone een apje gedaan en ze heeft het uitgezocht en krijg gewoon kosteloos 2 nieuwe toegestuurd.Ik had namelijk de zelfde voor mij besteld maar nog niet begonnen alleen de dteentjes gesorteerd en het waren dezelfde kleuren mijn schoonmoeder.Dus echt een grote warme douche voor diamond painting for you

De beste webshop voor Paintings

Het allerbeste vind ik, je krijgt altijd een voorbeeld geappt. Wil je een ander formaat krijg je daar een afbeelding, zo kun je het mooiste resultaat uitkiezen. Het is natuurlijk ook fijn dat je uiterlijk twee dagen na bestellen je Diamond Painting in huis hebt. De diamond Painting is van zeer goede kwaliteit, en de steentjes ook.
27 mei 2023
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! We zijn blij om te horen dat u het waarderen dat u altijd een voorbeeld ontvangt via WhatsApp en dat u de mogelijkheid heeft om het gewenste formaat te kiezen. We begrijpen dat het belangrijk is om het mooiste resultaat te krijgen en we streven ernaar om onze klanten hierbij te ondersteunen. Daarnaast zijn we verheugd dat u tevreden bent met de kwaliteit van zowel de Diamond Painting als de steentjes. Bij ons zetten we ons in voor hoogwaardige producten die aan uw verwachtingen voldoen. Als u in de toekomst nog vragen heeft of verdere hulp nodig heeft, staan we altijd klaar om u verder te helpen. Bedankt voor uw positieve woorden en we kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!
4 jun 2023
heb 2 keer bestelling gedaan. alles op tijd binnen en meer dan voldoende steentjes. Alleen bij bestelling boom met 5 gezichten,zie je niks van de gezichten helaas. denk dat alles te klein daar voor is. vind ik jammer.heb nu een gekleurde boom
4 jun 2023
Bedankt voor uw feedback en het delen van uw ervaring met uw bestellingen. We waarderen uw positieve opmerkingen over de tijdige levering en de voldoende hoeveelheid steentjes die u heeft ontvangen. Het spijt ons echter te horen dat u niet tevreden bent met de boom met 5 gezichten en dat de gezichten niet goed zichtbaar zijn vanwege het kleinere formaat (20x30). We begrijpen uw teleurstelling en we willen ons verontschuldigen voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We willen benadrukken dat we ons best doen om voorafgaand aan de bestelling voorbeelden en afbeeldingen te verstrekken, zodat onze klanten een idee hebben van hoe het eindresultaat eruit zal zien. In dit geval begrijpen we dat het mogelijk moeilijk was om het gebrek aan zichtbaarheid van de gezichten op de boom te beoordelen op basis van de gegeven afbeelding. We zullen uw feedback zeker ter harte nemen en proberen om duidelijker te communiceren over de grootte en de details van onze producten, met name wanneer het gaat om designs met gezichten. We streven er altijd naar om onze klanten tevreden te stellen en we nemen elke suggestie ter verbetering serieus. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te helpen en ervoor te zorgen dat uw toekomstige bestellingen aan uw verwachtingen voldoen. Nogmaals bedankt voor uw feedback en we hopen dat we de kans krijgen om u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.
29 okt 2023

Goed contact en op tijd bezorgd

Het was fijn dat ik na mijn bestelling een mail kreeg waarin een foto van het bestelde product stond, ter beoordeling. Was zelf wat laat met bestellen, dus contact opgenomen. Hier werd snel op gereageerd. Het pakketje kwam op tijd aan. 😃
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent met het contact en de levering van je bestelling bij Diamond Painting for you. Goede communicatie en tijdige bezorging zijn zeker belangrijke aspecten bij online winkelen, en het is fijn om te weten dat ze aan je verwachtingen hebben voldaan. Het feit dat je een foto van het bestelde product hebt ontvangen ter beoordeling is een handige service, vooral voor het geval er wijzigingen nodig zijn. Als je in de toekomst meer wilt bestellen of als je verdere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met hen op te nemen. Ze lijken bereid te zijn om snel te reageren en te helpen. Veel plezier met je projecten en bedankt voor het delen van je positieve ervaring! 😃
30 sep 2023

