modelwereld.eu

176 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.240 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 jun 2019
modelwereld.eu voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 jun 2023
Een bijzonder uitgebreid assortiment op allerlei gebied en de mogelijkheid tot afhalen op locatie vind ik geweldig. Jammer dat de meeste modellen die ik de prijs waard vind uitverkocht zijn en dat wat overblijft schreeuwend duur is. Ook de mogelijkheid om een stuk -of zoekgeraakt onderdeel te kunnen nabestellen heeft bij mij nog nooit succes gehad.

20 apr 2024
I have basically had the same experience as the other 1-star reviews. I have never received my order and I have experienced very little interest from ModelWerelds side to answer any mails. After not receiving any information two weeks after my purchase I asked about status of the order several times over a period of about a month but got absolutely no response. Only after writing that I would give them a 1-star review did I get a response stating that my order had been sent but that I had not been home to receive it, so it had been returned to Modelwereld. This was supposed to be backed up by tracking info (why did I not receive that in the first place?). However, from the tracking info I could see that the order had been sent to a completely wrong address. I told ModelWereld this and asked them to re-send my order since the mistake was theirs. Again, they have just ignored my mails and I am quite sure that they will continue to ignore me whatever I try.

Beoordelingen voor modelwereld.eu

BB
Bas B.
Utrecht
18 feb 2024
16 mrt 2024
Nauwkeurig mailadres invullen. DHL automaat was niet te openen door een tikfout in mijn emailadres. Zelf met dhl en Modelwereld.eu moeten oplossen.
Communicatie kan beter, helaas 2 modellen nog niet ontvangen. Voor de rest wel prima
Sorry, maar ik heb nog niets ontvangen.
Antwoord van modelwereld.eu
Hallo Guy, Gelukkig heb je alles na een week vertraging door de post wel in huis, wel zo aardig als je dat dan ook even meldt. gr.Curt Summers
27 jan 2024
Goede webshop met veel boiwdozen en acessoires, normaal snelle levering, en zo niet keurige communicatie via de app als het stokt bij de bezorgdienst
De bestelling is keurig te volgen via de mail en is stevig verpakt en op tijd geleverd.
28 jan 2024
Leuk ,nuttig artikel. Goed verpakt en snel bezorgd.
LV
Loran V.
BASSEVELDE
Vrij accuraat model. Had het iets groter verwacht.
Besteld en snel en op de afgesproken tijd bezorgd.
10 feb 2024
Heeft oudere collectables en groot assortiment.
Snelle levering van precies het gevraagde.
LJ
Leo J.
Roermond
20 jan 2024
Altijd vriendelijk en stipte levering.
Goed contact, zeer snelle levering
Klantvriendelijk
LJ
Leo J.
Roermond
20 jan 2024
Snel geleverd
4 jun 2023
11 jul 2023
Er was wat mis gegaan bij de levering, maar die is ruimschoots goed gemaakt. En ook de persoonlijke begeleiding tijdens de levering erna en betreft de betalingen enz. Dit heb ik nog maar zelden meegemaakt en daarvoor mijn grote respect voor het zo mooi oplossen van het issue..
12 jul 2023
snelle en goed levering. De prijzen voor bouwpakketten zijn laag, en dat verklaart misschien ook dat ik de dozen wat beschadigt vond voor verkoop van nieuw. Waarschijnlijk lang in de opslag gestaan of zo. Maar als je daar niks omgeeft, dat zeker bestellen
RG
Rex G.
nunspeet
17 okt 2023
De geleverde artikelen zijn prima in orde. Een klein puntje van de kritiek. ik vind het lastig zoeken naar artikelen die op voorraad zijn. Als men sneller naar een op voorraad artikel kan vinden maakt de site veel prettiger om te winkelen.
24 aug 2023
Een van de dozen was helemaal ingedeukt, maar verder is alles netjes aangekomen en ook op tijd. Als de dozen er beide nog fatsoenlijk uit hadden gezien zouden het vijf sterren worden, maar ik bestel hier zeker nog eens vaker.