stateofart.com

1.658 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.178 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 mrt 2020
stateofart.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 jan 2024
We hebben via internet een bestelling gedaan maar de pasvorm was niet helemaal goed, dus zijn we naar Rotterdam gereden en hebben daar het pakket afgegeven en ter plaatse een ander model gepast er was geen juiste lengtemaat voorradig in dit filliaal en ze hebben het voor ons besteld en leveren dit aan huis. Voorzien van een lekker kopje koffie en heel vriendelijk en behulpzaam personeel zijn wij tevreden naar huis gereden. Het bedrag van het retourpakket stond een dag later al op de rekening teruggestort.👍👍👍
MW
M W.
Bergambacht

6 jan 2024
Ik had de webshop een jas gekocht grootte obv maattabel vd webshop. Behoudens de maat betrof het een mooie jas van goede kwaliteit. De bestelde XXXL jas was veel te groot. Ik heb de jas in 1e instantie omgeruild voor maat XXL. De 2e XXL jas was te klein, het leek wel een XL. Ik heb nu ook de 2e jas retour gezonden en wacht op teruggave van het aankoop bedrag. Het lijkt mij beter gewoon in de winkel te gaan kijken, passen en kopen. Dat schild veel tijd, bespaard kosten voor retourzenden, tijd voor verzending en wachten op terugstorten van het aankoopbedrag.

Beoordelingen voor stateofart.com

12 feb 2024
Snelle levering!! Al langer bekend met State of Art kleding, uitstekende kwaliteit en super draagcomfort.
4 feb 2024
Wat moet ik nog zeggen,! Al jaren neem ik kleding af van state of Art kwaliteit en fijn om te dragen. Top.

Mijn favoriete kleding winkel

Altijd vriendelijke persoonlijke benadering. Goede kleding adviezen en goede kwaliteit van de producten.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u altijd vriendelijk en goed geholpen wordt. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
15 feb 2024

Uitstekend merk

Altijd keus uit hele leuke kleding. Snelle levering en niet moeilijk doen als het een keertje tegenvalt.
1 feb 2024

Bijzonder

Wat ik bijzonder vond was dat van een gelijktijdige bestelling 2 artikelen op aparte dagen bezorgd zijn.
5 feb 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. In de Sale periode worden bestellingen vaak in deelleveringen verstuurd omdat er zowel vanuit ons magazijn als vanuit de State of Art winkels wordt verstuurd. Het kan dan ook voorkomen dat u meerdere zendingen ontvangt.
16 feb 2024
Snel bezorgd ,mooie kwaliteit overhemden . Omdat het een leuke prijs was, konden we er 2 nemen .
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw email. Leuk om te horen dat u in de sale geslaagd bent voor een aantal mooie artikelen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Goede kwaliteit en snelle levering.

Goede kwaliteit, vlotte levering en retouren goed afgehandeld. Communicatie ook goed geregeld.
TT
Ton t.
Zevenaar
9 feb 2024
Overzichtelijke webwinkel. Bestellen gaat eenvoudig en prima afgeleverd bij een pakketpunt.
12 feb 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u het gebruikersgemak van onze website als prettig ervaart. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
15 feb 2024
Alles prima, echter bestelling kwam in 3 delen binnen, dus 3x naar het DHKL afhaalpunt.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat u alles heeft ontvangen, alleen wel vervelend dat u meerdere malen naar het servicepunt moest gaan om uw bestelling compleet in huis te krijgen. Wij wensen u ondanks dat veel plezier met uw aankoop.
JM
Jos M.
Amerongen
11 feb 2024
Snelle levering, goede prijs, prima kwaliteit. Zoals gebruikelijk bij State of Art.
5 feb 2024
Mooie artikelen van een goede kwaliteit en altijd leuke end of season aanbiedingen.
4 feb 2024

Zit Lekker

Net als Calvin Klein onderbroeken draag ik al jaren State of the Art. Zit perfect
5 feb 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze artikelen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
2 feb 2024
Gemakkelijke manier om kleding online te scoren tegen een vriendelijke prijs.
5 feb 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat fijn om te lezen dat u het gebruikersgemak van onze website als prettig ervaart. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
De levering was een paar dagen later, maar wel duidelijk gecommuniceerd
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Jammer te horen dat uw bestelling wat vertraging heeft opgelopen. Fijn om te horen dat u goed op de hoogte bent gehouden over de status van uw levering.
8 feb 2024
Altijd prima kwaliteit en goede pasvorm. Snelle verzending. Top bedrijf.
12 feb 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en zien u graag terug.
Correct, goed verpakt, incl retourbon, gebeurd niet altijd bij collegae
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat alles naar wens is en u de levering als prettig hebt ervaren. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
Zowel aflevering als retourneren conform afspraak goed geregeld. Dank.
Prima geleverd in twee pakketjes en gelukkig in een aflever moment!!
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat fijn om te horen dat alles naar wens is geleverd. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
JV
Jan v.
Dronten
Kleding is van topkwaliteit en meeste producten passen mij zeer goed
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit van onze artikelen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
11 feb 2024

Correcte en snelle levering

Prettig om op de hoogte gehouden te worden van de (snelle) levering.