EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.149 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.447 beoordelingen in totaal

De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

Beoordelingen voor EUROTOPS NL

4 jul 2024
Pakje op tijd gelevert de man vrindelijk
12 jul 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij om te horen dat onze levering op tijd was en dat u ons personeel vriendelijk vond. Bij ons bedrijf streven we naar een uitstekende klantenservice en tijdige leveringen. Uw feedback wordt zeer gewaardeerd en zal ons motiveren om de best mogelijke diensten te blijven leveren. Bedankt dat u voor ons hebt gekozen.
probleemloos dus is zo perfect, houden zo.
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw positieve feedback en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn erg blij om te horen dat onze diensten probleemloos en perfect voor u zijn geweest. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en we zijn dankbaar voor uw erkenning van onze inspanningen. Weet dat we hard zullen blijven werken om dit serviceniveau te handhaven. Nogmaals bedankt dat u voor ons hebt gekozen.
13 jul 2024
Niets is goed zo. Misschien track en trace
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij te horen dat u onze tracking- en tracingservice waardeert. Bij ons bedrijf streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Wij nemen alle feedback serieus en werken voortdurend aan het verbeteren van onze diensten. Wij hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn.
RH
Ria H.
Roermond
27 jun 2024
De prijs en snelle en correcte levering
Ik ben goed ontvangen. Prima gekocht.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het verheugt ons te horen dat u goed ontvangen bent en een geweldige aankoop hebt gedaan. In ons bedrijf streven we naar een uitstekende klantenservice en producten van hoge kwaliteit. Uw positieve feedback motiveert ons om door te gaan met het leveren van de beste ervaring voor onze klanten. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn.
GV
Ger V.
Voorburg
13 jul 2024
Een andere vervoerder kiezen dan GLS
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij waarderen uw positieve feedback over ons bedrijf en onze diensten. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent over GLS. Ons bedrijf is trots op het leveren van betrouwbare en efficiënte transportoplossingen aan onze klanten. Desalniettemin danken wij u voor uw steun en hopen u ook in de toekomst van dienst te kunnen zijn.
RN
Ronald N.
Hazerswoude-Rd
3 jul 2024
Al jaren een meer dan tevreden klant
12 jul 2024
Hartelijk dank voor uw voortdurende steun en vriendelijke woorden. Wij zijn blij om te horen dat u al vele jaren tevreden bent over onze diensten. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en wij streven ernaar om al onze klanten een uitzonderlijke service te bieden. Wij waarderen uw loyaliteit en kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te zijn.
JR
J.R. R.
Stiens
27 jun 2024
Product voldoet aan de beschrijving
Goede artikelen en op tijd bezorgd.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. Het verheugt ons te horen dat u van onze producten genoten hebt en dat ze op tijd geleverd werden. Bij ons bedrijf geven we voorrang aan het leveren van producten van hoge kwaliteit en aan een tijdige levering om aan de behoeften van onze klanten te voldoen. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons en wij waarderen uw positieve feedback. Bedankt dat u voor ons hebt gekozen en we hopen u in de toekomst van dienst te kunnen blijven zijn.
4 jul 2024
De producten die aangeboden worden.
12 jul 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie over onze producten achter te laten. We zijn blij te horen dat u onze producten waardevol vindt. Bij ons bedrijf streven we ernaar om producten van hoge kwaliteit te leveren die voldoen aan de behoeften en verwachtingen van onze klanten. Uw feedback is belangrijk voor ons en we zullen blijven werken aan het leveren van de best mogelijke producten en diensten. We hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn.
1 jul 2024
goede firma en goede service.klasse
12 jul 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn erg blij om te horen dat u een positieve ervaring met ons bedrijf hebt gehad en een uitstekende service hebt ontvangen. Ons team is er trots op dat we al onze klanten een uitstekende service kunnen bieden. We waarderen uw vriendelijke woorden en steun, en we kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te zijn.
geen verrassingen. klopt allemaal
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat alles correct was en er geen verrassingen waren tijdens uw ervaring met ons. Bij ons bedrijf streven we ernaar om transparante en betrouwbare diensten te leveren aan al onze klanten. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en wij waarderen uw feedback. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
30 jun 2024
De bestelling wordt ook geleverd
13 jul 2024
Fijne artikelen en goed verpakt.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. Het verheugt ons te horen dat u tevreden bent over onze producten en verpakking. Bij ons bedrijf streven we ernaar om artikelen van hoge kwaliteit in een veilige verpakking te leveren voor een prettige winkelervaring. Uw positieve feedback betekent veel voor ons en we hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn.
Fijne uitgebreide assortiment.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. We zijn blij om te horen dat u onze ruime keuze aan producten waardeert. Ons team werkt er hard aan om onze klanten een divers en uitgebreid assortiment opties te bieden om aan hun behoeften te voldoen. Wij streven ernaar om voortdurend te verbeteren en de best mogelijke ervaring te bieden. Uw feedback wordt zeer gewaardeerd, en we hopen u snel weer in onze winkel te zien.
Eurotops, heel goed en super
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw positieve recensie over Eurotops achter te laten. We vinden het geweldig om te horen dat u een geweldige ervaring met ons bedrijf heeft gehad. Ons team werkt hard om de beste producten en diensten aan onze klanten te leveren, en uw feedback is daar een bewijs van. Wij waarderen uw steun en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn.
28 jun 2024
Kwaliteit van het geleverde.

Mode bewust. Zo doorgaan
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij te horen dat u onze inspanningen voor duurzaamheid waardeert. In ons bedrijf streven we ernaar om bij alles wat we doen milieubewuste keuzes te maken. Uw steun betekent veel voor ons en we zullen op deze weg doorgaan. Bedankt dat u ons als uw favoriete bedrijf hebt gekozen.
14 jul 2024
Prima gekocht en gepast.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij te horen dat u onze producten van hoge kwaliteit en geschikt voor uw behoeften vond. Bij ons bedrijf streven we ernaar om onze klanten de beste producten en diensten te leveren. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en wij waarderen uw steun. We hopen u snel weer te zien.
JV
Joopp V.
K a/dZ
3 jul 2024
Goede gang van zaken
12 jul 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring met ons bedrijf heeft gehad. Het leveren van uitstekende service is onze topprioriteit en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij streven ernaar om een hoge kwaliteitsnorm te handhaven en zullen dat ook in de toekomst blijven doen. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons en wij waarderen uw steun. Bedankt dat u voor ons bedrijf hebt gekozen.