Lucardi Juwelier Hoogezand

139 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden234 beoordelingen in totaal

26 sep 2023
Was een spannende bezoek aande winkelvoor mnjongste 2 meisjes die alheel erg lang oorbelletjes wilden ennatuurlijk als t danineens mag enjemoeder oma en grote zus gaan mee en ze ontzettend gespannen zijn omdqt ze iets gaan doen waarvan je niet weet hoer gaat en of t pijn zal gaan soenmaar als je gehilpen wordt door 1 die ze eerst lekker op hun gemak steld en voor we t wisten liepen we met 2 blije meisjesde winkel weeruit aangezien ze nu eindelijk gaatjes hebben enals t straks kan en mag ze eindelijk hunse oorbellen kynnen krijgen en vragen die ze al bestlang heel graag willen maar ja zonder gaatjesgaat dat niet en nu wel!!

Het personeel is best aardig, maar ik heb niet het gevoel dat ze echt vak bekwaam zijn, maar voor leuke prijzen kun je leuke cadeautjes kopen

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Hoogezand

Eerlijk over het kunnen van graveren. Jammer dat horloges merknamen achterop hebben. Van fijne service genoten en geduld. Knusse winkel.
5 okt 2023
Goede kwalitiet sieraden en goed personeel super blij mee kom er al paar jaar voor me sieraden zou geen andere Juwelier willen
5 okt 2023

Aanrader

We zijn geholpen door de assistent bedrijfsleider. Zeer kundige en klantvriendelijke dame. Mooie, nette, verzorgde winkel.
2 aug 2023
Vriendelijk geholpen door de jonge medewerkster. Die de oorbellen voor mijn dochter ook nog feestelijk inpakt.
31 aug 2023
Goede service, ben daar ontzettend goed geholpen. Ik ben in iedergeval geslaagd en ik heb nu een mooie ring.
Erg goed geholpen. Zei wat mijn wensen waren en zocht met me mee en liet alle opties zien! Goede service
28 jun 2023
Ik kwam met een enkelbandje die stuk eas gegaan. Geen probleem kreeg direct een nieuwe. Top service.
Ben er vanmiddag geweest. Vriendelijk personeel en heb een ring gekregen van mijn vriend. Top winkel.
26 jun 2023
Vriendelijke verkoopster, nam de tijd voor ons. Leuke en uitgebreide collectie, ook voor kinderen
28 jul 2023
Ben vanmiddag geweest en ben heel goed geholpen.Super service.Ben eeg blij met mijn ketting
21 jun 2023
Met alle geduld van de wereld geholpen. Zou niet weten wat er beter kan, het was perfect.
4 okt 2023
Contact met medewerkster was goed. Mijn personalisatie van sieraad goed uitgevoerd!
21 okt 2023
Vriendelijk en behulpzaam Personeel die mee denkt En veel op voorraad Top gewoon
30 jun 2023
Bandje na week kapot, geen probleem, horloge om geruild voor een nieuwe horloge
13 okt 2023
Leuke sierraden en betaalbaar mooie horloge gekregen verjaardag goede service .
leuke verkoopster, snelle service en ook nog bij de kassa 10% extra korting
26 dec 2023
Werd vriendelijk geholpen en was snel klaar met het kopen van mijn sieraad
15 okt 2023
Vriendelijke medewerkster, had aandacht voor de klant en gaf goed advies.
21 jul 2023
Wat een super gezellige medewerkster die ons geholpen heeft echt top.
24 dec 2023

Eerlijkheid…

De eerlijke mening bij het uitzoeken van meerdere zilveren ringen