highleytall.nl- Logo - Beoordelingen

highleytall.nl

317 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden908 beoordelingen in totaal

Een winterjas besteld en werd vlot geleverd. De jas was netjes verpakt en in perfecte staat. De jas zat top en was heerlijk warm. De mouwen zijn heel fijn, strakker deel met erover een stuk van de jas. De capuchon is helaas te klein, ook bij los haar gaat het niet ver over m’n hoofd. De zakken aan de voorzijde zitten niet helemaal gelijk en minder schuin naar beneden dan op site te zien was. Hierdoor komen er nu al rare vouwen in de zakken wanneer je de handen erin hebt gehouden.
NT
N T.
Rotterdam

Goede duidelijke maattabel bij de artikelen zetten. Dat verkleint de kans op retourzendingen of je moet de retourzending gratis maken.

Beoordelingen voor highleytall.nl

Keurig verpakte kleding van goede kwaliteit op het eerste gezicht. Voor mij belangrijk dat het ook keurig de mast in cm is wat op de website staat. Is fijn bestellen. Pakket op tijd. Zou alleen omdat het bv mijn eerste bestelling betrof proberen iets als folder, terugkom actie of dergelijk toe te voegen.

Correct en snel

Correcte en snelle levering. Perfecte pasmaat en kwaliteit. Enige nadeel is dat in de maat en het jeanstype dat mij interesseerde in de beschikbare kleuren telkens maar 1 exemplaar kon besteld worden. (Bij bestelling van 2 stuks, wijzigde het aantal automatisch terug in 1).
25 mei 2024

Mooie kleding voor lange mensen (2,00 mtr)

Mooie kleding voor lange mensen ( zelf 2,00 mtr). T-shirts vallen ook echt lang genoeg. Spijkerbroeken ook in lengtemaat 40 verkrijgbaar. Bestel hier al langer, aanrader!
Ik heb zelden zo’n fijne broeken gehad eindelijk eentje(2stuks) die gegoten zitten en op lengte heerlijk om eens geen water in de kalender te hebben staan
Extra lang fietsshirt besteld. Uitstekend advies gekregen over de lengte, binnen een dag ontvangen. Prachtige kwaliteit.
3 jun 2024
De pasvorm van de jeans klopt helemaal. Hij sluit goed aan op mijn lichaam en zit heel comfortabel.
26 mei 2024
Prima pasvorm. Echte lengtematen en dan niet gelijk ook veel breder wat bij andere kleding wel.is.
IK
Ina K.
Nieuwleusen
31 mei 2024
Service is prima de afbeelding foto’s kunnen beter. Kleur van de product valt vaak wat tegen.
25 mei 2024

Snelle, vriendelijke klantenservice

Snelle levering, goed product en snelle, vriendelijke klantenservice! Zij denken met je mee.
Prachtige lange werkbroek en een fijne trainingsbroek .. ik ben blij . Snelle levering 👍🏽
Dat het snel is opgestuurd, en de klantenservice is ook goed en behulpzaam
28 mei 2024
De kleding is van uitstekende kwaliteit. Aanrader!
20 mei 2024

Prima online winkel

Goede kwaliteit, keurig verpakt en snel geleverd.
Fijn dat het aanbod ruim en fris is.
2 jun 2024
Eindelijk kleding dat lang genoeg is
Netjes verzorgd en snel geleverd
GB
Gerda B.
Heemskerk
23 mei 2024
Top broek. Snelle levering.