toyacademy.nl- Logo - Beoordelingen

toyacademy.nl

279 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden279 beoordelingen in totaal

29 feb 2024
Snel besteld en snel thuis en snel 1 ding helaas retour maar gaat heel makkelijk met retourbon printen thuis. Het hoofdstel van het stokpaardje van mijn dochter bleek helaas niet de juiste maat. Wist niet dat er zoveel verschil in zat en mijn dochter ook niet. Maar de meebestellen rozet is prima en heel blij mee! Ik zou hier gerust vaker bestellen!
HH
Heidi H.
Helmond

23 mei 2024
Op de afbeelding een stokpaard te zien in de tekst staat stokpaard acc oornetje €30 euro Heel misleidend dacht een stokpaard te ontvangen en kreeg nu een gebreid oornetje. Om het terug te sturen is dramatisch moet met GLS is voor eigen rekening. In mijn buurt nergens een post die pakketjes aanneemt voor GLS. Terug sturen moet namelijk naar Denemarken. Kortaf belachelijk eerste keer en zeker de laatste keer dat ik hier heb besteld.

Beoordelingen voor toyacademy.nl

EP
Eli P.
Mechelen
31 aug 2023
27 aug 2023
4 dec 2023
Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen. Ik heb de levering gepland voor morgen en GLS is vandaag langsgekomen. Vorige keer waren we gewoon thuis en GLS heeft zelfs niet aan de deurbel gebeld.
1 feb 2024

Slechte bestelling en oplossing duurt erg lang

Pop besteld waarbij deze in het filmpje kan huilen. Pop die ik kreeg kan dat niet, zit niet eens een mechanische in. Vervolgens contact opgenomen en nu weer 2 dagen verder zonder oplossing.
31 okt 2023
Ik koop glow in de dark stiften , maar het is een soort lijm , het geeft vieze klodders, en het oplichten valt ook erg tegen , ik heb er niks aan , dus weggegooid, zonde van het geld
6 dec 2023
Op de website stond dat de levertijd 2-3 werkdagen is, maar dat klopt niet. (Als ik had geweten dat het speelgoed uit Denemarken moest komen had ik dat wel kunnen bedenken).
30 dec 2023
Het duurde meer dan een week voordat ik het pakket kon ophalen. Waardoor twee kleintjes geen cadeau hadden. Ik snap dat het met Kerst langer duurt, maar dit is erg lang!
2 dec 2023
Helaas is het pakketje door GLS Kwijt geraakt. Geen directe schuld natuurlijk van de webshop, maar toen ik belde om dit te melden werd er niks van oplossing aangeboden.
18 okt 2023
Dat je automatisch aan een verzekering zit. Wel de eerste 30 dagen gratis. Ik vraag niet om die verzekering. Moet er dan zelf weer achteraan om het ongedaan te maken.
24 jan 2024
Levertijd van het cadeau van mijn zoon zou 2 tot 3 werkdagen zijn. Dat bleek uiteindelijk een volle week waardoor het cadeau te laat kwam voor zijn verjaardag.
4 dec 2023
De bezorging duurde 8 dagen. Pakket bleek uit Denemarken te komen. Netjes verpakt. Koffertjes plus plus oogden groter op de website, maar inhoud klopt.
5 sep 2023

Lange levertijd

Dinsdag besteld, levertijd zou 2-3 werkdagen zijn, maar het is er nog niet, dus we hadden geen cadeau voor mijn nichtje die 1 werd. Heel jammer!
11 feb 2024

Niet op voorraad

Het Dino verkleedpakje dat ik had besteld bleek helemaal niet op voorraad. Vervolgens duurde het 5 dagen voor ik mijn geld terug had.
23 okt 2023
Leveren wat op de foto staat bij het artikelen en niet zonder overleg een totaal andere kleur sturen
30 nov 2023

Leuk speelgoed maar slechte bezorging

Leuk speelgoed. Zeer slechte bezorging door GLS. Pakketje na 1,5 nog steeds niet ontvangen.
6 jan 2024
Veel te lange levertijd weinig updates.
20 sep 2023
Bestelling nog steeds niet ontvangen
15 jan 2024
Ik heb mijn bestelling nog niet ?
18 nov 2023
Verkeerde beschrijving artikel