zhenzhu.nl- Logo - Beoordelingen

zhenzhu.nl

79 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden158 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 sep 2021
zhenzhu.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 okt 2023
Heel bijzonder, zo fijn contact per mail en telefonisch om volledig aan mijn wensen te kunnen voldoen! Een regelrechte aanrader, prachtige zoetwater parelkettingen, goed in prijs, keurig verpakt , verzonden én ontzettend snel! Grote complimenten aan Angelique!

10 sep 2023
De ketting en armband die ik bestelde zijn prachtig! Ze werden echter niet op dag van bestelling verzonden, terwijl dat op de site uitdrukkelijk beloofd wordt. En ik had al om 14 uur, dus ruim voor 17 uur besteld. Ik wilde de sieraden op een bepaalde gelegenheid dragen, een reden om te kiezen voor ‘voor 17 uur besteld, dezelfde dag verzonden’. Daar kun je dus niet op vertrouwen en dat voelt niet oké

Beoordelingen voor zhenzhu.nl

ES
E s.
Landgraaf
Goed verzorgde en snelle bezorging. Leuk verpakt.
MH
Marlike H.
Koekange
28 sep 2023
Goede kwaliteit producten, zeer klantvriendelijk
2 jun 2023
Goede en snelle service. Mooie sieraden, wow.
6 jun 2023
Hoi Marieke, Dank je wel voor je compliment en het delen van je feedback. Ik weet zeker dat andere klanten het kunnen waarderen dat jij jouw ervaring met hun wilt delen. Ik wens je veel plezier met je parel set. Groetjes Angelique
GH
Greet H.
Zoetermeer
12 sep 2023
Aparte sieraden, geweldig, koop zeker nog wat
GH
Greet H.
Zoetermeer
Heel leuke zoetwaterparels ben er gek op
4 okt 2023
Mooie kwaliteit en snelle afhandeling
Zeer snelle levering. Mooie sieraden!
2 jun 2023
Snelle levering en mooie producten
6 jun 2023
Hoi Anita, Dank je wel voor het delen van jouw ervaring met Zhen Zhu. Je helpt daar andere klanten mee een juiste beslissing te maken. Ik wens je veel plezier met je zoetwaterparel set. Groetjes Angelique
30 jun 2023
Snel ontvangen en kwaliteit is top
7 jul 2023
Hoi Hendrik, Het doet mij goed te horen dat je blij bent met de edelstenen oorbellen. Dank je wel voor het delen van jouw ervaring. Groetjes Angelique

Snel en kwaliteit/prijs waardig

Snel en kwaliteit/prijs
30 jun 2023
Was gewoon goed
7 jul 2023
Hoi Gerrie, Dank je wel voor je positieve beoordeling. Ik wens je veel plezier met de edelstenen oorbellen. Groetjes Angelique
13 jul 2023
NVT
14 jul 2023
Hoi Astrid, Dank je wel voor je mooie beoordeling. Ik wens je veel plezier met je edelstenen armband. Groetjes Angelique
14 jul 2023
Hoi Dorothee, Dank je wel voor je mooie beoordeling. Ik wens je veel plezier met je parel oorbellen. Groetjes Angelique
14 jul 2023
Hoi Inge, Dank je wel voor je mooie beoordeling! Ik wens je veel plezier met de edelstenen oorbellen. Groetjes, Angelique
4 jul 2023
7 jul 2023
Dank je wel Corrie voor het delen van een mooie beoordeling. Ik wens je veel plezier met je parel set! Groetjes Angelique
Hoi Jack, Dank je el voor het delen van jouw ervaring! Groetjes Angelique
10 sep 2023