Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men Nederland

8.925 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.169 beoordelingen in totaal

Een zeer ongebruikelijke organisatie, ik bedoel dit uitermate uitstekend. 1. vanwege een door mij bestelde verkeerde maat, had ik binnen een week andere maat in huis. (geen gezeur van welles nietes) geheel zonder extra kosten. BRAVO houden zo. 2. De prijzen zijn geweldig, kwaliteit is OK. 3. Houden ZO. 4. U zult mij zeker weer terug zien. 5. Uw contact in Nederland werkt uitstekend. 6 BRAVO

25 sep 2023
Het duurt vaak oneindig lang voordat de bestelling, waar je naar uitkijkt, aankomt. Ook wordt alles altijd in de buitenbus gepropt, men is hier nog nooit aan de deur geweest. Ik koop alleen wat van u als er een gratis horloge bij is. Ik verzamel horloges, vandaar. Verder heb ik van uw altijd dezelfde oubollige producten echt niets nodig. Heb in al die jaren ook nog nooit een passende broek mogen ontvangen bijvoorbeeld...... Het zou mij niets verbazen als uw bedrijf binnen korte tijd ophoudt met het bestaan omdat het aan de maatschappij echt niets toevoegt aan wat men in de winkel ook gewoon kan kopen en je dan wel verzekerd bent van de juiste kleur en de juiste maat. Sorry voor dit commentaar, maar ik ga ervan uit dat u mij naar de waarheid vraagt, mijn waarheid dus. Vindt u dit commentaar een horloge waard dan mag deze natuurlijk altijd naar mij toesturen natuurlijk. Sans rancune, A. Rigterink Coevorderweg 103 7776 AE Slagharen.

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

SM
S. M.
Gouda

Fijne grote herenmaten

Fijn ook grote heren maten voor goede prijs Zou het fijn vinden als er ook tussen (buikmaten ) in heren broeken komen Ik bedoel maat 28, 29 enz
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Meewezen, Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback en voor uw interesse in onze herenmaten en prijzen. We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met de beschikbaarheid van grote herenmaten tegen een goede prijs. We begrijpen uw suggestie met betrekking tot het aanbieden van tussenmaten voor herenbroeken, zoals maat 28, 29, enzovoort. Na zorgvuldige controle hebben we vastgesteld dat deze maten eigenlijk kortere broekmaten zijn, in plaats van buikmaten zoals u vermeld. We waarderen uw suggestie en zullen deze zeker in overweging nemen bij het evalueren van ons assortiment en het verbeteren van onze diensten. Het is ons doel om aan de diverse behoeften van al onze klanten te voldoen, en uw feedback helpt ons om dat te bereiken. Nogmaals bedankt voor uw waardevolle input. Mocht u nog verdere vragen of suggesties hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We kijken ernaar uit u in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
prijs kwaliteitsverhouding is goed. In het assortiment opnemen: Meer bloezen met lange mouwen en effen print. Zonder ruitjes, streepje of merkjes.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Buijs, Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback en het delen van uw ervaring met ons. We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met de prijs-kwaliteitverhouding van onze producten. We waarderen ook uw suggestie om ons assortiment uit te breiden met meer bloezen met lange mouwen en een effen print, zonder ruitjes, streepjes of merkjes. Uw input is van onschatbare waarde omdat het ons in staat stelt om ons aanbod beter af te stemmen op de wensen en behoeften van onze klanten. We zullen uw suggestie zorgvuldig overwegen en ons best doen om nieuwe producten toe te voegen die voldoen aan uw specifieke voorkeuren. Ons doel is om een gevarieerd assortiment aan te bieden dat aan de verschillende smaken en stijlen van onze klanten voldoet, en uw suggestie zal ons helpen om dit te bereiken. Nogmaals hartelijk dank voor uw feedback. We hopen dat we u in de toekomst nog beter van dienst kunnen zijn en kijken ernaar uit om u binnenkort weer te verwelkomen in onze winkel. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM

Service perfect zeer tevreden

Service hadden een maat besteld. Gebeld het was geen probleem en gelijk werden de nieuwe vesten besteld. Ik hoefde niets te doen. Super
Weer op tijd en weer een goede keuze gemaakt van jullie mooie en fijne spullen. Mijn vrouw vind de overhemden zelfs Heeeel mooi!!
JK
Goede materialen goede pasvorm kleuren blijven goed en tegenwoordig ook een snelle levering ben al vele jaren een tevreden klant.
Jarenlang klant en de levering gaat altijd heel snel en naar tevredenheid. Goede assortimentskeuze en prijs/kwaliteit ook goed.
de snelle levering. Zou niet weten wat er beter moet. Ik ben niet iemand die vandaag besteld, morgen in huis willen hebben.
TW
Tom W.
Deventer

Onnodige enquete..

Ik koop al jaren bij AfM. Nooit gereclameerd, nooit geretourneerd. Lijkt me duidelijk. Onnodig mij een enquete te sturen.
CH
Co H.
Nieuwegein
Het retourneren van verkeerde bestellingen was zeer snel afgehandeld Evt verkeerde art.worden zeer snel opnieuw geleverd
er zijn veel dingen bij jullie die goed zijn kwalliteit prijs medewerking personeel afwerking als er iets misgaat enz.
SM
Safora M.
's-Gravendeel
Leuke heren producten van redelijke prijs. Heb een herfst jas voor mijn man gekocht en 2 lange mouw warme hemden.
Gratis artikelen zijn vaak matig en het zelfde geldt voor de kleding het enige voordeel is dat het voordelig is
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Van Tilborgh, Ik vind het vervelend te lezen dat de kwaliteit niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de kwaliteit vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
Goed passend de maat die je opgeeft, ook een goede kwaliteit, Bijna altijd op voorraad en een snelle levering .
Wiij zijn uitermate tevreden over Atlas for men, pasvorm is goed,kwaiteit is goed en ook de sercice is goed.
Ik heb goede ervaringen met Atlas for men. Alleen duurt het soms lang voordat het bestelde wordt bezorg d.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer van Hylckama Vlieg, Ik dank u voor uw waardevolle feedback. Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Wist u dat als u inlogt in uw account op onze website uw zending eenvoudig kunt traceren zodat u exact kunt zien wanneer uw bestelling aankomt? U kunt onze bezorginformatie ook controleren via https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/bezorgen.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Veel mogelijkheden om te bestellen Goede kleding maat klopt Wel erg vaak mail aanbiedingen dat kan minder
Duidelijke levering . Maar flut cadeautje haha hoeft ook niet kun je beter minder porto laten betalen.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Zwinselman, Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met de duidelijkheid van de levering. Onze excuses voor het feit dat het cadeautje niet aan uw verwachtingen voldeed. We zullen uw suggestie overwegen om meer aanbiedingen aan te bieden om de portokosten te verlagen in plaats van een cadeautje. Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
RJ
R j.
Enschede

Atlasformen maakt je blij

De variatie van producten, de grotere maten en uiteraard de prijs. Het leveren zou iets sneller mogen.
Zowel de bestelling als de levering werd adequaat uitgevoerd. Medewerkers vriendelijk en efficiënt.
Goede bezorging, goede pasvorm zit lekker fijn om op de hoogte van de bezorgdatum gehouden bedankt.