Lucardi Juwelier Amersfoort

105 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden187 beoordelingen in totaal

28 okt 2023
In eerste instantie wilde ik een ketting die onder mijn huidige ketting (hanger met kruisje) zou vallen qua lengte. Alleen omdat mijn huidige al zo lang was van zichzelf moest deze nieuwe ketting erg lang worden waardoor hij erg smal zou gaan vallen. Dankzij het oprecht eerlijke advies van de verkoopster toch besloten om een kortere te nemen, met in mijn achterhoofd nog het idee dat ik mijn huidige ketting altijd nog zou kunnen verkorten of een kortere aan zou kunnen schaffen. Dit is het fijne eerlijke advies wat ik nodig had, anders had ik misschien wel de verkeerde keuze gemaakt. Daarna had de verkoopster mij ook nog attent gemaakt op een extra korting als ik mij aan zou melden voor een klantenkaart. Dit was ter plekke binnnen een minuut geregeld. Superfijn natuurlijk Al met al een zeer fijne ervaring. Ik zou hier zeker terugkomen als ik nog iets nodig zou hebben.

Er waren 3 medewerkers aanwezig in de winkel. Goeiemiddag zeggen was al teveel moeite. Ze hadden het luidruchtig over de nieuwe stagiaires die waren aangenomen en hoe ze het deden. Toen ik eindelijk werd geholpen bleven ze doorkletsen zelf terwijl ik wilde afrekenen. Al met al heel onbeleefd de 3 dames die er waren...

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Amersfoort

17 apr 2024

Uitstekende service

Ik kwam vlak voor sluitingstijd binnen en de dame hielp me erg goed met een nieuw horloge en een batterij vervangen van een oud horloge dat ik had meegebracht. Toen ik mij excuseerde voor dat ik zo laat was, en dat ze vast en zeker wel zouden sluiten, zei zij dat ze dit absoluut geen probleem vond. Klasse!
16 dec 2023
Mooie, betaalbare sieraden en het personeel is erg klantvriendelijk. Mijn dochter is erg blij met haar tweede gaatje in haar oren en bijbehorende oorbellen. De andere oorbel op de foto kreeg ze voor haar verjaardag en daar was ze ook heel blij mee!
18 okt 2023

geld terug

Ik had pas een armbandje gekocht daar als cadeautje. Hij was net te groot dus gingen we nr de winkel om te kijken of ze die ook wat kleiner hadden if iets anders leuks. Hellaas niks gevonden en geld terug gevraagd. Ging heel makkelijk en snel
2 jun 2023
Ik heb een kleine ring maat meestal het is voor mij moeilijk om te vinden Die dag dat ik bij lucardi kwam vond ik gelijk een mooie ring van 9 karaat En ben zo blij gelijk gekocht een mooie herinnering voor mijn eerste salaris dit jaar 😁
6 sep 2023

Top winkel en service!

Fijne overzichtelijke winkel met ruime looppaden en kundige verkoopsters. Ook heel blij met de service om een sieraad eventueel op maat te laten maken. Ga zeker nog meer sieraden kopen!
2 jun 2023
De dame die ons hielp nam alle tijd. Zelf al een keer eerder alleen wat gekocht. Ook daar werdt veel tijd in gestoken. Fijne winkel en personeel meer als oké. 👍
16 nov 2023
In de winkel werd ik vriendelijk maar niet opdringerig geholpen, wat ik fijn vind is dat ze goed luisterde voor wie het was, zodat ik een goede keus kom maken
3 dec 2023
brede selectie aan juwelen. zelf wat gezocht voor sollicitatie destijds en er werd goed meegedacht door verkopers. Internet mogelijkheid zou fijn zijn.
2 jul 2023
Het personeel is echt vriendelijk! De prijs en de kwaliteit zijn erg goed en ben hier tevreden mee. Ik haal regelmatig leuke sierraden voor mijn moeder.
10 okt 2023
Een vriendelijke mevrouw Ze had het druk, eerst gaatjes schieten terwijl ze alleen in de winkel stond, goed geholpen, prima dus
16 jul 2023
Goede hulp, de medewerker dacht goed mee over de eerste horloge van mijn dochter! Ze nam de tijd om samen iets moois te vinden!
23 dec 2023
Ondanks de drukke feestdagen, behoorlijk snel gegaan. Leuke kortingen, maakt het zoveel leuker om bij Lucardi te shoppen.
5 okt 2023
Geduld en een vriendelijke verkoopster hielp mij uitzoeken en gaf mij goed advies. Ga zeker weer eens terug.
23 sep 2023
Werd netjes geholpen al moest ik zelf wel hulp vragen ze waren te druk ingesprek maar verder ok..
LB

Super!

Onwijs fijn geholpen door de medewerkster. Een account aangemaakt zo kreeg ik direct 10% korting.
Fijn dat wat online werd gevonden in het assortiment ook echt in de winkel aanwezig was
24 mei 2023

Bij Lucardi gevonden. !!

Eindelijk ketting(en) gevonden, waarnaar ik lang zocht. Heel vriendelijk personeel.
4 jul 2023
De service die de dames verleende ben ik heel blij mee! Eerlijk en oprecht.
Snel en vriendelijk geholpen 4 dingen geregeld in een kwartiertje
30 jul 2023

Klasse winkel

Artikel geruild en zeer netjes en correct geholpen door medewerkster