koro-shop.nl

267 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden818 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 apr 2021
koro-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn bestelling was helaas niet wat ik besteld had. De verpakking was beschadigd eb i.p.v. 2 kilo bio kurkuma poeder zat er een zak bio cashuw noten in. Na melding kreeg ik snel antwoord. De kurkuma wordt alsnog bezorgd ( kon ook kiezen tussen retour betaling) De noten kan ik houden. Niet perse 100% tevreden over de levering. Liever had ik mijn bestelde producten direct ontvangen maar de afhandeling ging zonder gedoe 100% goed.

20 mrt 2023
Bestelling was aangeboden bij vervoerder maar de status bij vervoerder veranderde niet. Dan mis ik telefonisch contact mogelijkheden. Na 2 dagen wederom contact opgenomen. Daarna was pakket in beweging, maar wel een fikse vertraging in bezorging. Bij aankomst was een verpakking beschadigd waardoor de Risoni ook uit de verpakking is gekomen. Daarnaast verschillende lasagne bladen gebroken, ondanks de beschermde verpakking. Producten nog niet geprobeerd, zullen ongetwijfeld goed zijn!
IV
Ingev V.
Amersfoort

Beoordelingen voor koro-shop.nl

Kwaliteitsklacht werd eerst niet serieus genomen

Ik had een kwaliteits klacht over een product- en dat werd afgedaan als smaken verschillen. Na mijn beoordeling is wel serieus op ingegaan en is het product retour en is geld teruggestort, vandaar dat ik nu een ster meer heb gegeven.
5 jan 2024
Makkelijk te bestellen, veel betaalbare biologische producten en geen verzendkosten, erg fijn. Een nog groter assortiment aan biologische producten zou super zijn! En als de kruiden en specerijen ook in kleinere verpakkingen komen zou dat ook een mooie toevoeging zijn
EW
Ed W.
Castricum
23 jan 2024
Stukjes kip voor door de Nasi of Bami of welk gerecht dan ook maar dan plantbased daar heb je alleen de Erwten-eiwitsnippers van Koro voor nodig. Nergens te krijgen in Nederland behalve bij Koro NL en DL. Geweldig product!
13 jan 2024
Feedback op mijn vorige bestelling. De levertijd was lang. De rijst smaakte niet erg lekker.
23 jan 2024
Mooi assortiment en vooral goede service. Mogelijk nog meer biologische producten?
11 jan 2024
Snelle reactie op vragen. Goede kwaliteit producten. Wat problemen rond verzending
15 jan 2024
Altijd super snelle levering. Nooit geen problemen gehad!
17 jan 2024
Goed product, scherpe prijs, snelle levering
21 jan 2024
Alles prima, niets op aan te merken
MV
Malins V.
Amstelveen
4 jan 2024
Alles is top bij dit bedrijf
5 jan 2024
ze doen wat ze toezeggen
29 jan 2024
Kwaliteit is goed
Niets
RM
9 jan 2024
26 jan 2024
zorgen dat de bestellingen sneller bij de klanten worden afgeleverd.
25 jan 2024
Pakket kwam beschadigd aan en heb ik terug moeten sturen helaas
Antwoord van koro-shop.nl
25 jan 2024
Wat vervelend dat uw pakket beschadigd is aangekomen. Soms gebeurt dit helaas tijdens het transport. Neem alstublieft contact met ons op via service@koro-shop.nl
26 jan 2024
Ik mis 1 item. Ik had 12 potten besteld en heb er 11 gekregen.
Antwoord van koro-shop.nl
31 jan 2024
Wat vervelend om te horen dat u een product mist bij uw bestelling. Kunt u contact met ons opnemen via service@koro-shop.nl?
29 dec 2023
Dit was de eerste keer dat ik bij u besteld heb, ik heb de kaneel nog niet gebruikt maar zo ver zit er goed uit, ik ga voortaan meer bij jullie bestellen omdat ik vind het fijn dat jullie veel biologische kruiden hebben.
SL
Sonja L.
Delfzijl
4 dec 2023

Goede producten

Mooie producten, redelijk snelle levering Wat ik alleen vreemd vond, Ik had drie producten besteld en die werden alledrie apart verzonden. Ik hoefde zelf geen verzendkosten te betalen, maar het lijkt me voor hen duur.