zhenzhu.nl- Logo - Beoordelingen

zhenzhu.nl

79 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden158 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 sep 2021
zhenzhu.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 okt 2023
Heel bijzonder, zo fijn contact per mail en telefonisch om volledig aan mijn wensen te kunnen voldoen! Een regelrechte aanrader, prachtige zoetwater parelkettingen, goed in prijs, keurig verpakt , verzonden én ontzettend snel! Grote complimenten aan Angelique!

10 sep 2023
De ketting en armband die ik bestelde zijn prachtig! Ze werden echter niet op dag van bestelling verzonden, terwijl dat op de site uitdrukkelijk beloofd wordt. En ik had al om 14 uur, dus ruim voor 17 uur besteld. Ik wilde de sieraden op een bepaalde gelegenheid dragen, een reden om te kiezen voor ‘voor 17 uur besteld, dezelfde dag verzonden’. Daar kun je dus niet op vertrouwen en dat voelt niet oké

Beoordelingen voor zhenzhu.nl

JS
J.C.W. S.
Amsterdam
7 jan 2024
zeer snelle afhandeling: ontvangstbevestiging, verzending en ontvangst! Mooie artikelen met interessante beschrijving van de mogelijke betekenis.
Snelle service. En ik werd gebeld omdat ik een verzoek bij mijn bestelling had geplaatst. Heel netjes!
Mooie stijlvolle oorbellen. Info klopt. Snelle verzending, mooi verpakt en vriendelijke communicatie
Mooi artikel, goede verhouding prijs/kwaliteit en snelle levering
JD
Jannie D.
IJsselstein
Prima websitebezoek en snelle levering.
16 okt 2023
8 okt 2023
Snelle levering goed verpakt. Maatvoering was prima. Ben er super blij mee. Benieuwd hoe mijn huid reageert op niet zilver. Prijs kwaliteit vind ik wel wat uit verhouding, maar dat is persoonlijk.
5 sep 2023
Duidelijker aangeven dat met de gewone post, als brief, verstuurd wordt. Godswonder dat die dingen überhaupt zo nog aankomen ! Heb al regelmatig geopende poststukken ontvangen.

Meegedacht met klant

Na mijn bestelling werd ik persoonlijk gebeld om voor de zekerheid te checken of ik de goede maat oorclips had besteld. Op basis van een oudere aankoop. Hoe attent!
2 jul 2023
Geweldige service. Geen showroom, maar na opgave van wat ik graag wilde zien, kon ik langs komen. Alles lag netjes klaar en kon ik de sieraden bekijken.
7 jul 2023
Hoi Iris, Dank je wel voor je mooie beoordeling en het delen van jouw ervaring met Zhen Zhu. Ik wens je veel plezier met de parel set. Groetjes Angelique
30 jun 2023

Snelle verzending van mooie oorbellen

Snelle verzending (en verpakt in leuk kado-zakje !) en oorbellen waren precies zoals op de foto op de website. Ook goede prijs-kwaliteit verhouding
7 jul 2023
Dank je wel voor je uitgebreide beoordeling, dat wordt zeer gewaardeerd. Ik wens je veel plezier met de edelstenen oorbellen. Groetjes Angelique
AV
Ank V.
Haren
6 jul 2023

Mooie kwaliteit zoetwaterparels

Duidelijke website. Voor zover ik kan beoordelen, mooie zoetwaterparels. Grote sortering van zoetwaterparels. Snelle verzending.
7 jul 2023
Hoi Ank, Dank je wel voor het delen van jouw ervaring en de mooie beoordeling. Je doet niet alleen mij een groot plezier mee maar je helpt hiermee ook klanten die Zhen Zhu nog niet kennen bij het maken van hun keuze. Ik wens je veel plezier met de parel oorbellen.
2 jun 2023
Mooie oorbellen, precies volgens beschrijving. Zeer snelle verzending, leuk verpakt. Heldere en adequate informatie hierover.
6 jun 2023
Hoi Geertje, Dank je wel voor je feedback en daar doe je andere klanten een groot plezier mee. Veel plezier met je parel oorbellen! Groetjes Angelique
23 aug 2023
Ik heb zojuist een enthousiast mailtje naar Angelique verzonden. Ben zeer tevreden met de verwerking en het product, top!
30 jun 2023
Super service, snel geleverd. Ook snel en goed contact gehad via email, bij terugzending/ ruilen.
7 jul 2023
Hoi Masha, Wat fijn dat je jouw ervaring wilt delen. Je doet daar andere klanten die Zhen Zhu nog niet kennen een groot plezier mee, zodat ze met een gerust hart hun bestelling kunnen plaatsen. Ik wens je veel plezier met de parel oorbellen. Groetjes Angelique
16 aug 2023

Mooi en met veel liefde ingepakt

De snelheid en de manier waarop mijn bestelling was ingepakt. Echt een cadeautje voor mezelf
Snelle levering, mooi verpakt en vooral… prachtige sieraden. Ik houd van zoetwaterparels!
14 jul 2023
Hoi Linda, Dank je wel voor je mooie beoordeling en je toelichting. Je doet daar mij en andere klanten een groot plezier mee! Ik wens je veel plezier met je bijzondere lange parelketting. Groetjes Angelique
2 jun 2023
Mooie juwelen voor de kleinere beurs Houden zo Zou niet weten wat er beter moet
6 jun 2023
Hoi Mia, Dank je wel voor het delen van jouw feedback. Mocht er toch nog iets te binnen schieten om de producten / service van Zhen Zhu beter te maken dan hoor ik het graag. Ik wens je veel plezier met je zoetwaterparel armband.
2 sep 2023
Prachtige pareltjes, mooi verpakt, een dubbel kadootje om dat zo te ontvangen