EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.109 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.264 beoordelingen in totaal

12 jan 2024
De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

9 dec 2023
Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

Beoordelingen voor EUROTOPS NL

Prima geregeld alles in goede orde ontvangen.

goede producten top

goede producten, prima en correcte levering.
18 mei 2024
Bezorging op tijd en kreeg goede kwaliteit.
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat u uw bestelling op tijd hebt ontvangen en dat de kwaliteit naar wens was. Hier bij ons bedrijf streven we ernaar om producten en diensten van de hoogste kwaliteit te leveren die voldoen aan de verwachtingen van onze klanten. Hartelijk dank voor uw feedback en steun.
Eurotps is een klant vriendelijke bedrijf.
De korte levertijd,perfect. Ga zo door : )
Snelle levering van de bestelde artikelen
20 mei 2024
snelle levering en blij met het product.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt voor uw attente recensie! We zijn zo blij om te horen dat u tevreden was met onze snelle levering en het product zelf. Het is onze missie om producten en diensten van topkwaliteit te leveren, en wij waarderen uw feedback om ons te helpen dit doel te bereiken. Nogmaals bedankt voor uw steun!
17 mei 2024

TOP prodcten

Geweldige producten snelle levering TOP
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw vriendelijke beoordeling van onze producten en de snelle levering. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw ervaring. Bij ons bedrijf streven we ernaar om al onze klanten de beste kwaliteitsproducten en een uitzonderlijke service te bieden. Wij waarderen uw feedback en kijken ernaar uit om u ook in de toekomst van dienst te kunnen zijn.
Snelle levering vriendelijke bezorger
Exclusieve producten, maar hoge prijs
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij dat u de exclusiviteit van onze producten waardeert. Tegelijkertijd begrijpen we dat sommige klanten het prijspunt te hoog vinden. Wij zetten ons in om kwaliteitsproducten te leveren die voldoen aan onze eersteklas normen, en dit wordt weerspiegeld in de prijsstructuur. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
22 mei 2024
Altijd vlug en exact wat besteld is.
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat we snel en accuraat hebben kunnen leveren wat u hebt besteld. Bij ons bedrijf hebben een uitstekende klantenservice en klanttevredenheid de hoogste prioriteit. Wij waarderen uw feedback en hopen dat onze diensten aan uw verwachtingen blijven voldoen.
Snelle levering en goede informatie
Prima kwaliteit voor een goed prijs
18 mei 2024
Levering duurt langer dan beloofd.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te geven. Wij begrijpen het belang van tijdige leveringen en streven ernaar om dit elke keer weer te bereiken. Wij zijn er trots op dat wij kwaliteitsproducten en een uitstekende klantenservice leveren. Het spijt ons dat we deze keer niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen, en we hopen dat u ons in de toekomst nog een kans geeft.
PV
PAR V.
Ravenstein
30 mei 2024
Goede prijs/kwaliteit verhouding
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij om te horen dat u tevreden was met de prijs-kwaliteitverhouding van ons product. Ons doel is altijd om producten van uitstekende kwaliteit tegen eerlijke prijzen te leveren, en we zijn blij dat dit in uw ervaring tot uiting kwam. Nogmaals bedankt voor uw feedback!
30 mei 2024

Geleverde goederen zijn ok, levering zeer traag.

Geleverde goederen zijn ok
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij om te horen dat de goederen die we geleverd hebben naar tevredenheid waren. Bij Eurotops streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service en producten te bieden, en we waarderen het dat u de tijd neemt om uw ervaring met ons te delen.
alles na wens,zo doorgaan
Levertijd niet duidelijk
31 mei 2024
Mooi product gekregen
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt voor uw vriendelijke woorden over ons product. We zijn blij om te horen dat u er tevreden over was. Bij Eurotops streven we ernaar om producten van de hoogste kwaliteit te leveren en nemen we klanttevredenheid zeer serieus. Wij waarderen uw feedback en zijn dankbaar voor uw voortdurende steun.
31 mei 2024

Correcte behandeling

Correct behandelen.
Antwoord van EUROTOPS NL
Dank u voor uw beoordeling. Wij waarderen uw feedback en zijn blij om te horen dat u correct bent behandeld. We zijn er trots op dat we onze klanten de allerbeste service kunnen bieden en streven ernaar dat iedereen gerespecteerd en gewaardeerd wordt. Hartelijk dank voor uw voortdurende steun.