allesvooruwvloer.nl- Logo - Beoordelingen

allesvooruwvloer.nl

340 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.870 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 okt 2017
allesvooruwvloer.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 mrt 2024
De kwaliteit van de geleverde spullen is prima. Alleen had de manier van inpakken in de doos kan anders . De flessen zijn verzonden in een doos die te groot was. De lege ruimte werd opgevuld met stukjes piepschuim. Dit moet de ontvanger opruimen en de stukjes naar de afvalplaats van de Gemeente brengen. Mag niet bij het restafval. Voortaan opvullen met papieren proppen. Handiger en milieuvriendel

Duur, Werkt Totaal Niet en laat kleurverschil achter op natuurtegels. Wat het belooft te doen op de verpakking Doet Het Niet. Krijg je als Afscheper dat we het verkeerde product hebben gekocht: ‘onze tegels zijn te vervuild’. Terwijl we online op allesvoorUWvloer met de keuzevinder het product als voorstel kregen en goed hadden gelezen welke product het beste konden gebruiken. Lithofin MN Vuiloplosser: Grondig reinigen van gebruikte sterk vervuilde oppervlakken voor natuursteen en beton. Gelukkig maar 2 tegels getest en product teruggestuurd. Je krijgt snel en netjes antwoord op je Mailtjes aan van allesvoorUWvloer maar het is meteen duidelijk dat er niets terugbetaald word omdat de verpakking geopend is. WAT!? Hoe weet je of het wel of niet werkt!? Je wordt gewoon afgescheept en je bent je geld €75 kwijt! Zelfde Kul antwoord van de leverancier. Daar gaan wij dus nooit meer kopen, en raden we de lezer aan om het ook niet te doen! Zegt het voort…
RG

17 mei 2023
17 mei 2023
2 mei 2023
21 nov 2023

Het pakket is wel afgeleverd, maar niet bij ons!!

Het pakket is wel afgeleverd en wel op zaterdag 11 november om 15:40. Maar niet in Heerde maar op adres Dommel 11, 1703JM Heerhugowaard. Zie ook de mail van DHL je pakket is bezorgd helemaal onder aan deze mail. We hebben eerder bij jullie LECOL polish en clean reiniger besteld en willen hier graag mee aan de slag waarvoor we dit product nodig hebben. Graag horen wij van jullie hoe dit zo snel mogelijk wordt opgelost. Met vriendelijke groeten, Rita List
23 nov 2023
Beste Rita, Doordat het afleveradres foutief was ingevuld (verkeerde postcode) is het pakket verkeerd geleverd. Er is inmiddels een nieuwe opgestuurd, je kunt dus aan de slag.
5 nov 2023
We hebben de bestelling nog niet ontvangen. Er werd wel via mail medegedeeld dat de bestelling in back-up staat omdat het product niet voorradig was. Gemiddeld duurt het 2 dagen voordat het product weer op voorraad is. Deze mail was van 29-10. Inmiddels is het 05-11 en heb ik nog niets vernomen.
Antwoord van allesvooruwvloer.nl
Ik zie dat deze set even niet op voorraad was. Inmiddels is er nieuwe voorraad onderweg die wij vandaag verwachten. Dan gaan wij ook direct over tot het verzenden van je bestelling. De ontvangen mail is een standaard mail en dat geldt ook in 99% van de gevallen.
AV
Arnold v.
Vlijmen
21 okt 2023

Vertraging aflevering bestelling.

Hallo, mijn bestelling is geplaatst op 14-10-2023. Nu op 21-10-2023 is er nog niets geleverd. Bij wie de vertraging is ontstaan is mij niet duidelijk. Ik hoop snel de bestelling binnen te krijgen zodat ik aan de slag kan. Met vriendelijke groeten: Arnold van Malsen.
Antwoord van allesvooruwvloer.nl
Ik zie dat dit probleem bij de vervoerder ligt. Je hebt ook contact opgenomen en daarop hebben wij je bestelling nogmaals verzonden.