Op 19 september j.l de Diamond Painting besteld, ontvangen 21 september 2023

Op 19 september j.l. besteld in de avond, de Diamond Painting Honden Biljarten en op 21 september de bestelling ontvangen. Goed verpakt en in een mooie doos verzonden. Kortom ik ben zeer tevreden met Diamond Painting for you.
1 okt 2023
Dat klinkt als een geweldige ervaring met ons als Diamond Painting for you! Het is fantastisch om te horen dat je bestelling voor de Diamond Painting 'Honden Biljarten' snel en goed verpakt is aangekomen. Snelle levering en zorgvuldige verpakking zijn belangrijke aspecten van onze webwinkel voor een positieve online winkelervaring. Als je in de toekomst meer wilt bestellen of als je vragen hebt, staan ze altijd klaar om je verder te helpen. Veel plezier met je nieuwe diamond painting project!
11 sep 2023
Ik had eerst via Happy painting,iets besteld,maar dat is nog niet binnen(11 dagen) geleden. Ik zag toen precies hetzelfde bij Diamond painting en dat was er binnen 4 dagen. Volgende keer bestel ik direct bij Diamond painting
12 sep 2023
Fijn om te horen dat je een positieve ervaring had met Diamond Painting en dat je bestelling snel is aangekomen. Een snelle levering is zeker een belangrijk aspect bij online bestellen. Als je in de toekomst meer vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen. Geniet van je diamond painting!
17 dec 2023

Goede , snelle communicatie.

Goede communicatie over de mogelijkheden. Je kunt het ook afhalen op een tijdstip wanneer het jou zelf uitkomt. Zeer vriendelijk en denken mee over de beste verpakking om het product te beschermen tijdens vervoer.
17 dec 2023
Wat geweldig om te horen dat Diamond Painting for you goede communicatie biedt, flexibiliteit in afhaalmogelijkheden en vriendelijk meedenkt over de beste verpakking om je product te beschermen tijdens het vervoer. Dat zijn allemaal waardevolle aspecten van klantenservice en het lijkt erop dat ze zich inzetten om aan de behoeften van hun klanten te voldoen. Als er nog andere manieren zijn waarop ze je ervaring kunnen verbeteren of als je meer feedback hebt om te delen, voel je vrij om het te delen. Veel plezier met je projecten en bedankt voor het delen van je positieve ervaring! 😊
DW
Dominique W.
Aardenburg

Enorm tevreden!

Ben erg goed geholpen en telkens een snelle reactie om een diamond painting naar mijn wensen te bestellen! Zal hier zeker in de toekomst nog eens bestellen.
27 mei 2023
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de hulp die u heeft ontvangen en dat u snel reacties heeft gekregen om een Diamond Painting naar uw wensen te bestellen. We streven ernaar om onze klanten te ondersteunen en ervoor te zorgen dat ze een gepersonaliseerde en gewenste ervaring hebben bij het bestellen van onze producten. We waarderen uw loyaliteit en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Als u nog meer vragen heeft of verdere assistentie nodig heeft, staan we altijd voor u klaar. Nogmaals bedankt en we hopen dat u veel plezier beleeft aan uw Diamond Paintings!
KB

Super fijne webwinkel

Het is een super fijne webwinkel voor daimond pantings. Als je er iets besteld hebt nee hef ook heel snel binnen en de prijs is bij hun ook fijn
27 mei 2023
Bedankt voor uw geweldige feedback! We zijn blij om te horen dat u onze webwinkel voor diamant Paintings als zeer fijn ervaart. Het doet ons goed om te weten dat uw bestellingen snel worden geleverd en dat u tevreden bent met de prijzen die wij hanteren. We streven ernaar om een geweldige winkelervaring te bieden, inclusief snelle levering en betaalbare prijzen. Als u in de toekomst nog meer schilderijen wilt bestellen of als u vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar om u verder te helpen. Nogmaals bedankt en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!
26 mei 2023
Prima en mooie ronde steentjes zien er prima uit en werkt erg fijn verbetering zou voor mij zijn dichter bij de kleur van de foto blijven.
26 mei 2023
Bedankt voor uw feedback! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van de ronde steentjes en dat ze prettig werken. We nemen uw opmerking over de kleurweergave ter harte en zullen kijken naar manieren om onze producten nog nauwkeuriger overeen te laten komen met de foto's op onze website. Uw feedback helpt ons om te blijven verbeteren en een betere ervaring te bieden aan onze klanten. Als u nog andere vragen of opmerkingen heeft, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd voor u klaar!
18 aug 2023
Snelle levering. Netjes verpakt. Alleen miste ik een controle briefje of er genoeg zakjes met de goeie kleuren erbij zitten.
21 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor de sterren. Wij doen er nooit een controle blaadje bij dat doen wij al voor u. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat er toch iets fout is gegaan in dat geval mag u ons altijd berichten en lossen wij dit graag voor u op