Novashops.com

557 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.019 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 feb 2022
Novashops.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 dec 2023
Ik koop al jaren bij Nova shops. De bezorging gaat bijna altijd foutloos en snel. Ik vind het jammer dat er tegenwoordig nooit een sample bijzit om nieuwe producten te introduceren. En dat producten soms zonder uitleg uit het assortiment gaan. Zoals de kleine reepjes met pinda en die met marsepein en de kaaskoekjes. Na jaren gebruik ik vooral nog de kleine reepjes en het marsepein voor de lekkere trek. Voor de rest eet ik nu succesvol koolhydraatarm met veel groente en blijf ik zo goed op gewicht.

29 mei 2023
er staat : ook al ben ik niet thuis, het pakket toch afzetten. 2x staat deze boodschap op de doos en toch wordt het afgezet op dpd afhaalpunt. Erg. Dit vind ik niet kunnen en ben heel ontevreden; Ik oet vroeger stoppen op ijn werk, moet naar een andere gemeente gaan en dit een dag of2 later. Heel heel ontevrreden. Waartoe dient die commentaar dan nog ?? en dit is reeds de 2e of 3e keer. Dus doe er iets aan aub .

Beoordelingen voor Novashops.com

7 sep 2023
Levering was niet compleet. Voorstel Novashops was om niet geleverde producten bij eerstvolgende bestelling te leveren. Vind ik geen service.
er waren producten zonder inhoud van waren op de vakantie en de chocolade snacks waren wit uitgeslagen
22 jun 2023
Wat ze beloven van verzending klopt niet en hun producten zijn soms meer dan 3 weken niet beschikbaar
Nog steeds niks ontvangen
13 jul 2023
Krijg niet altijd een bestelling die ik heb besteld heb maar verder is een goede service
Bestelling nog niet ontvangen Nochtans besteld op 29 december 23 ?? ?????
SL
16 mei 2023
Beter inpakken de potten confituur allemaal kapot en uitgelopen in de doos
28 jul 2023
Producten die ik al jaren koop nooit op voorraad of uit de handel, spijtig
25 sep 2023
Ik vind de avondmaaltijden tegenvallen De ochtend en lunch zijn heerlijk
23 nov 2023
ben altijd tevreden geweest, maar de laatste keren niet meer

waardeloos

niet normaal wat je binnenkrijgt voor zoveel geld
NV
Nelleke V.
Noordwijk
24 nov 2023
Het contact met de diëtiste is vrij oppervlakkig
16 aug 2023
De kortings code werken niet, beetje misleidend
31 dec 2023
Geen receptenboek,dat zou er wel bij zitten
22 aug 2023
Levering duurde bijna een hele week.
Nog steeds niks ontvangen !!!!!!!
25 okt 2023
Geef lang onderweg geweest.