bartogi.nl- Logo - Beoordelingen

bartogi.nl

625 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden797 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 nov 2021
bartogi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 nov 2023
Beste dames en heren, Ik heb voor het eerst een bestelling gedaan bij Bartogi en dat is mij prima bevallen. Ikzelf had nog niet nooit eerder van uw bedrijf gehoord. Ik was op zoek naar pantoffels met uitneembaar voetbed. Zodoende kwam uw bedrijf in zicht. De website is mogelijke aanvulling is aangeven of het merk ruim valt of niet. De productrange heeft mijn interes. De. Schoenen zijn goed verpakt.DHL is betrouwbare vervoerder. Ik ben voornemens in de komende jaren meer schoenen afnemen bij Bartogi. Ik ben 65 jaar en mijn leeftijdsgroep zal de komende jaren een groter deel uitmaken van de consumentenmarkt. Ik hoop en verwacht dat Bartogi hiermee rekening houdt in zijn aankoopbeleid. Met vriendelijke groet, Otto Esseveld

Paar Birkenstocks besteld (hetzelfde model dat ik al jaren draag).. door vakantie de bestelling nog niet geopend tot vandaag, blijken de riempjes waarmee de schoen vast moet zijn veel te kort! Heel raar. Zelfs zonder een voet erin krijg ik het amper op het 1e gaatje dicht. Het riempje staat strak horizontaal gespannen, hier krijg je geen teen tussen. Zijn dit wel echte Birkenstocks? Nu zit ik met de retourtermijn die net verstreken is. Voor mij geen bestelling meer hier!

Beoordelingen voor bartogi.nl

Snelle levering goede prijs
Snelle en perfecte levering
Voldeed aan de verwachting
Antwoord van bartogi.nl
Heerlijk om te horen dat alles naar wens was! Veel plezier met je aankoop en we zien je graag weer terug bij Bartogi! 😊👟
16 apr 2024
geleverd volgens afspraak.
18 apr 2024
Dat is geweldig om te horen! Het is altijd geruststellend wanneer een levering volgens afspraak verloopt. Als je nog andere vragen hebt of als er iets is waarbij ik kan helpen, laat het me dan gerust weten.
2 mei 2024
Snelle werkwijze en
28 apr 2024
Prijs was heel goed
29 apr 2024
Bedankt voor je review!! Fijn dat je tevreden bent met de prijs! We hopen dat je nog lang plezier hebt van je aankoop. 😊
Op tijd bezorgd.
Antwoord van bartogi.nl
Top dat alles op tijd is aangekomen! Veel plezier met je aankoop en we zien je graag weer terug bij Bartogi! 😊📦
Snelle levering!!
Prima ga zo door
20 apr 2024
Zitten prima .
Snelle service
29 apr 2024
Top dat je blij bent met onze service! We staan altijd klaar om je zo snel mogelijk van dienst te zijn. Tot de volgende keer! 🚀😊
Snel geleverd
23 apr 2024
Fijne website
28 apr 2024
snel en goed
29 apr 2024
Top, dat horen we graag! Bedankt voor je positieve review. 😄