Biogroei.nl

795 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden795 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 feb 2024
Biogroei.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 apr 2024
Had last van een terugkomende trips plaag op kamerplanten. Verschillende dingen en diertjes geprobeerd (ook van biogroei), helaas zonder goed resultaat. Daarna de chrysopa bus (1000stuks) geprobeerd met veel verbetering. Heb 1 bus gebruikt en 2,5/3 weken later weer een bus ..de restanten gingen buiten op de plantjes tegen de luizen. Dit is de 1e keer dat ik zoveel resultaat zie én voor een redelijke prijs. Zal het nog 1,2 maal proberen en opnieuw een review achterlaten als ik er blijvend vanaf ben. Mijn inziens écht het proberen waard

29 apr 2024
De verpakking met aaltjes tegen slakken zat gewoon in de brievenbus zonder aanbellen door de bezorger. De zon scheen erop, en dit terwijl de aaltjes op 5°C dienen bewaard te worden. Gelieve Post.nl hierop te wijzen of op de enveloppe een waarschuwing aan te brengen.

Beoordelingen voor Biogroei.nl

Het product eerder toegepast. Nu is net toegevoegd in mijn potten. Moet dus afwachten of de taxus kever niet meer actief is.....
5 mei 2024
correcte verwerking van de bestelling, vlotte en snelle levering, degelijk verpakt we kijken uit naar 100 lieveheersbeestjes :-)
29 apr 2024
Heel snel en heel duidelijk antwoord op mijn vragen voorafgaand aan de bestelling, die mooi op tijd in mijn brievenbus lag.
JS
J S.
Den Bosch

Fijne webshop

Fijne webshop, hele snelle levering. Ik ben heel tevreden en zal hier zeker nog een keer bestellen als ik iets nodig heb.
Bedankt Jael!

Biologisch EN effectief

Snelle bezorging, prima producten. Fijn om de luizen in onze heg op een biologische én effectieve manier te bestrijden.
Antwoord van Biogroei.nl
Hallo, bedankt voor de beoordeling en succes met de Chrysopa larven. Mvg, Sabrina van Biogroei
geleverd binnen afgesproken tijdslimiet, fijn dat deze verpakking, larven lieveheersbeestjes, door de brievenbus kan.

Prima ervaring met BioGroei

Op tijd gewaarschuwd dat een product tegen slakken weer beschikbaar was. Prompt geleverd. Prima ervaring met BioGroei

Top!

Heb al vaker besteld bij Biogroei. Snelle verzending, goede en betrouwbare informatie en ook nog eens biologisch! :)
Bedankt Rianne :-)
JZ
Jaap Z.
RAVENSWOUD
21 apr 2024
Eigenlijk is er niets te vermelden, werd keurig op tijd bezorgd oordeel beschrijving opde verpakking was duidelijk
3 mei 2024
Supersnelle bezorging en keurig verpakt Kan nog niet zeggen of het goed werkt Ligt pas 2 dagen in de vijver
SB
S B.
Voorburg
Snelle verzending, en behulpzame klantenservice toen ik om meer informatie vroeg over mijn bestelling. Top!

Snelle reactie

Helaas was mijn bestelling (nog) niet leverbaar. Kreeg keurig een mail of ik wou wachten of geld terug wou
5 mei 2024
Hoge kwaliteit en snelle verzenging! Het assortiment is breed en komt in goede conditie aan. Werkt altijd!
MV
Maaike v.
Schijndel

Fijn bedrijf!

Altijd makkelijk bestellen, wordt fijn mee gedacht, bestelling netjes en snel geleverd. Nooit klachten
Antwoord van Biogroei.nl
Bedankt en graag gedaan Maaike :-)
MW
Marij W.
Amsterdam
25 apr 2024
Makkelijk te bestellen en snel geleverd. En nu hopen dat mijn tuin weer slakkenvrij wordt door de NO-SLUG
Prima werkende oplossingen voor problemen met plagen in de tuin. Snelle levering en goed bestelproces.
Dank je wel Dirk, we wensen je nog veel tuinplezier. Mvg, Sabrina van Biogroei
26 apr 2024
Ik had een foutje gemaakt bij het bestellen, na gebeld te hebben werd dat zonder problemen opgelost
30 apr 2024
Vakkundige en vriendelijke reacties en advies bij mailtjes met vragen over gebruik. Snel geleverr

Bestelling uiteindelijk goed ontvangen

Na een korte vertraging in de levering hebben wij de bestelling alsnog in goede orde ontvangen.
Antwoord van Biogroei.nl
Fijn om te horen Angela, succes tegen de naaktslakken. Mvg, Sabrina van Biogroei
Precies op tijd! En met gratis een extra hoeveelheid (wat voor mij te veel was eigenlijk …..)
Antwoord van Biogroei.nl
Hi Monique, graag gedaan en het kan zeker en vast geen kwaad om de extra ChickenHeppie roofmijten uit te zetten. Mvg, Sabrina van Biogroei