Lucardi Juwelier Spijkenisse

121 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden232 beoordelingen in totaal

Het Personeel was erg vriendelijk en het assortiment is zo uitgebreid leuk en niet duur👍ik heb wel een ring gekocht binnen 2 weken verloor ik al 3 steentjes vandaag geweest naar Lucardi in Spijkenisse heel vriendelijk is opgestuurd wacht op reactie. Zie foto ring.

13 sep 2023
Ruilen binnen 60 dagen , maar als je dat wil kan het niet , omdat het al gedragen is. Wat denk je dan dat we doen? Iets kopen en in de kast leggen voor de sier of ernaar te kijken?? We hadden een ring gekocht die na een week al verkleurde.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Spijkenisse

18 nov 2023
Heel prettig geholpen en de dame begreep wat ik wilde, heel fijn. Ze hielp mij met member worden, zodat ik meteen de korting Kreeg. Ging blij de winkel uit na mijn aankoop.
26 dec 2023

Top service

De service en het meedenken van de medewerkers was heel fijn. De locatie kan wel een opknapbeurt krijgen, het ziet er nu uit alsof de winkel gaat sluiten.
TH
8 aug 2023

Kleindochter heel leuk geholpen door verkoopster

Was met mijn kleindochter voor een ring,verkoopster was erg vriendelijk,vroeg wat ze mooi vind en ging verschillende modellen laten zien.
22 jun 2023
Werd geholpen met de membercard te activeren. Armband ruilen ivm te grote mast gekocht. Werd alle tijd genomen om. Juiste maat te zoeken
Super goed geholpen door de dames van Lucardi toen ik met mijn zoon een ring ging uitzoeken voor zijn vriendin. Gewoon top service
Vriendelijke dame die ons goed geholpen heeft met het uitzoeken en passen van een ring. Ik zal hier zeker nog eens terug komen.
27 jul 2023
Werd gevraagd naar membercard, mijne bleek verouderd, gelijk nieuwe aangemaakt zodat ik van de korting gebruik kon maken
17 nov 2023

Een dikke 10

Super aardig personeel,hielp mij mee om bijpassende accessoires uit te zoeken die bij mijn outfit pastte. Complimenten
17 aug 2023
Ik werd vlak voor sluitingstijd echt nog heel goed geholpen en er werd goed met mij meegedacht in mijn keuze
8 okt 2023
Heel fijn en goed geholpen! Vriendelijk personeel. 2 mooie nieuwe bedels aan mijn armband en schoongemaakt.
9 nov 2023
Ontzettend vriendelijk personeel, helpt snel en altijd netjes ingepakt , zijn ook nog eens super eerlijk.
10 okt 2023

Prachtige ring 😍

Jaren nagels gebeten. Tijd voor een mooie ring. Prachtige ring gevonden bij Lucardi Veel mooie sieraden
Het is altijd gezellig winkelen bij Lucardi Je moet je zelf bedwingen om niet te veel te kopen
Je werd netjes geholpen goede uitleg als iets niet goed is. Ze vermelden naar een klantenkaart
Leuk personeel. Denk dat het goed is zo als het is. Weet geen verbeter punten op dit moment.
28 okt 2023
Werden heel vriendelijk geholpen. Legde ook uit hoe je het via internet kan bestellen.
Super goed geholpen bij de keuze voor een nieuwe goudkleurige ketting voor mijn man.
29 jul 2023
De medewerkster was zeer behulpzaam en dacht met me mee over mijn aankoop heel fijn
Fijne ervaring, vriendelijke medewerksters en fijne uitleg over alles gekregen :)
Nette en overzichtelijke winkel , net als de meeste Lucardi filialen trouwens