STAS picture hanging systems - stas.nl- Logo - Beoordelingen

STAS picture hanging systems - stas.nl

422 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.265 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 jun 2021
STAS picture hanging systems - stas.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 jan 2024
Wij hebben een Stas multirail met verlichting gekocht. Dit hebben we gedaan bij een officieel verkooppunt omdat een beetje advies wel handig is om te weten hoe en wat. Als je een klein beetje handig bent kan je het zelf monteren. Het resultaat is super netjes geworden. Foto's aan de muur en de kast worden mooi uitgelicht. Een sieraad in huis. Fam. Hallema Mijnsheerenland

De manier om de klemmen in gipswanden te tikken is onhandig. Ook gaat het bevestigen van de rails voor gipswanden niet intuïtief. Ik heb twee keer klemmen gehad waarvan de pootjes ombogen bij hameren en dan afbraken bij terugbuigen. Dus een extra klem per doosje bevestigingsmateriaal zou heel handig zijn. Ook is niet duidelijk dat bij het bevestigingsmateriaal al een hamer-hulpstuk zit. Ik kocht er nu voor niks eentje bij omdat ik dat niet wist.

Beoordelingen voor STAS picture hanging systems - stas.nl

Doet wat t moet doen.
Zeer snelle levering
Prima service
LW
30 mrt 2024
30 mrt 2024
Het hele process van bestellen tot aan leveren was perfect. De producten zijn goed en zeer netjes verpakt en komen met individuele instructies. Alle benodigdheden voor het installeren van de rails zijn aanwezig en van goede kwaliteit. Eenvoudige montage. Het hele rail systeem voelt solide aan. Uit eigen ervaring adviseer ik wel een bevestigingspunt per 50 cm en sowieso op allebei de uiteinden. Dit ivm met doorhangen.

Goede service en vakkundige installatie

We hebben makkelijk een afspraak kunnen maken en laten monteren door Stas zelf. Wat een geweldig product, we hebben het door ons gehele.appartement heen. Zo kunnen we makkelijk schuiven met wand decoratie, klokken enzovoort zonder ook maar één gaatje in de muur. Dank voor de geweldige service en de super vriendelijke en vakkundige monteur.

Goed!

De rail op de knopjes klikken ging best moeilijk Aan de andere kant nu weet je zeker dat het goed vast zit Ik heb de zwaardere rail en hangers genomen omdat ik een grote spiegel wilde ophangen. En dat is gelukt!
16 mrt 2024
Verpakking en communicatie verbeteren, bij aankomst met rails in de verpakking gaat er ergens iets mis. Gelukkig waren alle componenten nog wel in de verpakking aanwezig. Wat sterker karton misschien?

Makkelijk.

Het was even zoeken naar het type rails in de voor ons nieuwe woning. De bouwmarkt bood geen oplossing. Internet wel. Snel geleverd. Handig systeem.