onlyprint.nl- Logo - Beoordelingen

onlyprint.nl

288 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.693 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jan 2020
onlyprint.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 jul 2023
Er was iets mis gegaan door een verkeerde keuze die ik zelf had gemaakt. En het is echt zo ontzettend netjes opgelost. Ze zijn oplossingsgericht en denken graag met je mee. De klantenservice is ontzettend bereikbaar. Als je twijfelt over je keuze bel even alvorens je besteld ze denken graag met je mee en helpen je project echt naar een volgend niveau te tillen.

23 jun 2023
A5 boekje laten printen. Helaas waren alle pagina's niet met dezelfde boven- en ondermarge geprint. Dat gaf een wat knullig uiterlijk.

Beoordelingen voor onlyprint.nl

8 jun 2023
2 jun 2023
22 mei 2023
15 mei 2023
17 mei 2023
Bedankt voor de mooie review! Daar doen we het voor.
14 mei 2023
14 mei 2023

Marges ongelijk

23 jun 2023
Update 1907 - Inmiddels hebben we een nieuwe aangepaste versie met een ander bestand kosteloos opnieuw gemaakt en verstuurd. Graag zien we of dit verder goed is ontvangen en de eerder geplaatste review nog geldig/actueel is. Origineel bericht Goedemorgen! Oei. Ik begrijp dat de Wire-O niet helemaal naar wens is. Graag hadden we dit per mail/telefoon vernomen zodat we er iets aan kunnen doen voordat een review wordt geplaatst om de tevredenheid hoog te houden. Ik hoor/zie graag alsnog wat er fout is dmv foto's zodat we het kunnen checken, herstellen en de review kunnen aanpassen. We horen het graag, in ieder geval excuus voor het ongemak!
7 nov 2023
Product opsturen
Antwoord van onlyprint.nl
Dank voor de terugkoppeling. Ik hoor graag wat er fout is gegaan bij deze bestelling. Ik zie dat deze op woensdag tegen half 6 is besteld. We hebben deze op donderdag en vrijdag gereed gemaakt en meegegaan met de post, daar waar eigenlijk de maandag nog in de standaard productietijd zat. Dus ik hoor graag wat aan de verwachting anders was ten opzichte van het gerealiseerde. Dat mag via info@onlyprint.nl. Tot snel!