Lucardi Juwelier Spijkenisse

121 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden232 beoordelingen in totaal

Het Personeel was erg vriendelijk en het assortiment is zo uitgebreid leuk en niet duur👍ik heb wel een ring gekocht binnen 2 weken verloor ik al 3 steentjes vandaag geweest naar Lucardi in Spijkenisse heel vriendelijk is opgestuurd wacht op reactie. Zie foto ring.

13 sep 2023
Ruilen binnen 60 dagen , maar als je dat wil kan het niet , omdat het al gedragen is. Wat denk je dan dat we doen? Iets kopen en in de kast leggen voor de sier of ernaar te kijken?? We hadden een ring gekocht die na een week al verkleurde.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Spijkenisse

Ik ben gezellig door de blonde dame geholpen,3 weken geleden was het al een gezellige ervaring. Alleen maar positief
Klantvriendelijkheid en mooie betaalbare sieraden.
16 mrt 2024
zeer goed geholpen door het personeel
SS
Goeie hulp vriendelijkheid
CZ
C. Z.
Spijkenisse
Wij werden vriendelijk en deskundig geholpen zoals altijd. Er werd mij niets opgedrongen, dat is al prettig. Ook kregen wij duidelijke uitleg over karaat. Gewoon fijn geholpen!
Vriendelijke service in de winkel en werd goed geholpen door de medewerkster
10 feb 2024
Prima geholpen in de winkel en ondanks valentijn veel keuze
Snel en vriendelijk geholpen in Spijkenisse
18 feb 2024

Vriendelijk personeel

Hulpzaam en vriendelijk personeel.
Vriendelijk en goed geholpen
JV
Jannie V.
Spijkenisse
Ik werd heel goed geholpen
Geen korting in de winkel wel op site … raar
18 jun 2023
Medewerker kwam vriendelijk over. Bij het twijfelen om een armband te kopen was de medewerker niet pusherig , gaf mij de tijd om na te denken. Uiteindelijk armband gekocht met mooie bijpassende oorbellen voor een zeer schappelijke prijs ☺️
5 jul 2023
Het personeel is heel vriendelijk en werd goed geholpen tijdens mijn bezoek aan de winkel. Het was wel druk waardoor ik lang moest wachten tot ik geholpen kon worden, maar daar konden zij natuurlijk niks aan doen
1 aug 2023
Top geholpen. Het hangertje van ketting die ik ergens anders gekocht had was kapot. Met veel liefde werd er meegedacht wat de beste oplossing zou zijn en direct gemaakt. Hier kom ik zeker vaker terug!
De verkoopster herkende mij nog van de vorige keer en herrinderde zich ook de aankoop, hierdoor gaf zij gericht advies en tips over een bijpassend sieraad, wat ik als erg prettig heb ondervonden.
1 okt 2023
Fijn personeel, goed spul voor de prijs kwaliteit verhouding dus al met al prima zaak. Alleen vind ik het vaak erg warm maar dat ligt meer aan mijzelf maar voor de rest helemaal top.
Vriendelijk personeel. Prima aanbod en betaalbaar. Bij drukkere tijden (bijvoorbeeld rondom de feestdagen) misschien 1 of 2 collega's erbij zodat je niet zo lang hoeft te wachten.