Lucardi Juwelier Beek

210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden367 beoordelingen in totaal

Het winkelpersoneel was erg vriendelijk in Beek in tegenstelling tot filiaal Heerlen. Zaterdag in Heerlen geweest en zo onbeschoft geholpen. Wilde ringentjes passen, ik moest eerst 5 min wachten tot een privé gesprek klaar was ik wilde graag ringen passen. Mw haalde ringen uit de vitrine. Mocht het doosje en de ringen niet aanraken en moest de ringen maar van “ver af bekijken” toen het prijskaartje van een ring iets omhoog wilde halen om de ring te kunnen bekijken trok Mw weer de ringenbox weg, het ten slotte fluweel! De ringen die ik wilde passen kreeg ik niet want was mijn maat niet en de rest was niet op voorraad zoals online wel aangegeven stond. Na een aantal minuten discussiëren zijn we weg gelopen en kregen we de opmerking “nou lekker dan ben ik al die tijd bezig met jullie en jullie kopen niet eens iets” het was vernederend en écht onbeschoft! In Beek zijn we meer dan goed geholpen, mw zelfs geholpen met een klantenkaart, erg vriendelijk dus Beek krijgt wel een dikke 10 van mij! De beoordeling zal ik ook invullen naar de service van Beek en niet Heerlen!

24 feb 2024
Professioneler personeel, die niet tussendoor met andere dingen/klanten bezig zijn..we hadden bijna de verkeerde ringen gekregen, hopelijk dat we over 4 weken de juiste , passende ringen ontvangen. Laat ons menner worden om 10% korting te krijgen en blijkt dan niet te gelden op trouwringen, slogan is altijd 10% ! Dus niet !

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Beek

RJ
Ria J.
Heerlen

Kerstcadeaus

Goede uitleg.... En het liefst in alle winkels een graveermachine... want nu moesten we voor de kerstcadeaus geregeld en gegraveerd te krijgen uiteindelijk in totaal 5x op en neer ca 25 km per keer rijden om het geregeld te krijgen ...
17 sep 2023

Hele fijne bekwame medewerker

Hele fijne medewerker, die bekwaam over kwam. Ze heeft me goed geholpen en ook nog geactiveerd om nog even te wachten met het 4de gaatjes in bijde oren te laten schieten, als het 3de gaatjes aan het nieuwe sieraad waren gewend.
22 okt 2023
Vandaag hele mooie oorbellen gekocht bij Lucardi ! En door member te worden kreeg ik nog 10% korting harstikke fijn! Ik zal mijn volgende sieraad ook hier kopen harstikke mooie sieraden verkoopt Lucardi!
Goede bediening correct De prijs kaartjes waren misleidend omdat de halsketting en de oorbelletjes op het zelfde kaartje zaten dat geprijsd was aan kassa bleek dit alleen voor de halsketting tezijn
20 sep 2023
Heel goed geholpen!! Kwam voor een ketting die alleen nog in de vitrine lag. De verkoopmedewerkster heeft me meteen geholpen en de ketting aan mij verkocht. Ben heel blij met mijn aankoop
JD
Jose D.
Spaubeek
2 nov 2023
Eigenijk hoef voor mij niks te veranderen. De winkel is gezellig, het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam .Tevens is jullie collectie mooi en leuk, dus voor ieder wat wils
21 nov 2023
Personeel heeft 2 paar oorbellen naar de winkel laten " komen" omdat ik ze graag wilde " zien " Binnen 2 dagen bericht dat ze er waren en ik zonder verplichtingen kon komen kijken.
16 dec 2023

Top service

Onze dochter van 9 werf geholpen door een van jullie medewerkers. Mooi om te zien hoe ze haar lieten kiezen en adviseerden. Ze liep stralend naar buiten. Jullie zijn goud waard!
31 mei 2023
Vandaag weer een mooie armband gekocht voor mijn mannetje 27 jaar getrouwd samen met de verkoopster een passende armband gekocht voor bij die van vorig jaar. Goede service!
5 sep 2023

Top service

Uiterst tevreden over de geboden service van verkoopster. Ze nam ruim de tijd om alles te laten zien en uit te leggen. Ook de oorbellen schieten gebeurde vakkundig
28 jul 2023

Ik kreeg fijn advies over mijn vraag, goed geholpen dus! Daarnaast haal ik over het algemeen al mijn sierraden bij Lucardi. Altijd tevreden over het materiaal.
8 nov 2023
De medewerker wees ons waar alles lag en zij dat we rustig konden kijken en als we een vraag hadden haar konden roepen. Ze heeft ons goed geholpen.
Vriendelijke behulpzame verkoopster die heel geduldig mij verschillende armbanden liet passen en goede advies gaf zonder zich op te dringen.
CS
Claudia S.
Schimmert
Het was erg druk in de winkel maar het fijne was dat de medewerksters toch alle tijd en beleefd bleef , dat zie je wel eens anders helaas
De manier waarop de verkoopster het aan ons presenteerde. Ze liet ons verschillende sieraden passen en hadden er een goed gevoel bij.
22 okt 2023
Ondanks dat het erg druk was,nam de medewerkster de tijd om de gekochte oorbellen bij mijn kleindochter in te doen,super service!!!!

Fijne medewerkster

De medewerkster die mij hielp, was erg kundig in het uitleggen van haar vakgebied. Zo kon ze mij goed helpen om een keuze te maken.
23 dec 2023
Vriendelijk personeel! Prima service door tijdens drukte onderscheid te maken tussen verkooppersoneel en een collega in de winkel.
HG
henk g.
geleen
29 jun 2023
Lucardi in de Makado in Beek is een fijne zaak. Vriendelijk en behulpzaam personeel, en ruime keuze tegen betaalbare prijzen.
22 nov 2023
Leuke verkoopster minder dat er 2€ betaald moet worden voor een doosje bij aankoop. Dat vind ik echt te ver gaan.