tapeso.nl- Logo - Beoordelingen

tapeso.nl

2.196 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.072 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2021
tapeso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 aug 2023
De service is heel goed. Had eerst een loper voor de keuken gekocht, die vonden we zo mooi dat we hetzelfde kleed voor de woonkamer hebben gekocht. Prachtige kleur (koper) die prachtig staat bij onze lichte meubels. Mooie kwaliteit!

15 mei 2023
Eerst betaald. Dan zou zaterdags het kleed geleverd worden. Hele dag van 8.00 tot 18.00 (volgens de track en trace) zitten wachten voor niets. s'Maandags gebeld met klantenservice en daar krijg ik te horen "foutje van onze kant) Maar, als u wil dan bestellen we hem alsnog dan heeft u hem woensdag. Dinsdag krijg ik bericht dat hij zaterdag 13/05 bezorgd wordt tussen 08.00 en 18.00 uur. Zaterdag weer vrij gemaakt en al wat er kwam, niets of niemand. Maandag gebeld dat ze het kleed kunnen stoppen waar de zon niet schijnt. Zo ga je niet met consumenten om!!!!!
GT

Beoordelingen voor tapeso.nl

Grote mate van klantvriendelijkheid. Super. Ik voelde me heel goed begeleid bij het terugsturen van mijn tapijt.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je positieve feedback. We vinden het fijn om te horen dat je de service rondom het retourneren waardeert. Mocht je in de toekomst opnieuw bestellen of vragen hebben, dan staan we voor je klaar. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team

Prima in orde

Overzichtelijke website met leuke artikelen in een goede prijs/ kwaliteit verhouding. Snel en keurig geleverd!

Goede koop

Mooie loper gekocht. Voldoet aan de beschrijving. Ben er erg blij mee. Goede verhouding product versus prijs.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Fijn om te horen dat de loper aan de verwachting voldoet en dat je er zo blij mee bent. We wensen je veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
Ontzettend blij mee ! Wat een kwaliteit! Heb vaker besteld bij jullie en elke keer weer tevreden! Bedankt
Het ronde vloerkleed grand effen beige is erg mooi en betaalbaar. Eerste bestelling en direct goed.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Wat fijn om te horen dat je het vloerkleed mooi vind het dat je het goed hebt ontvangen. We wensen je heel veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
Service is goed, wat ze beloven doen ze. Heb al vaker daar wat besteld, een Betrouwbaar bedrijf
Levering zoals afgesproken! Wat kan beter: Goed aangeven dat kleden wel of niet antislip zijn.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, We vinden het fijn om te horen dat levering goed is verlopen. De feedback over de antislip zullen wij ook zeker intern bespreken. We wensen je veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het tapeso team
Heel goed ben er echt blij om. Goede kwaliteit ook echt zo hoe op de foto en snel geleverd
7 apr 2024
Dat je verschillende kleden kan aanschaffen en dan een beslissing nemen. Top service!@
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent. We vinden het belangrijk dat klanten de kleden thuis kunnen bekijken, aangezien wij verder geen winkels of showrooms hebben. Het is fijn om te weten dat deze mogelijkheid om het thuis te bekijken gewaardeerd wordt. We wensen je veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
7 apr 2024
Snelle levering en tapijt was precies zoals het op de site stond. Mooi scherp geprijsd

mooi tapijt en snel geleverd

veel keuzes, duielijke site,mooi tapijt uitgekozen, snelle levering ben eeg tevreden.
Antwoord van tapeso.nl
Erg goed om te horen, bedankt voor de mooie beoordeling :) Zachte groet, Team Tapeso
Mooi kleed klopt met de beschrijving en dat indien nodig weer opgehaald kan worden
LS
Laci S.
Apeldoorn

Geweldig

Product voldoet aan de beschrijving en is voor de prijs een goede aankoop. Blij mee
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Wat fijn dat het vloerkleed aan de verwachting voldoet en dat je tevreden bent met de prijs. We wensen je heel veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team

Topkleed

Zoals altijd blij met jullie kleden. Super service, een aanrader voor iedereen.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Wat fijn dat je zo tevreden bent met de vloerkleden en de service. We vinden het leuk om te zien dat je een foto hebt meegestuurd. Het vloerkleed staat heel mooi bij het interieur en zorgt voor een mooi geheel. We wensen je veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
Netjes verpakt aangekomen. prima vloerkleed. Past heel goed in tuinkamer
Heel goed op de hoogte gehouden en de tapijt is super super mooi dank u
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met het vloerkleed. We vinden het erg leuk om te zien dat je een foto hebt meegestuurd. Het vloerkleed staat erg mooi bij de meubels. We wensen je heel veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
HB
Henny B.
Montfoort
Supergoed product, levering correct ! Ik beveel dit bedrijf zeker aan!
TV
Tonny V.
Dordrecht in de zomer in Hoogersmilde d
Snelle levering en goed geholpen via mailcontact ivm de kleur bepalen
Goed verpakt. Vlugge levering. En goede kwaliteit voor lage prijs.
Antwoord van tapeso.nl
Bedankt voor de mooie beoordeling! Goed om te horen dat alles naar wens is. Warme groet, Team Tapeso
Snelle levering en goed ingepakt! TOP!! En supermooi vloerkleed.
Antwoord van tapeso.nl
Bedankt voor de mooie beoordeling! Soms dan komt het voor dat een klant het graag in de tuin geleverd wil hebben, dus zorgen we er inderdaad voor dat er een goede verpakking omheen zit :D Zachte groet, Team Tapeso