Novashops.com- Logo - Beoordelingen

Novashops.com

593 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.169 beoordelingen in totaal

16 dec 2023
Ik koop al jaren bij Nova shops. De bezorging gaat bijna altijd foutloos en snel. Ik vind het jammer dat er tegenwoordig nooit een sample bijzit om nieuwe producten te introduceren. En dat producten soms zonder uitleg uit het assortiment gaan. Zoals de kleine reepjes met pinda en die met marsepein en de kaaskoekjes. Na jaren gebruik ik vooral nog de kleine reepjes en het marsepein voor de lekkere trek. Voor de rest eet ik nu succesvol koolhydraatarm met veel groente en blijf ik zo goed op gewicht.

24 sep 2023
Ik kreeg de verkeerde bestelling, en zonder enige info te vragen of naar mijn bewijs te kijken werd mij verteld dat ik gekregen had wat ik had besteld. Zelfs de mensen in het magazijn vertelde dit volgens de chat medewerker. Het was zo overduidelijk dat ik t verkeerde had ontvangen dat ik geirriteerd raakte. Want ze weigerden gewoon naar mijn bestelbevestiging en mijn foto van t ontvangen product te kijken. Toen werd mij ook nog even verteld jammer dat u t zo ziet, en of ik wat vriendelijker kon zijn. Terwijl de medewerker gewoon alles weigerde na te kijken. Na een boze mail naar de klantenservice, met belofte een slechte review te schrijven , kwam de chat medewerker weer in beeld. Ineens had zij t nagekeken en had ik toch wel gelijk. Ze begreep nu wat ik bedoelde. Sorry, maar zo moeilijk was het niet. Als je de mail en mijn foto naast elkaar had gehouden zoals ik je herhaaldelijk vroeg, had je t gelijk gezien.

Beoordelingen voor Novashops.com

26 mei 2024
26 mei 2024
20 mei 2024
27 mei 2024
De repen met vanille zaten geplet in de verpakking (de doos van de verzending was intact, de doos van de repen was intact, de repen zelf dus niet), wat minder smakelijk is.
4 jun 2024

Een teleurstelling

Chocomel en cappuccino als ontbijt? Dessert als avondmaaltijd? Verder omelet en crêpes bij ontbijt én lunch, dit geldt ook voor de soep. Tegenvaller.
16 jun 2024
superproducten en supersite, alleen spijtig dat er zoveel out of stock is
20 mei 2024
Bestelling is nog niet geleverd, ik ben woedend!